10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek
A leendő és már meglévő webáruházkereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról. A Shoprenter olyan interjúalanyokat válogatott össze, akik valamit nagyon jól csinálnak, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Az egyik részben Ördög Nóra és Nánási Pál mesél részletesen a kezdetekről: a sztárpár azt is elárulta, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük vállalkozásuk építésekor az ismertségük miatt.
10 részes videósorozatot készített 10. születésnapja alkalmából az utóbbi hetekben a Shoprenter webáruház rendszer nemcsak a piaci szereplőknek, hanem azoknak is, akik még csak érdeklődnek az e-kereskedelem iránt. Ezen az oldalon teljesen ingyenesen elérhetőek az interjúk, amelyeknek a célja, hogy értéket tudjanak átadni a vállalkozóknak és ezáltal új impulzusokkal gazdagodjanak.
Kulcsár István Róbert, a Shoprenter egyik alapítója arról beszélt, a videósorozat a leendő és már meglévő webáruház kereskedőknek egyaránt szól. A nézők inspirálódhatnak és megállhatnak néhány lélegzetvételre, hogy visszajelzést kapjanak arról, mit csinálnak jól és miben tudnának még fejlődni.
„Olyan szakértőkkel készültek az interjúk, akik valamit nagyon jól csinálnak az e-kereskedelemben, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Logikus volt velük beszélgetni, mert senki nem a saját rendszerére hegyezte ki a mondanivalóját, nem a termékek voltak a fókuszban, mindenkinek volt olyan tanácsa, ötlete vagy gondolata, amit bárki tud hasznosítani a maga vállalkozásában. Aki meghallgatja, annak ez a sorozat biztosan értéket tud adni” – értékelt.
Mint fogalmazott, a webáruházak esetében az indulás, a nulláról egyre való eljutás az egyik legnehezebb dolog. A legtöbben a marketingbe buknak bele, mert nem jutnak el a potenciális vevők ingerküszöbéig. Ha ez megvan, egyről lehet a százra skálázódni, de ez sem olyan egyszerű feladat, a hirtelen megnövekedett keresletet kihívás kiszolgálni. Ezekről a folyamatokról is sok szó esik az interjúkban.
Nánásiék számára ez most egy óriási tanulás
A Shoprenter videósorozatában Ördög Nóra és Nánási Pál is részletesen beszélnek az élményeikről, nehézségeikről. Mint ismert, a házaspár a balatoni kis üzletüket kinőve lépett be a webáruházak piacára, hogy azokat is ki tudják szolgálni, akik érdeklődnek a termékeik iránt, de nem tudnak a helyszínre utazni.
Az interjúból kiderült, hogy hírességnek lenni ilyen szempontból kétélű dolog, mert bármilyen hiba hatványozottan számít, a sajtó egyből ráugrik, más visszajelzéseket kapnak a vásárlóktól. Számukra éppen ezért a webshop indítása óriási alázatot követelt, ami meg is volt bennük: ugyanúgy egyeztetnek a futárszolgálattal, felveszik a telefont vagy becsomagolják az árut, mint bármelyik átlagos ember.
„Azért nehéz nekünk, mert mindketten olyan típusú munkát végeztünk korábban, ami azon múlott, mi egy személyben hogyan produkáltuk magunkat. Ez számunkra egy óriási tanulás, Nóri a szervezetépítéssel behatóbban kezdett foglalkozni és én is próbálok másként nézni a jelenleg kialakult helyzetre, amiben már több mint húszan vagyunk. A webshop egy fontos láb annak érdekében, hogy azokon a téli hónapokon, amikor a kisbolt nem szolgál ki annyi embert, akkor is legyen valami, amit munkafeladatként tudunk adni az embereknek, akik tényleg fontosak nekünk. Most azon is dolgozunk, miként tudnánk az online és az offline értékesítést összekapcsolni” – mondta Nánási Pál a videóban.
Ők egyébként azért váltottak egy nemzetközi bérelhető webáruházról a Shoprenterre, mert magyar nyelvű támogatást kaptak és akkor is segítségükre álltak, ha még a kérdést sem tudták konkrétan megfogalmazni.
“A Shoprenternél kitalálják azt a kérdést, amit fel akarok tenni” - tette hozzá Nánási Pál.
A Shoprenter jelenleg 60 munkavállalót foglalkoztat, hatezer áruházat bérelnek tőlük. 2020-ban ezeken a webshopokon összesen 6.5 millió rendelés volt 158 milliárd forintos értékben.
Kapcsolódó cikkek
- Beszáll a Recartba a Lead Ventures
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Dübörög a barkácspiac – és vele együtt a logisztika
- Online divatcikk-vásárlási szokások 2020 és 2021 áprilisa között
- Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése
- Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
- A világjárvány jelentősen felgyorsítja a technológiai beruházási terveket
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.