Új okosórákat mutatott be Magyarországon a Huawei
Újabb okosórákat hoz Magyarországra a Huawei Technologies, amely 2021 első negyedévében jelentősen növelte forgalmát a viselhető okoseszközök, az audióeszközök és a számítógépek szegmensében is a hazai piacon. A most bemutatott Watch 3 széria bizonyos típusai többek között méri a bőr hőmérsékletét, és akár három hétig is bírja egyetlen feltöltéssel, valamint már a hívásokat is kezeli.
A Huawei, amely hosszú éveken keresztül elsősorban az okostelefonjairól volt ismert Magyarországon, immár két éve új stratégiát követ: nem csak egy termékre fókuszál, hanem minden élethelyzetre kínál egymással összekapcsolható termékeket – okosórát, fülhallgatót, hangszórót, számítógépet, tabletet, routert, monitort stb. A hangsúly az ökoszisztémán, a termékek egyszerű összekapcsolásán van, amelyért a Huawei június elején bemutatott, legújabb operációs rendszere, a HarmonyOS felel. A megosztott technológián alapuló rendszerszoftver az eddig függetlenül működő eszközöket egy nagy szupereszközzé kapcsolja össze a hardverintegráción és a Service Widget-eken keresztül. A Huawei Watch 3 az első készülék Magyarországon, melyen a HarmonyOS fut.
Huawei Watch 3 széria
A Huawei új zászlóshajó okosórája, a Watch 3 a csukló divatos és okos éke: az ívelt üveglappal és 316L rozsdamentes acélvázzal szerelt eszköz vadonatúj koronával érkezik, amely érzékeli a különböző mértékű nyomást és érintésre haptikus visszajelzést ad, így az óra egyszerre kényelmes és könnyen kezelhető. A HarmonyOS-nek köszönhetően a Watch 3 készülékek zökkenőmentesen kapcsolhatók össze a Huawei okostelefonokkal. Az órákon az eSim funkciónak köszönhetően mostantól a felhasználó már hívásokat indíthat és fogadhat, illetve zenét is hallgathat. Mindehhez elegendő a telefonszámot és az adatokat megosztani egy okostelefonnal.
A Watch 3 órák profi fitnesz- és egészségfunkciói akár százféle edzésmódot támogatnak, legújabb funkcióként már a testhőmérsékletet is mérhetik. SOS funkciókkal rendelkeznek és érzékelik, ha a felhasználó elesik, felkínálva a segélyhívást.
A Watch 3 Pro okos üzemmódban akár öt napig, ultrahosszú üzemmódban pedig akár 21 napig bírja egy feltöltéssel, míg a Watch 3 okos üzemmódban három, ultrahosszúban pedig tizennégy napig működhet.
Különleges számlap a szurkolóknak
A Huawei a Labdarúgó Európa bajnokság apropóján egy különleges számlappal kedveskedik a Watch 3 és Watch 3 Pro modell tulajdonosainak. A vállalat Robert Lewandowski-val, a márka nagykövetével egy olyan egyedi és különleges számlapot alkotott, mely egyszerre elegáns, mégis büszkén hirdeti a labdarúgás szeretetét. Az egyedi hátlap letölthető a Huawei AppGalleryből.
Sikeres az új stratégia
A Huawei tavaly év végén jelentette be legújabb, „Élet a Gördülékeny AI Megoldásokkal” (Seamless AI) termékstratégiáját. A vállalat régóta dolgozik a saját, teljes körű okoseszköz-ökoszisztémájának megteremtésén. Mára olyan, úgynevezett seamless AI, vagyis folyamatos kapcsolatú hardver- és szoftver- és szolgáltatásrendszert épített ki, amely minden élethelyzetre és minden forgatókönyvre kínál okos megoldást. A stratégia érinti az intelligens otthon, az intelligens iroda, az egyszerűbb utazás, a fitness és egészség, valamint a szórakozás területét is.
„Új stratégiánkkal kiváló eredményeket értünk el a hazai és nemzetközi piacokon egyaránt, továbbra is élvezzük a fogyasztók bizalmát. A terveink szerint ezért további új terméket hozunk Magyarországra, különösen a viselhető okoseszközök kategóriájában” – mondta Thomas Liu, a vállalat Fogyasztói Üzletágának igazgatója.
A Thomas Liu kiemelte, hogy 2021 első negyedévében – az előző év hasonló időszakához képest – a vállalat megháromszorozta az audioeszközök értékesítését Magyarországon, mintegy másfélszeresére növelte forgalmát a viselhető okoseszközök terén és megötszörözte eladásait a számítógépes szegmensben.
„A Huawei márkaismertsége továbbra is kimagasló, 97 százalékos. Az úgynevezett brand consideration-ünk szintén stabil, az 50 százalék azt jelenti, hogy vásárlóink változatlanul bíznak a márkában és értékelik innovációs vezető szerepünket” – mondta Nagy Ivett. A Huawei Fogyasztói Üzletágának marketing igazgatója hozzátette, hogy nagyon fontos a Huaweinek a magyar piac, és ennek szellemében érkezik Magyarországra a Watch 3 sorozat, valamint a FreeBuds és a MatePad szériák következő tagjai.
Árak és elérhetőségek
A Huawei Watch 3 fekete színben július 1-től előrendelhető a Magyar Telekom, a MediaMarkt, az Extreme Digital, az eMAG, az Euronics, üzleteiben és a Huawei Szervizközpontokban bruttó 139.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron. A Huawei Watch 3 rozsdamentes acél kivitelben barna bőr szíjjal július 1-től előrendelhető az Extreme Digital, az eMAG üzleteiben és a Huawei Szervizközpontokban bruttó 149.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron. A Huawei Watch 3 Pro titánszürke készülékházzal és barna bőr szíjjal július 1-től előrendelhető a Magyar Telekom, a MediaMarkt, az Extreme Digital, az eMAG üzleteiben és a Huawei Szervizközpontokban bruttó 163.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
Kapcsolódó cikkek
- Új Huawei Watch frissítések érkeztek
- A realme bemutatta új csúcsmodelljét, a realme GT-t!
- A SofaScore-ral indít közös EB-játékot a Huawei
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
- A fiatal felhasználókat célozza meg a Huawei új notebookja
- Magyar fejlesztésű appok, melyek meghódították a világot
- A Huawei új technológiájával sokkal gyorsabban juthat el a szélessávú internet minden otthonba
- Két új MateBook-ot hoz Magyarországra a Huawei
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium dizájn és funkcionalitás: Fedezze fel az új Equip monitortartókat
A dortmundi központú Digital Data Communications GmbH (DDC), amely a LevelOne, Equip és Conceptronic márkák tulajdonosa, bemutatja hat új monitortartóját. Ezek az eszközök akár 49 hüvelykes képátlójú és összesen legfeljebb 40 kg-os kijelzők megtartására is alkalmasak. Az új tartók az Equip ergonomikus irodai terméksorozatának bővítését jelentik, és már egykaros, valamint dupla karos változatban is elérhetők, a modern formatervezés kedvelői számára is minőségi megoldásokat kínálva.
Az LG újabb nagy sikerei az iF Design Awardon
Az LG Electronics (LG) 36 elismerést zsebelt be a világ egyik legjelentősebb dizájnversenyén, a 2025-ös International Forum (iF) Design Award díjátadóján. A vállalat eredményei közül kiemelkedik az Arany Díj, amelyet az LG új átlátszó televíziója, a LG SIGNATURE OLED T kapott a legjobb formatervezés kategóriában.
Személyre szabott hűtés és fűtés mesterséges intelligenciával
Az LG bemutatta legújabb, ARTCOOL AI Air névre keresztelt légkondicionálóját, amely modern megjelenésével és fejlett technológiájával tűnik ki. Ez a lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligenciát kihasználva tanulmányozza a felhasználói szokásokat, hogy személyre szabott működést és hatékonyabb energiahasználatot biztosítson.
ZTE: AI-alapú okoseszközök új generációja az MWC-n
A ZTE Corporation, amely a globális információs és kommunikációs technológiai megoldások vezetője, bemutatta legújabb AI-alapú okostelefonjait az idei MWC-n. Az „AI for All” („Mesterséges intelligencia mindenkinek”) stratégia jegyében megjelent az innovatív zászlóshajó készülék, a nubia Z70 Ultra, a játékosokat célzó nubia Neo 3, valamint a fotózásra specializálódott nubia Focus 2 sorozat. Emellett a ZTE több más újdonsággal is előrukkolt, amelyek kifejezetten a játék, fotózás, divat és zene kedvelőit célozzák meg.
Sikeresen szerepelt a Samsung a nemzetközi dizájnversenyen
A Samsung összesen 58 díjat nyert a rangos német nemzetközi dizájnversenyen, az iF Design Awards 2025-ön. Az elismerések között két Arany Díj is szerepel: az egyik a Ballie, a Samsung mesterséges intelligenciával működő személyi asszisztens robotja, a másik pedig a BOJAGI, a vállalat kisméretű hordozható projektoraihoz tervezett innovatív csomagolási megoldása.