Neves elismerésben részesült a Vodafone

forrás: Prím Online, 2021. július 2. 17:26

Ezüst fokozatú minősítést kapott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Award versenyén a Vodafone Magyarország. A szolgáltató Tech Comms Employer Branding kampányával nevezett, amelyet a Vodafone márka technológiai arcának kihangsúlyozása hívott életre. A vállalat célja egyrészt, hogy bemutassa a technológiai szektor szakemberei számára a Vodafone-nál elérhető karrierlehetőségeket, munkaköröket és pozíciókat, másrészt, hogy növelje a technológia területen dolgozó közel 600 kolléga elköteleződését. A kampány rendkívül látványos eredménnyel zárult: a kampány ideje alatt és azt követően 36%-kal nőtt a Vodafone Magyarország technológiai területére jelentkezők száma.

Idén hatodik alkalommal hirdette meg a Magyar PR Szövetség az Employer Branding Awardot, amelyet a szervezők azzal a céllal hirdettek meg, hogy bemutassák és díjazzák a példaértékű hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat. Az Employer Branding Award díjazottjait június 30-án hirdették ki, ahol a Vodafone Magyarország neves elismerésben részesült, mint technológiai munkáltató: a vállalat Tech Comms Employer Branding kampánya ezüst minősítést kapott. Az elismerés nem meglepő, hiszen a Vodafone Magyarország kampánya egészen elképesztő eredményekkel büszkélkedhet: a 3 milliós elérés mellett, közel 6000 látogatót vonzott be az újonnan létrehozott technológia karrier oldalára, mindennek pedig kézzel fogható eredménye is lett, hiszen 36%-kal nőtt a technológiai területre jelentkezők száma.

 

 

„Célunk, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljunk. Szeretnénk meghatározni a technológia jövőjét, kihasználni az 5G-ben, az AI-ban és a Quantum Technológiában rejlő üzleti lehetőségeket, melyek hasznosak lehetnek az emberiség számára – ehhez azonban folyamatosan az élen kell járnunk a legújabb technológiák kísérletezésben és azok felhasználásában. Öt éven belül olyan vállalattá szeretnénk válni, amely szoftvereket, algoritmusokat és platformokat épít a legjobb gigabites hálózaton – mindezt természetesen a legkiválóbb szakemberekkel” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR Vezérigazgató-helyettese. 

 

A HR szakember kiemelte, nem csupán jövőidőben gondolkodnak, tesznek is azért, hogy a Vodafone márka technológiai munkáltatói pozícióját erősítsék. A technológiai csapatban indított Fit for Future program keretein belül az elmúlt 18 hónapban a teljes csapat 70%-a (422 kolléga) vett részt valamilyen oktatáson, mely a vállalat technológiai stratégiájához köthető. A kollégák összesen több, mint 1500 kurzust végeztek el, amely több mint 2000 óra tanulásra szánt időt jelent. 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség

A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.

2024. június 21. 18:25

Közel 60%-os árbevétel növekedést ért el tavaly az online fizetési megoldásokat kínáló Barion

Már több mint 15 országban szolgálja ki e-kereskedelmi partnereit az adatvezérelt fizetési megoldásokra specializálódott Barion. A magyar fintech cég 2023-ban összesen 6.8 millió eurós árbevételt ért el a bel- és külpiacokon, mely a jelenlegi makrogazdasági környezetben szinte ritkaságszámba megy a szektorban. 

2024. június 21. 14:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02