Látványos kisfilmekkel jelentkezett a Wallis Motor

forrás: Prím Online, 2021. július 11. 16:23

Az 1994-ben alapított Wallis Motor márkakereskedések hitvallása a kezdetek óta változatlan – a kereskedéshálózat számára mindig ügyfelei az elsők. A Wallis Motor nem véletlenül piacvezető immár közel 30 éve töretlenül a magyar piacon. Elsőnek lenni azonban nem kiváltság, sokkal inkább eltökéltség és kemény munka. A Wallis Motor új imázskampányának első, magával ragadó videója is ezt az üzenetet igyekszik közvetíteni olyan elismert sportolók és ismert személyek közreműködésével, mint Babos Timi vagy Talmácsi Gábor, akik az életben is kimagasló teljesítményt nyújtanak.

A BMW Wallis Motor márkakereskedések átfogó imázskampányt indítottak az Elsőnek lenni koncepció és a márka hitvallásának bemutatására. „A Wallis Motor 1994 óta töretlenül piacvezető, így Magyarországon első a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében. A közel 30 év alatt számtalan változáson ment keresztül mind a BMW márka, mind az immáron 4 kereskedéssel szolgáltató Wallis Motor, célunk azonban nem változott: számunkra ügyfeleink az elsők” – hangsúlyozta a brand elsődleges célkitűzését Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.

 

 

Márkanagykövetekkel a siker útján

Az Elsőnek lenni imázskampányban a márka számos olyan elismert sportolóval és ismert személlyel dolgozik együtt, akik saját szakterületükön kimagasló teljesítményt nyújtanak. Ennek szellemében a Wallis Motor brand erősítésében szerepet vállal többek között: Babos Tímea, Sárközi Ákos, Talmácsi Gábor, Somogyi Zsolt, Blaskó Niki, Hlatky-Schlichter Hubert, Epres Panni, Schiffer Miklós, Puskás Peti, Lakatos Márk, Team Black Jack, Novák Zalán, Wossala Rozina, Hadnagy Tímea, Kamarás Iván, Borzi Vivien, és a NUBU is.

 

A kampány egyik első elemeként a PixelBeam által készített kampányindító imázsvideóban láthatjuk Babos Tímeát, a magyar tenisztörténelem első világelső teniszezőjét, többszörös olimpikont; Sárközi Ákos országszerte elismert Michelin-csillagos séfet; Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyzőt, MotoGP világbajnokot; valamint a Team Black Jack vitorlásformációt, melynek tagjai speciális versenycélokra épült katamaránjukkal fantasztikus sikerek sorozatát érték el és a nívós balatoni Kékszalag vitorlásversenyen is évek óta sikeres befutók.

 

A kampány keretében további egyéni, a brand márkanagyköveteivel készített kisfilmek, illetve interjúk várhatók. A Team Black Jack-kel készült, Alsóörsön forgatott videó, valamint Hlatky-Schlichter Huberttel, a budapesti vendéglátás egyik legismertebb és legizgalmasabb képviselőjével, a Kiosk tulajdonosával készült interjú is elérhető már.

 

Felismerések a pandémia fényében

„Azért dolgozunk és fejlődünk, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatással találkozzon minden hozzánk betérő érdeklődő, de mindig tudjunk újat mutatni visszatérő partnereink számára is. Az elmúlt év megtanított bennünket arra, hogy ügyfeleink bár az élet legkülönbözőbb területeiről érkeznek hozzánk, mégis rengeteg a közös bennük és bennünk. A fejlődés iránti igény és a tenni akarás. Az, hogy a legnehezebb helyzetben is képesek kreatívan és sikeresen helytállni. Nem hajlandóak feladni, ehelyett inkább egy magasabb fokozatba kapcsolnak. Legyen szó karrierről, vállalkozásról, családról vagy éppen hobbiról. Ugyanezt a mentalitást képviselik a kampányunkban szereplő márkanagyköveteink is, akik egytől-egyik hihetetlen eredményeket értek el. Az ő történeteiket meséljük, mesélik el az elkövetkezendő hónapokban a kampány során interjúk és kisfilmek formájában, egy rendkívül színes és motiváló közösséget létrehozva” – részletezte az imázskampány koncepcióját Dósa Péter.

Kulcsszavak: Wallis Motor BMW autó

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda

Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását. 

2024. július 19. 16:43

Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?

Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.

2024. július 16. 18:17

Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább

A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.

2024. július 15. 10:12

Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat

Az LG Electronics (LG) a közelmúltban egyetértési nyilatkozatot és végleges megállapodást írt alá az elektromos járművek (EV) kereskedelmi célú töltésére vonatkozóan az Egyesült Államokban a ChargePoint vállalattal, az EV-k hálózati töltési megoldásainak vezető szolgáltatójával. Az LG egyrészt arra számít, hogy az egyetértési nyilatkozat felgyorsíthatja az EV-töltési üzletág növekedését, másrészt további lendületet adhat a vállalat B2B tevékenységei bővülésének, illetve a társaság intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá történő átalakulását is támogatja.

2024. július 13. 10:24

A legdinamikusabban fejlődő autógyártók között a Chery Group

A nemzetközi autóipari trendekre rácáfolva, kiugróan jó értékesítési eredményeket ért el az év első négy hónapjában a Chery Holdings Group. A kínai gyártó éves összevetésben több mint felével növelte értékesítését a január-április közötti időszakban, az elektromos és plug-in hibrid járműveknél pedig több mint kétszeres fejlődést ért el. A társaság Omoda 5 modellje szeptembertől Magyarországon is elérhető lesz, novemberben pedig várhatóan az autó elektromos verziója is megérkezik hozzánk!

2024. július 3. 19:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55