Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda

forrás: Prím Online, 2024. július 19. 16:43

Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását. 

Nagyszabású sajtótájékoztatón jelentették be július elején Milánóban, hogy teljes körű szolgáltatással megkezdik a Chery Grouphoz tartozó Omoda és Jaecoo márkájú autók forgalmazását Olaszországban. A kínai vállalat ezzel folytatta európai terjeszkedését, melynek keretében februárban a spanyol, majd júniusban a lengyel piacon jelentek meg. 

 

Az Omoda márka fő célcsoportját az egészséges életmódot és a fenntarthatóságot középpontba helyező fogyasztók jelentik. A brand a mobilitás új útjainak felfedezője, folyamatosan tágítja a „zöld” utazás határait, és arra törekszik, hogy a fiatal vásárlók számára divatos, fejlett dizájnnal és jövőbeli technológiával rendelkező autókat kínáljon. A Jaecoo elsősorban a városok új elitjét szólítja meg, a „From Classic, Beyond Classic” koncepciót követve, és elkötelezte magát amellett, hogy úttörő szemlélettel áttörje a globális terepjáró-piac korlátait, különleges és gyönyörű stílusával egy új off-road trend élére állva. 

 

Olaszország Európa egyik legnagyobb autóipari piaca, valamint az Omoda és a Jaecoo európai terjeszkedésének fontos állomása. Az új energiával működő járművekre történő átállás ugyan megkezdődött az olaszoknál is, azonban viszonylag lassan halad, ami egyben komoly lehetőségeket kínál az ezt az irányt képviselő gyártók számára. Különösen igaz ez az Omoda és a Jaecoo esetében, amelyek az olasz piac elvárásaihoz igazodva a magas színvonalat és a személyre szabott kiszolgálást kiemelten kezelik.

 

 

„Az Omoda & Jaecoo sikeres olasz piacra lépése mögött a márka „európai stratégiájának” folyamatos erősítése és termékeink versenyképességének állandó javítása áll. A jövőben az Omoda & Jaecoo erős nemzetközi erőforrásait kihasználva aktívan részt vesz a globális autóipari ökoszisztéma kiépítésében, átírja a globális autóipari tájképet, és vezetni fogja a mobilitás új korszakát” – jelentette ki Shawn Xu, az OMODA & JAECOO vezérigazgatója a milánói sajtótájékoztatón.

 

Az eseményen az Omoda & Jaecoo bemutatta márkafejlesztési stratégiáját, globális pozícióját és termékinnovációs eredményeit is. A márka 2030-ig megfogalmazott stratégiája szerint az Omoda & Jaecoo várhatóan több mint 60 piacra fog belépni, és több mint 3000 értékesítési partnerrel dolgozik majd. Olaszországban az Omoda & Jaecoo már több mint 30 helyi autókereskedővel lépett partnerségre, hogy 50 bemutatótermet hozzon létre olyan fontos városokban, mint Róma, Milánó és Torino. A tervek szerint benzines, tisztán elektromos és hibrid modelleket is piacra dobnak majd Olaszországban, hogy kiszolgálják a helyi fogyasztók igényeit. 

 

Szeptemberben érkezik hozzánk az Omoda 5

 

A Chery Group Omoda 5 modellje idén szeptembertől lesz kapható Magyarországon. A Chery autóinak behozatalára a Hovány Kft. és a Petrányi Autó Kft. hozott létre közös importőr céget Genius Automotive Europe Kft. néven, így a kínai gyártó járművei természetesen a tulajdonosok márkakereskedéseiben is elérhetők lesznek. Az Omoda 5 1,6-os benzines crossover ára, alapfelszereltséggel 10 millió forint lesz. Várhatóan idén novembertől a jármű tisztán elektromos változata is kapható lesz majd nálunk.

 

Az 1997-ben alapított Chery a legnagyobb kínai autóexportőr. A cég tavaly közel 1,9 millió járművet adott el, ebből 900 ezret külföldön. A társaság rendelkezik európai gyártóbázissal is, Barcelonában van üzemük, Németországban pedig fejlesztőközpontot működtetnek.  

Kulcsszavak: autó Chery Group

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte

Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.

2024. november 20. 15:10

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása

Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása.  Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.

2024. november 14. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36