Új mobilitási igények, új díjcsomag a GreenGonál
A GreenGo új, kifejezetten a 25 év alatti felhasználók számára készült díjcsomagja jelentős kedvezményeket kínál a fiataloknak, miközben ismét megerősíti az autómegosztó értékvállalásait és a kezdetektől kijelölt irányt. Az új díjcsomag bevezetése, és az, hogy a regisztrációhoz mostantól nem szükséges egy évnél régebbi jogosítvány, válasz a fiatal felhasználók számának növekedésére és közlekedési preferenciáik, szokásaik változásaira.
Ők már máshogy gondolnak az autózásra
Az utóbbi időszak jelentős növekedést mutat a GreenGo szolgáltatásait igénybe vevő fiatalok számában. 2021-ben a 18-25 évesek még csak 6%-át tették ki a GreenGo regisztrált felhasználóinak, ám 2024-re ez az arány már 16,7%-ra emelkedett, így ez a korosztály vált a legdinamikusabban növekvő csoporttá a greengósok körében. A növekedés pedig nem csupán a GreenGo népszerűségét tükrözi, hanem azt is, hogy a fiatalok nemcsak elméletben szakítanak az idősebb generációk közlekedési szokásaival, különösen pedig a saját autóról alkotott elképzelésekkel.
Fenntartható és rugalmas közlekedési megoldások
A változás két fő tényező mentén írható le: az egyik a sharing economy népszerűségének növekedése, a másik pedig az az egyre égetőbb szükség és vágy, hogy a jövő érdekében a fiatalabb generációk a korábbiaknál sokkal inkább környezettudatos közlekedési megoldások irányába kívánnak mozdulni. Az okostelefonok és a digitális technológiák elterjedése pedig meg is ágyazott az új attitűdöknek, hiszen nagyban megkönnyítette a használathoz szükséges appok és platformok hozzáférését, ami hozzájárul az autómegosztó szolgáltatások népszerűségéhez ebben a korosztályban. Az autómegosztás ezeken felül is számos olyan előnnyel rendelkezik, ami használatát vonzóvá és észszerűvé teszi ennek a korosztálynak:
• Költséghatékonyság: egy saját autó vásárlása és fenntartása jelentős anyagi terhet róna a fiatalokra, akik jellemzően nem terveznek ilyen nagy kiadásokkal.
• Rugalmasság: az autómegosztó szolgáltatások kényelmes alternatívát nyújtanak a közösségi közlekedés, a kerékpár és egyéb mikromobilitási megoldások mellett anélkül, hogy hosszú távú elköteleződést igényelnének.
• Trendteremtés: az autómegosztás mint választás már önmagában egy erős énkommunikáció, de az érzés, hogy bármikor, bárhol bepattanhat a felhasználó egy autóba, vagy épp érkezhet azzal egy buliba és hagyhatja ott, a szabadság érzését igazán teljessé teszi.
Az új szokások és a szemléletformálás szerencsés találkozása
Az autómegosztás mára egyre látványosabban integrálódik a városi mobilitási rendszerekbe, egyre kevesebben idegenkednek a percalapú autóbérlés gondolatától. Az új, 25 éven aluliak számára elérhető díjcsomaggal megcélzott korosztály pedig már természetes választásként tekint az autómegosztásra a különböző közlekedési módok között. Megfelelő árképzéssel, kiszámítható, vonzó szolgáltatási színvonallal és változatos, sok helyzetre megoldást kínáló flottával a GreenGo célja nemcsak a pillanatnyi igények kielégítése, hanem az is, hogy formálja a közlekedéssel kapcsolatos attitűdöket, ösztönözve a fenntarthatóbb megoldások, például az autómegosztás, a közösségi közlekedés és a vasút használatát. A fiatal korosztály igényeivel összecsengő szolgáltatás így a 18. életévtől, akár már a jogosítvány megszerzésének pillanatától erősítheti a városi mobilitás új, fenntarthatóbb és egyben élhetőbb formáinak elterjedését és uralkodóvá válását. A GreenGo zöld törekvései és kezdetektől fogva kiegyensúlyozott üzenetei pedig hosszú távon is szemléletformálóak lehetnek az új felhasználók számára.
A fiatalok figyelnek
A 2022 őszén bevezetett, 25 év alattiaknak szóló kedvezményeket eddig több mint 6000 fiatal felhasználó vette igénybe, 2023-ban pedig az új regisztrálók több mint 30%-át ez a korosztály tette ki, ami jól mutatja, hogy érdemes direkt rájuk szabott ajánlatokat kínálni. Szintén fontos lépés az egy éves jogosítvány feltételének eltörlése, hiszen így már az autózás első pillanatában megfelelő alternatívát kap ez a korosztály. A GreenGonál éppen ezért váltja fel a korábbi kedvezményt mostantól egy teljesen új díjcsomag Green U25 néven, ami alig 490 forintos havidíj mellet jelentős kedvezményeket kínál, és olyan, kifejezetten ezen korosztály mobilitási szokásaira szabott ajánlatot tartalmaz, mint az ingyenes éjszakai parkolás vagy a hétvégi napidíj-kedvezmény családlátogatáshoz, vidéki programhoz, fesztiválozáshoz.
Kapcsolódó cikkek
- Airbnb helyett autóbérlés: pénzkereseti lehetőségek az autóddal
- Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
- A GreenGo a külső kerületekben és az agglomerációban erősít
- A GreenGo hatalmas rakterű autókkal erősíti flottáját
- 13 jó ügy kering a városban
- A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
- A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.