Itt az ABB ingyenes ROI kalkulátora
Az ABB Ability Energy and Asset Manager ROI kalkulátor előrejelzése szerint az energiamegtakarítás nagysága akár a 30%-ot, a karbantartás költségeinek csökkenése pedig a 40%-ot is elérheti.
Az ABB közzétette ingyenes ROI kalkulátorát, hogy az ipari létesítmények pontosabb képet kapjanak beruházásaik megtérüléséről, valamint arról, hogy az ABB Ability Energy and Asset Manager szoftver használatával milyen megtakarításokat érhetnek el.
A gyorsan és egyszerűen használható ROI kalkulátor, mely azonnal kidobja a számítási eredményeket, felvázolja az adatközpontú energia- és eszközkezelésben az ABB Ability Energy and Asset Manager szoftver használatával elérhető energia- és működésiköltség-megtakarításokat. Az energiamegtakarítás becsült értéke gyakran 30% környékén mozog, a karbantartás költségei akár 40%-kal is csökkenthetők, továbbá megszűnnek az előre be nem tervezett munkák.
Andrea Temporiti, az ABB Electrification digitális területért felelős vezetője ezekkel a szavakkal méltatta az új eszközt: – A digitális átállás ma már elkerülhetetlen az ipari környezetben, de az induló költségek időnként meghátrálásra kényszeríthetnek. A kezdetben szükséges tőkeráfordítás valódi értékének alátámasztására a döntéshozók a kalkulátor használatával pontosan meg tudják mondani, hogy milyen megtérülési idő mellett mennyi energiát és költséget spórolhatnak meg, hogy hamarabb elnyerjék az érdekeltek elkötelezettségét.
Az ABB Ability Energy and Asset Manager egy olyan világszínvonalat képviselő felhőalapú megoldás, amely az eszközök és az elektromos rendszer magatartásának mindenre kiterjedő távoli láthatóságát egyetlen rendkívül intuitív felületen biztosítja. Világos és könnyen érthető megállapításokat tesz, amelyek alapján az ipari létesítmények – méretüktől függetlenül – minimalizálni tudják költségeiket és kockázataikat, beállíthatják teljesítményüket és megvalósíthatják a ROI kalkulátorral előre jelzett költség- és energiamegtakarítást.
Kapcsolódó cikkek
- A kizárólag költségmegtakarító vállalatok lemaradhatnak a versenyelőnyökről
- Tervezd meg a világon az első elektromosjármű-emojit
- A Dell Technologies Omnia szoftverével felgyorsíthatók az innovációs folyamatok
- Az ABB felvásárolja az ASTI Mobile Robotics Group-ot
- ABB: Erős teljesítmény egy fellendülő negyedévben
- A Cisco új hibrid felhőinnovációkat jelentett be
- Személyre szabott ügyfélélmény edge technológiákkal
- A jövő AI alapú ellátási láncai most alakulnak
- Az ABB megoldása elősegíti az áttérést a teljesen villamosított bányászati tevékenységekre
- A Microsoft megtartotta éves partnerkonferenciáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.