A magyar társkereső oldal betör a svéd-norvég piacra
A legnagyobb hazai társkereső oldalakat működtető Dating Central Europe Zrt. tulajdonosai, Weiler Péter vezérigazgató és a befektető Russmedia Equity Partners, a Mötesplatsen (lefordítva: Találkahely) nevű Svédországban és Norvégiában működő prémium társkereső oldal felvásárlásával erősíti tovább online társkereső portfólióját. Az oldal korábbi tulajdonosa - a Schibsted - 15 év után válik meg a vállalattól.
A Randivonal-at és a Mötesplatsen-t működtető Dating Central Europe az európai társkereső piacon így portfóliójával már 6 országban lesz jelen, konszolidált árbevétele meghaladja majd a 2,5 milliárd forintot.
„A Dating Central Europe Zrt. ideális szakmai befektető, aki új tulajdonosként minden bizonnyal sikeresen fejleszti majd tovább a Mötesplatsen társkereső oldalt.” - mondta Peter Grytterhielm a Schibsted operatív igazgatója.
A több mint 20 éve működő Randivonal a magyar internet hőskora óta szerzett tapasztalataival egyenértékű partnere lesz a hasonló életúttal rendelkező Mötesplatsen-nek. A két társkereső oldal az adott országban úttörökként tűzte ki célul, hogy kifejezetten a komoly kapcsolatok megtalálására építi fel szolgáltatásait.
“Úgy gondoljuk, hogy mindkét vállalatunknak nagyon hasonló a mozgatórugója, immáron több mint két évtizede azonos értékek mentén fejlesztjük prémium társkereső szolgáltatásainkat. Sikeresen védjünk a helyi piacunkat a nemzetközi óriáscégekkel szemben és ugyanazokkal a kihívásokkal találkozunk. Hiszek abban, hogy miközben a nemzetközi szinergiákra támaszkodunk, jövőnk a helyi piacoktól függ. Nem tervezzük a platformjaink összevonását, mivel minden weboldalunknak a helyi adottságokra kell reflektálni, relevánsnak maradni, valamint megtartani és építeni azokra a kulturális különbségekre, amikre büszkék lehetünk. A jövőt a globális monopóliumokkal szemben a lokális és prémium szolgáltatásokban látom.” – nyilatkozta Weiler Péter a Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója.
Az online társkereső szolgáltatások napjainkban a prémium szegmensben erősödnek leginkább. Ebből a trendből legjobban azok a lokális márkák profitálnak, akik nagy múlttal rendelkeznek, és személyre szabott, minőségi szolgáltatást nyújtanak.
“Ez egy nagy horderejű akvizíció a DACE Zrt. számára és az első lépés a vállalattal kapcsolatos nemzetközi akvizíciós tervünkben. Hiszünk abban, hogy a két hasonló értékrenddel rendelkező márka még sikeresebb lesz a közös irányítás alatt. Nagy örömmel üdvözöljük a Mötesplatsen-t és összes munkatársát vállalatcsoportunkban.” – nyilatkozta Chris Wittlinger a Russmedia igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A szinglik újabban egy hűtlenségre szakosodott társkeresőn ismerkednek?
- Válságban vannak a szeretői kapcsolatok?
- Az egyedülállók negyede még igazán hisz a nagy Ő-ben!
- A milliomosok csábítására épít a legújabb luxus társkereső oldal
- Kívánhat-e egy társkereső oldal sok terhességi tesztet?
- A gyermeküket egyedül nevelő szülők felé nyit a Randivonal cégcsoport
- Tanulmányból nőtte ki magát a Moment
- Elkészült az ország legfrissebb randitérképe
- A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
- A "teltkarcsú" vidéken jobban bejön
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt.