Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
A járvány alatt tavaly a Extreme Digital üzletében prototípusként tesztelt online értékesítőpult 2.0-s változata jobb kamerával, mikrofonnal és monitorral van felszerelve. Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.
A cégcsoport a tavalyi karácsonyi szezonban a Szent István körúti Extreme Digital szaküzletben kezdte tesztelni online értékesítői pultjának prototípus változatát, amelynek bevezetésére a pandémia kitörése nyomán került sor. Az ügyfélhívóra hasonlító online terminálok második generációs változata jobb kép- és hangminőséget biztosítanak, és rajtuk keresztül már az eMAG-os rendeléseket is ki tudják szolgálni az internetes értékesítők, akik headseten és webkamerán keresztül kommunikálnak az üzletbe betérő ügyfelekkel.
Idén decemberben már nyolc budapesti üzletben működnek az online értékesítői terminálok, illetve néhány gép vidéki üzletekben segíti a helyi munkatársak munkáját, ha betegszabadság, karantén miatt ideiglenesen lecsökkenne a csapatok létszáma. 2022 folyamán a megyeszékhelyeken működő üzletekben is elkezdik telepíteni a terminálokat.
Az eMAG az ország teljes területéről toboroz többek közt megváltozott munkaképességű munkatársakat is az online értékesítői pozícióba, hiszen jó minőségű internetkapcsolat mellett gyakorlatilag bárhonnan végezhetők a feladatok. A pozícióra felvett munkatársaknak a vállalat számítógépet, két monitort, profi headsetet és webkamerát is biztosít a zökkenőmentes munka érdekében. Az online értékesítőket a hozzájuk legközelebb eső eMAG/Extreme Digital üzletben tréningezik a munkára néhány hét alatt.
Az online értékesítők nemcsak a jelentős karácsonyi szezon alatt tudják segíteni a boltok személyzetét, a terminálokon keresztül például olyan MNB-vizsgával rendelkező munkatársat is lehet “kapcsolni” egy-egy üzletbe, aki hitelre történő vásárlás kapcsán jogosult elvégezni a szükséges adminisztrációt. Az online pultok segítségével egy-egy termékkört (például fényképezőgépeket vagy bizonyos fogyasztási cikkeket) behatóbban ismerő munkatársat is könnyen össze lehet kötni a vásárláshoz tanácsot kérő ügyfelekkel, és tervben van az is, hogy a kiemelt forgalmat bonyolító üzletekben akár több ilyen berendezést is beüzemel majd az eMAG.
A karácsonyi szezon alatt az online értékesítői terminálok mellett az eMAG easybox csomagautomaták már országszerte 422 helyszínen segítik a normál méretű internetes rendelések átvételét mind az eMAG, mind az Extreme Digital ügyfelei számára. Az ünnepek előtti hetekben üzletekben történő átvétele különösen hangsúlyos, a rendelések mintegy 20 százalékát kérik így az ügyfelek, az eMAG easyboxba kért rendelésekkel együtt ez a két átvételi mód csaknem a rendelések 40 százalékát teszi ki.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Tízmilliárd forint feletti forgalom az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridayén
- AdBlue és ingatlan is lesz az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday-án
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jobban fogy az asztali PC, mint tavaly ilyenkor
- A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja
- Az eMAG mobilappjával a leginkább elégedettek a magyar internetezők
- 30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
- Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.