Az LG beltéri növénytermesztő készüléket mutat be a CES-en
A 2022-es CES-en az LG tiiun elnevezésű megoldással, vagyis egy modern, szabadon álló beltéri növénytermesztő készülékkel mutatkozik be az LG Electronics (LG) megújult zöld életmód koncepciója.* A tiiun, ami koreaiul annyit tesz, „kihajt”, találó elnevezés az LG legújabb készüléke számára, amelynek segítségével még a kezdő kertészek is egész évben otthonuk kényelmében termeszthetnek zöldségeket, fűszernövényeket, vagy akár virágokat is.** A stílusos és rendkívül egyszerűen használható életmód-innováció egy teljes értékű kert minden előnyét kínálja anélkül, hogy használóinak a kártevők vagy a kedvezőtlen időjárás miatt kellene aggódniuk.
A teljesen önálló egységként megtervezett LG tiiunban két polc kapott helyet, amelyek külön-külön akár hat kombinált vetőmagcsomag és három különböző vetőmagkészlet tárolására is alkalmasak. Minden kombinált vetőmagcsomagon 10 lyuk van a magok csíráztatására, így a felhasználók a fejlett technológiának és az LG tudásának köszönhetően problémamentesen és gyorsabban, mindössze négy-nyolc hét alatt nevelhetnek egyidejűleg több különféle saját termesztésű növényt.
Az LG előremutató technológiája és dizájnja, valamint a termék által kínált egyedi fogyasztói előny a CES 2022 Innovációs Díját is kiérdemelte. A modern és intelligens növénytermesztő rendszer az LG azon, több évtizedes technológiai tapasztalataira is épül, amelyet a vállalat a háztartási gépek — például hűtőszekrények, víztisztítók és szellőzőrendszerek — területén szerzett. Mindennek köszönhetően az új készülék megbízható eredményeket és fáradság nélkül elérhető, nagyrészt automatizált növénytermesztési folyamatot garantál.
Az LG elismert inverteres kompresszorára épülő időjárás-szabályozó rendszer (Flexible Weather Control System) a tiiun belső hőmérsékletének pontos beállításával biztosít optimális feltételeket az organikus növekedéshez. Amellett, hogy automatikusan, a nap természetes ciklusát imitálva szabályozza a hőmérsékletet és a fényt, az LG intelligens rendszere 24 óránként nyolcszor öntözi meg a növényeket, és folyamatosan ideális páratartalmú levegőt keringet, hogy a magvakból egészséges növények és gyönyörű virágok fejlődhessenek.
Az LG tiiun belső struktúráját úgy tervezték meg, hogy növelje a fotoszintézis hatékonyságát, azaz a készülékbe szerelt LED-fényforrás hatását, és így gyorsítsa a növekedési folyamatot. A légmentesen záródó, állandó belső hőmérsékletet biztosító, és egyben a káros rovarokat is távol tartó, átlátszó ajtón keresztül a felhasználók mindig szemmel kísérhetik növényeik fejlődését. Az LG ThinQ mobilalkalmazással pedig akár távolról is nyomon követhetik a teljes csírázási folyamatot, ellenőrizhetik vagy módosíthatják a beállításokat, és értesítést kaphatnak, ha a víztartályt újra kell tölteni.
Az LG tiiun kényelmes megoldást jelent a zöldebb, egészségesebb otthoni élethez, ráadásul egyszerű, mégis elegáns dizájnjával értéket is felmutat. A bármely enteriőrhöz jól illeszkedő tiiun két kifinomult és természetes színváltozatban, bézsben és zöldben lesz elérhető egyes piacokon***.
„Az LG tiiun praktikus és kényelmes megoldás azon elfoglalt vásárlóink számára, akik otthonukban is zöldebb, egészségesebb életmódot szeretnének követni” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Otthonunk stílusos kiegészítőjeként is helyt álló, okos növénytermesztő rendszerünk szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi a fűszernövények, leveles zöldségek és virágok termesztését még azok számára is, akiknek nincs semmilyen kertészeti tapasztalata.”
Az LG tiiun és az LG tiiun mini az LG digitális kiállítási standján, a 2022-es CES kiállítás keretében, január 5-től tekinthető meg.
__________________
* A zöld életmód kifejezés a növényültetés és -termesztés vonatkozásában értendő.
** A szükséges vetőmagcsomagok külön vásárolhatók meg. A vetőmagok elérhetősége piaconként eltérő lehet.
*** A termék elérhetősége régiónként változhat.
Kapcsolódó cikkek
- Ilyen a jobb élet az LG szerint
- A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
- Megérkezett a Google Stadia felhőalapú játékplatform az LG legújabb okostévéire
- Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin
- Az LG új vezérigazgatót és további változtatásokat jelentett be
- Hazánkba is megérkezett az LG legújabb fülhallgatója
- Már itthon is kapható az LG első OLED paneles monitora
- Minden 2021-es LG laptop kompatibilis az új Windows 11-gyel
- Online játékokon keresztül segíthetnek rászoruló közösségeknek a gamerek az LG jóvoltából
- A kül- és beltéren egyaránt használható az LG prémium hangzású hangszórója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.