Unisys: új cégarculat az e-business jegyében
Kovács Attila, 2001. február 7. 15:59
A Unisys Corporation bejelentette új, nemzetközi reklámkampányának elindítását, amely agresszív és tapasztalt e-business megoldásszállítóként mutatja be a vállalatot az informatikai szolgáltatások és számítógépes technológiák piacán.
Az új szlogennel - Fejünkben van az e-business (We have a head for e-Business) - a vállalat megújítja arculatát; az eddig népszerű monitorfejek helyett lapos, táblaszerű ábrázolás jelenik meg, amely tükrözi a Unisys e-business megoldásokat szállító vállalattá történő átalakulását. A kampány, amelyet a vállalat új kreatív ügynöksége, a Grey Worldwide tervezett, drámai hatású, hideg, fekete-fehér, furcsa szögben készített fotókkal példázza és emeli ki az e-businessről alkotott általános felfogásunkat és véleményünket.
Kapcsolódó cikkek
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél