Új ügyfél a KRQ-nál
Évente egymilliárd alumíniumdobozt bocsátanak ki a különböző gyártócégek Magyarországon. A Returpack Kft. megbízásából a KRQ kommunikációs ügynökség arra kapott megbízást, hogy népszerűsítse a visszaváltást egy egyedülálló magyar szabadalmat fókuszba helyezve.
A környezetvédelmi kampány kiterjed az egész országra, a lakosság edukációja március végétől folyamatos lesz, több szakaszra bontva. A KRQ az eddigi referenciái alapján nyerte el a megbízást, amely magában foglalja a Minden Doboz Visszajár program aktivitásait is. Az ügynökség feladata az, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy a fém italosdobozok visszaváltása nem csak szelektív hulladékgyűjtéssel, de a Returpack különleges magyar innovációját felhasználva is megvalósulhat. A gyűjtőautomaták országszerte több mint 200 helyen elérhetőek, elsősorban szupermarketek, áruházak közelében.
A projekt elsősorban PR, közösségi média és content marketing megoldásokat fog használni a – hazánkban a Returpack, illetve a Minden Doboz Visszajár program által képviselt – Every Can Counts kezdeményezés, valamint a KRQ nemzetközi és hazai tapasztalataira építve.
„A környezettudatos gondolkodás ma már része életünknek, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy az aludobozok végtelenszer újrahasznosíthatók, és az újrahasznosított doboz semmiben sem különbözik az eredeti nyersanyagból készített doboztól. Szeretnénk szorosan együttműködni releváns véleményvezérekkel, akik nem csak divatnak, hanem valódi küldetésként élik meg, hogy minden nap tegyenek a környezetünkért és önmagunkért” – mondta Kufár Róbert, a KRQ alapító-ügyvezetője.
A Returpack évente közel 70 millió darab, azaz több mint 1000 tonnányi alumínium italdoboz visszagyűjtésével és újrahasznosításával végzi környezetvédelmi tevékenységét.
Kapcsolódó cikkek
- Startupok a műanyag újragondolásáért
- A pandémia nyerteseinek le kell(ene) mondania az egyszer használatos műanyagokról
- Az ABB és a UK Power Networks fenntartható jövőre vált az Airplus kapcsolóberendezésével
- Startupok a klímasemlegességért
- A mesterséges intelligencia és blokklánc technológia pörgetheti fel a klímavédelmet
- Környezettudatos fejlesztések a Samsung háztartási gépeinél 2022-ben
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- Lezárult a 2021. évi Startup Plastic Surgery akcelerátor program
- Az ABB és a Zume felgyorsítja az egyszer használatos műanyagokról történő átállást
- Energiahatékonysági és környezetvédelmi díjakat vett át a Körber
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében
Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.
Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás
A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg.
Ezek okozhatják a legtöbb meglepetést idén a kriptopiacon
A BITmarkets kriptovaluta-tőzsde közzétette listáját 2025 TOP 5 kriptós meglepetéseiről. A Cardano és a SUI mellett három új szereplő is helyet kapott, amik potenciálisan átalakíthatják majd a szektort: az XRP, a Dogecoin és a Stellar.