A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
Már 24 európai országban érhető el a FedEx Corp., a világ legnagyobb expressz fuvarozási vállalata leányvállalatának, a FedEx Expressnek a nemzetközi, e-kereskedelmi, adott napra történő kiszállítási szolgáltatása, melynek révén a szolgáltatást megrendelők a világ 47 országába továbbíthatják küldeményeiket. A FedEx International Connect Plus (FICP) szolgáltatás 2021 óta működik sikeresen 10 országban*, melyhez mostantól további 14 ország csatlakozik, Dánia, Görögország, Írország, Luxemburg, Norvégia és Svájc mellett a kelet-európai régió számos országa, így Csehország, Észtország, Magyarország, Lettország, Litvánia, Románia, valamint Szlovénia.
„Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy a FedEx International Connect Plus mostantól Kelet-Európa főbb piacain is elérhető” – mondta Mariusz Mik, a FedEx Express Eastern Europe szárazföldi szállítmányozásért felelős alelnöke. „Ennek köszönhetően gyors és tervezhető kézbesítéssel kapcsoljuk össze az e-kereskedelmi szolgáltatókat az ügyfeleikkel, hogy még több előnyt élvezhessenek. A megbízhatóság, a rugalmasság, a kézbesítés során tapasztalt felhasználói élmény és az értékes szolgáltatások kulcsfontosságúak, mivel egyre többen vásárolnak online.”
A vállalat így immár a világ GDP-jének közel 90%-át éri el szolgáltatásaival, az FICP pedig lehetővé teszi az e-kereskedelmi vállalatok számára, hogy továbbfejlesszék üzleti tevékenységüket Európában és azon kívül. Ezen vállalatok az online vásárlóik számára Európán belül 1-3, Észak-Amerikába 3-4, Ázsiába és a csendes-óceáni térségbe pedig 3-5 napon belül** célba tudják juttatni küldeményeiket vonzó áron, és ezzel jelentősen javíthatják versenyképességüket az adott piacon.
„A globális e-kereskedelmi értékesítések 2022-ben várhatóan meghaladják az 5000 milliárd dollárt, 2025-re pedig 7000 milliárd dollár fölé ugorhatnak” – állítja Wouter Roels, a FedEx Express Europe nemzetközi marketingért felelős alelnöke. „Ez hatalmas üzleti lehetőséget teremt az európai vállalkozások számára. Az FICP szolgáltatás kiterjesztésével a növekvő kelet- és észak-európai piacokon a FedEx Express hozzájárul ahhoz, hogy összekapcsolja a térség vállalkozásait egy jóval nagyobb potenciális ügyfélkörrel a globális és Európán belüli piacokon.”
Alapjaiban átalakult a kiskereskedelem a világjárvány következtében, mind belföldön, mind a határokon átívelő e-kereskedelmi értékesítések terén is – erről tanúskodnak a nemzetközi fogyasztói kutatások. Egy negyven országra kiterjedő, 2020-as kutatás szerint 37 százalékkal nőtt azok száma, akik határon átívelő online vásárlást bonyolítottak le a pandémia hatására, és a megkérdezettek 28 százaléka állította, hogy a jövőben még többet fog vásárolni külföldi kiskereskedőktől. A kézbesítési folyamat elemeiről kérdezve a vásárlók rámutattak arra, hogy számukra az egyik legfontosabb tényező a kiszállítás gyorsasága. Erre utal, hogy a megkérdezettek 71 százaléka olyan online kiskereskedőt választana, amely rugalmas kézbesítési lehetőségeket kínál.
Az FICP szolgáltatás megbízhatóságot nyújt nemzetközi, meghatározott napon történő kézbesítéshez, mely kiegészül a FedEx vámszakértői csapatának szaktudásával és a nyomon követési lehetőségekkel. Az e-kereskedők értesítéseket küldhetnek a vevőknek, akik nyomon követhetik a csomag útját és módosíthatják a kézbesítés helyét és időpontját is a FedEx Delivery Manager online eszközön keresztül, amennyiben szükséges. Az FICP továbbá nagyobb átláthatóságot, ellenőrizhetőséget és kényelmet biztosít mind a kereskedők, mind a vásárlók számára online megrendeléseik során.
______________
* Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Lengyelország, Ausztria, Svédország, Belgium és Hollandia.
**A tranzitidők elérhetősége függ a küldeményfeladási és a rendeltetési helytől. Az alkalmazandó szerződési feltételekről és a szolgáltatásról részletesen a fedex.com oldalon olvashat.
Kapcsolódó cikkek
- Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
- Ekkora sokk még nem érte a magyar fuvarozói szektort
- Közel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
- Kisvállalkozóknak segít a Telekom szolgáltatása
- Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Új szolgáltatást vezet be az Eplan
- Az IoT után a Vodafone elhozza az EoT-t
- Az e-kereskedelmi cégek is megérezték az ukrajnai háború kitörését
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.