Az üzleti felhasználókat veszi célba a Huawei
Kifejezetten üzleti felhasználásra is kínál a jövőben termékeket a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága, amely eddig elsősorban a végfelhasználói szegmensre koncentrált. Sokoldalú üzleti termékek, megoldások és szolgáltatási platformok széles választékát nyújtja a Huawei a vállalati szektor számára, beleértve laptopokat, asztali számítógépeket, monitorokat, táblagépeket, illetve nyomtatókat és viselhető okoseszközöket. A kormányzati és vállalati ügyfelek igényeinek megfelelően a Huawei támogatást nyújt a terméktesztelési szabványok, az adatvédelmi megoldások és a teljes életciklusra kiterjedő szolgáltatások terén.
Az elmúlt időszakban jelentősen nőtt az igény a gyors irodai megoldások iránt, ezért a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága úgy döntött, belép a vállalati piacra, hogy a kormányzati és üzleti fogyasztókat is kiszolgálhassa. A vállalat intelligens és innovatív képességekkel felszerelt irodai és üzleti termékeket kínál, felhasználva a fogyasztói szegmensben elért sikereit a legkorszerűbb megoldások kialakításához. Richard Yu, a Huawei ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán hangsúlyozta, hogy az új irodai megoldások a kormányzati-, oktatási-, egészségügyi-, gyártási-, szállítási-, pénzügyi- és energiaszektorokat célozzák meg. A Huawei üzleti termékei megfelelnek a teljesítmény- és költséghatékonysági követelményeknek, amellett, hogy jobb és intelligensebb felhasználói élményt nyújtanak.
Átfogó vállalati termékek bevezetése
A vállalati infrastruktúra új korszakba lép, amelyet a felhő- és a mesterséges intelligencia-technológiák uralnak majd. Ezt felismerve a Huawei célja, hogy a vállalati piacon olyan termékeket kínáljon, amelyek végeredményben kiváló minőségű, intelligens, és megbízható platformot eredményeznek a kormányzati- és vállalati ügyféligények kiszolgálására. Ez magában foglalja az üzleti termékek, megoldások és szolgáltatási platformok teljes kínálatát, beleértve a MateBook B laptopokat, a MateStation B asztali számítógépeket, a Display B monitorokat, a MatePad C táblagépeket, illetve a B sorozatú nyomtatókat és viselhető okoseszközöket.
Szigorú szabványok és adatvédelmi megoldások
A Huawei teljes körű támogatást nyújt ügyfeleinek a terméktesztelési szabványok, az adatbiztonsági megoldások és a teljes életciklusra kiterjedő szolgáltatások terén, annak érdekében, hogy megfeleljen a kormányzati és vállalati ügyfelek szigorúbb igényeinek.
A Huawei Fogyasztói Üzletágának minden üzleti felhasználásra szánt terméke szigorú minőségbiztosítási teszteken esett át. Az üzleti asztali számítógépek többek között a robbanásveszély, a mechanikai rezgés, az alacsony légnyomás, az alacsony hőmérséklet, a magas hőmérséklet, a mechanikai hatás, a penész, a napsugárzás, a hőmérsékleti hatás, a rázkódás, a homokpor, a páratartalom és a savas légköri körülmények tesztjein megfelelően teljesítettek. A vállalat kizárólag válogatott anyagokat használ, a termékek tervezésénél pedig a hangsúlyt a megbízhatóságra és a biztonságra helyezi.
A Huawei többszintű adatvédelmi megoldást kínál a megbízható adatátvitel érdekében. A magánszféra védelmére vonatkozó "nincs fenyegetettség, nincs nyomonkövetés és nincs adatszivárgás" elvét szigorúan betartja, és figyelembe veszi a terméktervezés és -fejlesztés minden lépésekor.
Az vállalati felszereltség nem csupán a nagyobb termelékenység eszköze az iparban, hanem egyben az egyre intelligensebb és digitalizálódó gazdaság gerince is. A Huawei üzleti termékekre vonatkozó három alapelve, a minőség, az intelligencia és a megbízhatóság új lendületet adhat az iparágnak, és lehetőséget ad arra, hogy bármelyik iroda okos lehessen.
Kapcsolódó cikkek
- 76 százalékkal nőtt tavaly a Huawei profitja
- A jövő gyárát építette ki Pátyon a Huawei
- Huawei: 2022-ben a globális GDP több mint felét a digitalizált gazdaság termeli meg
- Már havi 560 millió aktív felhasználója van a HUAWEI alkalmazásáruházának
- Mobil napelemekkel és 5G-vel segítik a kutatást a Gemenci természetvédelmi területen
- Digitális pénzügyi és biztonsági innovációs labort nyit a HUAWEI
- Globálisan rekordszámú magyar diák vett részt a Huawei technológiai tehetségprogramján
- Új kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei Technologies
- Számos új eszközt és saját operációs rendszerét is bemutatta a Huawei
- Új okoskarkötő a Huawei kínálatában
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.