A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City
A hazai kreatív ipari startupok számára hirdet versenyt a Tech In The City, a hazai forduló győztese pedig továbbjut a Creative Business Cup június végi nemzetközi döntőjébe.
Először kerül megrendezésre idehaza a Creative Business Cup, ami a kreatív iparban működő startupok számára életrehívott versenysorozat és egyben egy nemzetközi közösség is. A Creative Business Cup több, mint 70 országban kerül megrendezésre, ami az innovatív és kreatív startupok legnagyobb seregszemléje és megmérettetése. A versenyt idén már 10. alkalommal rendezi meg a dán központtal működő Creative Business Network. A Creative Business Cup globális verseny mögött a kreatív és innovatív startupokat összefogó és támogató Creative Business Network áll, amely partnerhálózatával a kulturális és kreatív iparágak összekapcsolásán és megerősítésén dolgozik világszerte.
A startup verseny egy remek lehetőség, a tanulni és fejlődni vágyó vállalkozásoknak, hiszen a verseny mögött álló szervezetek kiterjedt nemzetközi hálózattal, tudással, mentorációval és különböző értékes üzleti lehetőségekkel is segítik a résztvevőket. A versenyen való részvétel belépő a világ legkiterjedtebb globális kreatív hálózatába, ahol értékes visszajelzések, workshopok, bootcampek és befektetői találkozók révén építhetik vállalkozásukat a csatlakozó vállalkozók. A Creative Business Cup versenyzői egyben lehetőséget kapnak arra, hogy a hazai és globális megmérettetésen a szakmai zsűri, befektetők, startupok és kiemelkedő üzleti vezetők előtt mutassák be a megoldásukat.
Idehaza a Tech In The City szervezésében kerül megrendezésre a magyarországi döntő, ahol a zsűri által legjobbnak talált startup a június végi koppenhágai BRIGHT iparági konferencián és globális döntőn Magyarországot fogja képviselni. Minden évben az összes nemzeti verseny a Creative Business Cup globális döntőjében csúcsosodik ki, ahol több, mint 80 kreatív szupernóva, briliáns előadó, zsűri tag és befektető találkozik a BRIGHT iparági fórumon, hogy az innováció és a kreatív üzleti erőfeszítések előmozdítására összpontosítsanak. A hazai megmérettetésre azon csapatok jelentkezését várják, akik már működő, vagy a piacra bevezetett termékkel, vagy szolgáltatással rendelkeznek a következő területek egyikén: reklám, média, építészet, kézművesség, design és tervezés, élménytechnológiák, divat, film, videó és fotográfia, gasztronómia, szabadidős tevékenységek, zene, előadóművészet, játék és tanulás, rádió és televízió, szoftver, VR és AR megoldások, és 3D nyomtatás. A kreatív iparágban tevékenykedő startupok a Creative Business Cup Hungary versenyére egészen június 2-ig jelentkezhetnek. A következő oldalon minden fontos tudnivaló megtalálható a versennyel és a regisztrációval kapcsolatban. A kiválasztott startupoknak a 2022. június 10-én megrendezésre kerülő budapesti döntőn lesz lehetőségünk bemutatkozni.
A Tech In The City és partnerei elkötelezett támogatói a vállalkozói és startup ökoszisztémának, tevékenységük középpontjában a technológiával, digitalizációval és innovációval kapcsolatos szemléletformálás és szakmai tevékenységek állnak. A Startup Grind Budapest a hazai vállalkozói és startup világ aktív szereplője és a Mediaspace.global, a média, marketing, technológia, szabályozás és innováció vezető szakembereinek globális platformja stratégiai együttműködő patnerként csatlakozott a kezdeményezéshez.
“A hazai közösségek, vállalkozások és szervezetek szoros együttműködésére van szükség, így a kreatív ipar számára is elengedhetetlen, hogy bővüljön és erősödjön az őket támogató hálózat – és végső soron a kulturális és kreatív ágazatot a reflektorfénybe helyezzük.” – jelentették ki a kezdeményezés mögött álló szervezetek képviselői.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- A magyar Orca Aerospace bejutott a Startup Világbajnokság döntőjébe
- 1 milliós dolláros fődíj a budapesti startup versenyen
- Startup ötletgyár épül a válság ellen
- A műanyagokat lebontó mikrobákat fejlesztő Poliloop lett az év magyar startupja
- Hello Tomorrow: Négy magyar vállalkozás a világ legígéretesebb deep tech startupjai között
- Magyar kezdeményezés vitte Európa legjobb női startupjait ismét Londonba!
- Jöhet a láthatatlan pénztárca
- Hatodik alkalommal startolt a Women Startup Competition
- Két magyar startup is esélyes a 25.000 eurós fődíjra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
A Google elindította a legújabb algoritmus frissítését. A „2024. novemberi Core-frissítés” körülbelül két hétig fog tartani, amíg teljesen érvénybe lép. Szuhi Attila, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője mutatja a részleteket.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.