Spéci K&H belépővel lehet menni az e-játékosok seregszemléjére

forrás: Prím Online, 2022. május 25. 21:40

Újra összegyűlnek a gamerek idén júniusban az egyik legjelentősebb e-sport-kiállításon, a Play IT Show-n, amelyen ezúttal a játékok mellett a bankolás is főszerepet kap. Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre, akik különleges tapasztalatokkal gazdagodhatnak.

A fiatalok ma már korábban ismerkednek meg a mindennapi bankolással az egy-két évtizeddel ezelőtti helyzethez képest – részben azért, mert mindenhol szembejön a digitalizáció és egyre nagyobb teret nyernek a készpénzmentes megoldások. Másrészt az e-sportot, számítógépes, konzolos, mobilos alkalmazásokat kedvelő fiatalok napi szinten bonyolíthatnak a játékokhoz köthető  mikrotranzakciókat, így az életük része a bankolás – közölte a K&H. A folyamat erősödését mutatja, hogy 2021-ben közel 25 ezer 14-18 éves fiatalnak volt ifjúsági számlája a K&H-nál, ami a 2020-as szinthez képest 24 százalékos, a 2019-es – vagyis a járvány előtti – helyzethez viszonyítva 69 százalékos emelkedésnek felel meg. 

 

A már említett e-sport kiemelkedő szerepet kap a körükben: ma Magyarországon több mint 600 ezren “űzik”. A szektor tavaly 50 milliárd forintos forgalmat ért el. A 14-29 éves korosztály döntő része, 84 százaléka játszik valamilyen elektronikus eszközön rendszeresen. A 14-18 évesek hetente átlagosan 15 órát, az úgynevezett “heavy gamerek” még többet, 20 órát játszanak. Tízből négyen pedig már részt vettek nagyobb szabású e-sport-eseményen vagy játékbemutatókon. 

 

 

A koronavírus-járvány azonban a számukra is kényszerszünetet jelentett, mert elmaradt az egyik legnagyobb seregszemle, a Play IT – az idén azonban június 11-én és 12-én Budapesten mindent bepótolhatnak. A K&H kivételes megoldást kínál a látogatóknak: pénzért nem megvásárolható élményt nyújt a pénzintézet.  Az innovatív digitális megoldásairól ismert K&H most kivételeset lépett, élményekkel teli kirándulásra hívja az érdeklődőket a kiállításon: kedvezményes jegyet kínál a rendezvényre. 

 

"K&H Kedvezményes normál jegyet" kizárólag elővételben veheti meg bárki, aki regisztrált az eseményre. A K&H-s jegy egy-egy napra 1500 forint, miközben a normál jegyért 4000 forintot kell fizetni elővételben, a helyszínen pedig 4500 forintot. A K&H emellett akcióval is készült: május 27-ig az első 400 – a kampány feltételeinek megfelelő - K&H ifjúsági számlanyitó K&H Limitált jegyet kap a rendezvényre. Utóbbi belépővel a ComiCont is meglátogathatják, gyorsítósávon mehetnek a rendezvényre, arról nem beszélve, hogy az eseményre ellátogató influenszerekkel is találkozhatnak. 

Kulcsszavak: e-sport Play IT Show

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59