Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
Amikor az esztétika szóba kerül az abroncsszektor kapcsán, a hangsúly gyakran automatikusan a felnikre kerül. A Continental SportContact 7 azonban most azt bizonyítja, hogy egy gumiabroncs forma, funkció és dizájn tekintetében is képes kivételes teljesítményt nyújtani. A legrangosabb nemzetközi formatervezési díjak közül kettőt is bezsebeltek az új hannoveri sportabroncsok: a Red Dot termék dizájndíjat, valamint az iF DESIGN kitüntetését.
„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy sportos zászlóshajó termékünk nemcsak a teljesítményével tudta meggyőzni az abroncsok rajongóit, hanem a világ minden tájáról érkező formatervezők is elismerték munkánkat ezekkel a díjakkal” – adott hangot örömének Enno Straten, a Continental EMEA régiójának abroncscsere üzletág stratégiáért, analitikáért és marketingért felelős igazgatója. A fejlesztés során a szakértő tervezők három fő cél mentén haladtak: az első, hogy a sikeres SportContact abroncsok hosszú sorának egy hiteles „következő generációját” fejlesszék ki; a második, hogy a kidolgozott innovációikat a lehető legjobb módon tegyék láthatóvá; a harmadik pedig, hogy a tervezési nyelvet a modern sportautókéhoz igazítsák.
A rangos Red Dot díj a termékdizájnért
A 2022-es Red Dot díj 48 nemzetközi szakértőből álló zsűrije a „jó dizájn és innováció keresése” során szakszerűen, egyénileg és átfogóan értékelte a 60 országból pályázó termékeket a Red Dot díj termékdizájn kategóriájában. Csak azokat a termékeket díjazták, köztük a Continental SportContact 7-et is, amelyek kiemelkedő tervezési minőségükkel képesek voltak meggyőzni a szakértőket. A zsűri szerint az elismeréssel jutalmazott vállalatok pályamunkáikkal új mércét állítottak fel a formatervezésben, Dr. Peter Zec, a Red Dot kezdeményezője és vezérigazgatója pedig a következőképpen nyilatkozott a díjátadóról: „Ebben a versenyévben különösen döbbenetes volt az a kitörő kreativitás, amelyet a díjnyertes termékek képviselnek. Az, hogy még mindig vannak olyan dizájnok, amelyek formailag és funkcionalitásukban is képesek meglepetésekre, valóban lenyűgöző és dicséretes.”
A SportContact 7 csaknem 11 ezer induló közül került ki győztesen
A sportos, ultranagy teljesítményű gumiabroncs továbbá a világhírű iF DESIGN védjegyet is megszerezte az idei évben, az „Autó/Jármű” kategória „Termék” tárgykörében jutalmazták. Az iF DESIGN díjat évente egyszer adja át a világ legrégebbi független formatervező intézménye, az iF International Forum Design GmbH. A SportContact 7 abroncs innovatív formájával és funkciójával lenyűgözte a 132 tagú független, nemzetközi szakértő zsűrit. A díjra nagy számban neveztek jelentkezők, a zsűritagoknak 57 ország csaknem 11 ezer pályaműve közül kellett kiválasztaniuk azokat, akiknek odaítélik az áhított minősítést.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
- Harmadszor is az Év gyára a budapesti Continental
- Két díjjal jutalmazták a TCL légtisztítóit
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Az LG Objet kollekció arany minősítést kapott a világ egyik legrangosabb dizájnversenyén
- A Samsung 71 iF Design Díjat nyert el 2022-ben
- Áremelkedés várható a gumiabroncsok piacán
- Új ügyvezető a veszprémi Continental gyár élén
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az olaszoknál folytatta európai terjeszkedését a hozzánk ősszel érkező Omoda
Július elején újabb európai piacra lépett be a Chery Group az Omoda és Jaecoo márkákkal, Olaszországban teljes körű szolgáltatással elindult a kínai gyártó járműveinek értékesítése. A társaság globális terjeszkedési stratégiája szerint 2030-ig világszerte több mint 60 piacon jelenik meg ez a két brand, szeptemberben Magyarországon is megkezdik az Omoda 5 forgalmazását.
Kína autóipara: honnan jön, és hova tart?
Négy évtized elég volt ahhoz, hogy a semmiből a világ első számú autóipari nagyhatalmává emelkedjen Kína. Számaik kétségtelenül impozánsak, ám nem feltétlenül tükrözik, hogy mire is számíthatunk még a kínai autógyártóktól.
Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább
A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.
Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
Az LG Electronics (LG) a közelmúltban egyetértési nyilatkozatot és végleges megállapodást írt alá az elektromos járművek (EV) kereskedelmi célú töltésére vonatkozóan az Egyesült Államokban a ChargePoint vállalattal, az EV-k hálózati töltési megoldásainak vezető szolgáltatójával. Az LG egyrészt arra számít, hogy az egyetértési nyilatkozat felgyorsíthatja az EV-töltési üzletág növekedését, másrészt további lendületet adhat a vállalat B2B tevékenységei bővülésének, illetve a társaság intelligens életmód-megoldásokat kínáló vállalattá történő átalakulását is támogatja.
A legdinamikusabban fejlődő autógyártók között a Chery Group
A nemzetközi autóipari trendekre rácáfolva, kiugróan jó értékesítési eredményeket ért el az év első négy hónapjában a Chery Holdings Group. A kínai gyártó éves összevetésben több mint felével növelte értékesítését a január-április közötti időszakban, az elektromos és plug-in hibrid járműveknél pedig több mint kétszeres fejlődést ért el. A társaság Omoda 5 modellje szeptembertől Magyarországon is elérhető lesz, novemberben pedig várhatóan az autó elektromos verziója is megérkezik hozzánk!