Új EMEA marketing igazgató a Zyxel-nél
Kevin Drinkallt nevezte ki az EMEA régió új marketing- és GTM-stratégiájáért felelős igazgatójává a Zyxel Networks, a világ egyik vezető felhőalapú hálózati szolgáltatója. A kinevezéssel párhuzamosan a Zyxel Networks folytatja növekedési stratégiáját Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.
A technológiai szektorban szerzett több mint 20 éves tapasztalatával Kevin széleskörű iparági tudással rendelkezik. 2015-ben műszaki értékesítést támogató mérnökként csatlakozott a Zyxel Networks csapatához, majd a piacfejlesztés világába tért át, amikor a Zyxel EMEA vállalati vezeték nélküli és felhő szolgáltatások marketingfejlesztési vezetőjévé nevezték ki.
Kevin új szerepének egyik első intézkedéseként elindította a vadonatúj „Just Connect” kampányt, amely bemutatja a Zyxel központosított felhőalapú platformjának, a Nebula Togethernek az erejét. A Nebula lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vezeték nélküli, vezetékes, biztonsági hardverek és rögzített vezeték nélküli hozzáférések széles skáláját konfigurálják, felügyeljék és kezeljék egyetlen központi vezérlőközponton keresztül.
Kinevezésekor Kevin Drinkall, az EMEA régió marketing- és GTM-stratégiájáért felelős igazgatója megjegyezte: „A Zyxel kiváló hírnevet vívott ki az ügyfelek és a viszonteladók körében Európa-szerte, köszönhetően a hálózati megoldásaink minőségének és a vásárlók számára elérhető széles körű támogatásnak. Folyamatosan újabb kihívások elé állítjuk magunkat, hogy előre haladjunk, és hogy képesek legyünk megadni az otthoni felhasználóknak, az induló vállalkozásoknak, illetve a kis- és nagyvállalkozásoknak azokat a hálózati megoldásokat, amelyekre szükségük van.
Örülök, hogy a Zyxel növekedési útjának ebben az izgalmas időszakában az EMEA marketingigazgatói pozíciójába léphetek, miközben ügyfeleinkkel továbbra is azon dolgozunk, hogy intuitív és hatékony felhőalapú hálózati megoldásokat biztosítsunk a bennük rejlő lehetőségek kiaknázása érdekében.”
Kapcsolódó cikkek
- Új lehetőségeket teremt Magyarországon az Exadel
- 84 tonnával kevesebb műanyag a SPAR logisztikai központjaiban
- Felelősséggel lép a következő évtizedbe a Raben Group
- Ismét a „Megbízható Munkaadók” között az SAP Hungary
- Megbízható munkaadó elismerést kapott a hazai Continental Csoport
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- Új ügyvezető a DEKRA Akademie élén
- 1,2 milliárd forintos tőkebefektetés a Navitasoftnál
- A HONOR Kínán kívüli szállításai öt év múlva meghaladják a hazai volument
- 5 milliárddal nagyobb árbevételt vár 2021-22-es üzleti évére a Delta Technologies Nyrt.
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H
A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben. A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.