A Huawei lett az első olyan kínai szolgáltató Európában, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat
A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában.
Az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) több száz médiumot, technológiát és marketingcéget tömörít – köztük például a Google-t, vagy a Group M-et –, célja, hogy kereteket, szabványokat és iparági programokat nyújtson a digitális marketing és hirdetési iparág számára. Az iparági szabványok kidolgozása és az automatizált hirdetések során az adatfelhasználás átláthatóságának garantálása érdekében az IAB Europe elindította az Átláthatósági és Beleegyezési Keretrendszert (Transparency and Consent Framework – TCF). A vállalatoknak meg kell felelniük az adatvédelmi és biztonsági követelményeknek, és át kell menniük az IAB megfelelőségi ellenőrzésein, mielőtt regisztrált TCF-szállítókká válnak.
A keretrendszerhez való csatlakozás jelentős lépés a HUAWEI Ads számára, mert ezáltal az európai hirdetési ökoszisztéma részéve válhat. Ez számos előnnyel jár, a többi között lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy személyre szabott ajánlatokat tegyenek a Huawei saját médiumain, például a HUAWEI Böngészőn és a gyártó saját asszisztens szolgáltatásán, az Assistant TODAY-en keresztül. A megfeleléssel továbbá a hirdetőknek lehetőségük lesz bevételeik növelésére, valamint a felhasználói adatok is magas szinten védetté válnak.
A hozzájárulás-kezelési platformokat (CMP – Consent Management Platform) a vállalatok arra használják, hogy dokumentálják és kezeljék a felhasználók beleegyezését, mielőtt olyan online forrásokból gyűjtenek, osztanak meg vagy értékesítenek felhasználói adatokat, mint például cookie-k, beágyazott videókat és egyéb nyomkövetési technológiákat használó webhelyek és alkalmazások. Az IAB jóváhagyásával a Huawei Ads az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely képes CMP-szolgáltatásokat nyújtani a Kínán kívüli piacokon.
A nemzetközi szabványok, különösen a GDPR beépítésével a HUAWEI Ads javítja hirdetési szolgáltatásainak megfelelőségét, növeli a működési hatékonyságot, és elősegíti a reklámipar fejlődését. A Huawei beépítette a hozzájárulás-kezelési platformot a saját médiumaiba (beleértve az alkalmazásokat és a médiaszolgáltatásokat), és fokozatosan megnyitja azt partnerei előtt.
A HUAWEI Ads dinamikusan terjeszkedik
2020 januárja óta a HUAWEI Ads sikeresen kiterjesztette üzleti tevékenységét világszerte, és több mint 170 ország és régió fejlesztői számára kínál szolgáltatásokat, segítve őket a bevételszerzésben és a gyors növekedésben. 2021 végén a Huawei-készülékek havi aktív felhasználóinak száma világszerte meghaladta a 730 milliót, a HUAWEI Ads-et pedig több mint harminchatezer harmadik féltől származó alkalmazásba integrálták világszerte.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon is elérhető a HUAWEI WATCH FIT 2 sportóra
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
- Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről
- Az IAB újra díjazza a legjobb szakdolgozatot
- A válságban tovább erősödik a digitális kommunikáció, de a kilábalás lassú lesz
- Influencer témájú szakdolgozatok nyertek az IAB Hungary pályázatán
- Egyre több hirdető csatlakozik az IAB Hungary-hoz
- Sopov Istvánt választotta elnökké az IAB taggyűlése
- Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.