Synergon: üzleti intelligencia megoldások fogyasztási-cikk gyártóknak
Kovács Attila, 2001. február 14. 12:22
A Synergon Informatikai Rt. konferenciát rendezett február 13-án, az üzleti intelligencia megoldásokról a fogyasztási cikkeket gyártó vállalati szegmens (FMCG) számára.
A cég üzleti intelligencia megoldásaival a fogyasztói szokásokról és a gyártó kereskedelmi partnereiről szóló információkat kívánja összegyűjteni és felhasználni azokat a marketing, az értékesítés, a partnertámogatási tevékenységen keresztül egészen a hosszú távú stratégiai és pénzügyi tervezésig. Megoldásait a kategória-menedzsment, a döntéstámogatás és a hatékony ügyfélkezelés területein keresztül nyújtja. Az előadók gyakorlati példákat ismertettek a fenti állítások alátámasztására.
A Gfk Hungária Piackutató Intézet előadója ismertetése szerint a gazdaság számadatainak vizsgálata azt mutatja, a GDP növekedése még nem a magyar háztartásokban csapódik le. Az ECR Magyarország képviselője kategória-menedzsment tanulmányt ismertetett, ezt követte a Podravka ügyfélmenedzsment tanulmányáról szóló előadás. További példákat is hallhatott a mintegy ötven résztvevő, így a JDA-Fieldforce üzleti polcgazdálkodási megoldásról (www.fieldforce.com ), valamint adatelemzési feladatokról és megoldásokról a Dreher Sörgyárak Rt. tapasztalatai alapján (www.dreher.hu ). A napot a Synergon jövedelemtervezési bemutatója zárta (www.synergon.hu ).
Kapcsolódó cikkek
- SAS-sal a jegesmedvék nyomában
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás