Avaya: szerződés 2 millió hangpostafiók kezelésére

, 2001. február 15. 18:41
Az Avaya négyéves időtartamra szóló, több millió dollár értékű outsourcing megállapodást kötött a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltatójával, az SBC Communications Inc.-vel beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatások átfogó biztosítására lakossági és az üzleti ügyfelek számára az Ameritech, az SBC tagvállalata által kiszolgált területen.
A megállapodás az Avaya önálló működésének egyik eddigi legnagyobb outsourcing szerződése. A szerződés hosszú üzleti múltra visszatekintő kapcsolat alapján született. Az Avaya kezelte korábban az Ameritech beszédcélú üzenetkezelői szolgáltatásait. A szerződés több mint 2 millió lakossági és üzleti hangposta kezelésére terjed ki, mely szolgáltatásokat az Ameritech-ügyfelek veszik igénybe Illinois, Indiana, Michigan, Ohio és Wisconsin államokban. A szerződés szerint az Avayának kell biztosítania az Ameritech-ügyfeleknek nyújtandó segélyvonal call center oldali támogatását, a hangposta-szolgáltatáshoz kapcsolódó áthelyezéseket, bővítéseket és cseréket.
Kulcsszavak: +céginfo SBS Avaya

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51