Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
Magyarország legnagyobb digitális marketingkommunikációs pályázatára 2022. október 15-ig lehet jelentkezni. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 21. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja.
A weboldal igényes megjelenése, logikus és átlátható felépítése ma már fogyasztói elvárás. Fontos, hogy a digitális zajban néhány pillanat alatt képes legyen megragadni és megtartani az érdeklődő figyelmét. A weboldalnak reszponzívnak, kreatívnak és élményszerűnek kell lennie, amelyet a tartalom és a dizájn is támogat.
„Az elmúlt években a digitális marketing hatalmas utat tett meg. Új értelmezést nyert a vállalati honlap és a webes ügyfélkezelés. Soha nem látott méreteket öltött a KKV-szektor digitalizációjának igénye. Ezzel párhuzamosan csökkent a közösségi média monstrumok szabályozókkal teli zárt tereinek marketing célú felhasználása. A vállalati weboldalakon ezért minden eddiginél több lehetőség kínálkozik a szegmentált kommunikációra, a kreativitás kiteljesítésére, a legújabb digitális technológiai megoldások honlapba illesztésére és egyedi marketing megoldások alkalmazására. Új digitális irányokat tudunk kijelölni, és a vállalatunkra jellemző tulajdonságok megjelenhetnek a weblapunkon is. A honlapok új fényben tündökölhetnek. Éppen ezért az idei pályázaton továbbra is értékelni és díjazni fogjuk a kreatív, alkotó szemléletet. Továbbá a technológiai kampányokat és az újító digitális marketing megoldásokat is szeretnénk díjazni.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Fontos, hogy a fejlesztők minél hatékonyabb digitális megoldásokkal növeljék a felhasználói élményt. Ennek érdekében a szakmai zsűri értékelni fogja a pályázatok digitális kommunikációját is. Több elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, ezért magyar fejlesztésű, de angol nyelvű oldalak pályázatait is örömmel fogadjuk..
Nagy örömünkre szolgál, hogy ‘Az Év Honlapja’ az elmúlt 20 évben 5.486 pályázata közül több, mint 830 díjat adhatott át a magyar marketingeseknek, programozóknak és a vállalkozások vezetőinek. Az idei év alkalmával is arra biztatjuk pályázóinkat, hogy legyenek merészek és nevezzék be legfrissebb munkáikat a 28 kategória valamelyikébe.
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a ’korán ébredők’ az early bird 20%-os kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2022. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.
Kapcsolódó cikkek
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ’Az Év Honlapja’ 2021 nyertesei!
- Digitális alkalmazásokat díjazott a Pénzügyminisztérium
- Elindult a marketing.hu
- Rekordszámú nevezéssel zárult a 20 éves jubileumi ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat
- Startol Az Év Honlapja pályázat!
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.