Több mint egymillió embernek vitt zöld áramot a Schneider Electric
A második negyedévben 1,1 millió embernek biztosított hozzáférést zöld forrásból származó áramhoz a Schneider Electric, és közel 70 ezer érdeklődő vett részt a vállalat energiamenedzsmentet oktató kezdeményezésében. Az energiagazdálkodás és ipari automatizálás digitális átalakításának vezető vállalata fenntartható programja keretében jelentősen növelte a környezetbarát csomagolóanyagok arányát is az április-júniusi időszakban. A Schneider Electric így ismét komoly előrelépést ért el a 2025-ig megfogalmazott fenntarthatósági célkitűzései teljesítésében.
A társaság legújabb fenntarthatósági jelentése szerint április és június között további 1,1 millió embernek biztosítottak hozzáférést zöld forrásból származó elektromos áramhoz, ami egyben azt is jelenti, hogy 2021 óta 6,4 millióval nőtt ez a szám. A cél az, hogy 2025-re 50 millió embernek vigyék el a zöld áramot.
A Schneider Electric a társadalomra és a környezetre hatással bíró vállalatként nem csak az áramellátás biztosításában, de a tudatos energiahasználat erősítésében, az ezzel kapcsolatos ismeretek terjesztésében is szerepet vállal. Ennek jegyében a cég 2021 óta mintegy 70 ezer érdeklődőnek nyújtott energiamenedzsment oktatást, így június végén már közel 350 ezren voltak, akik ilyen képzésben vettek részt a program kezdete óta, a 2025-ös célkitűzés pedig az egymilliós szám elérése.
A vállalat jelentősen növelte a környezetbarát csomagolóanyagok arányát is. A Schneider Electric termékei 36 százalékban egyszerhasználatos műanyagoktól mentes, illetve újrahasznosított kartonpapírból készült csomagolást kaptak a második negyedévben. A múlt évben a program indulásakor még csak 13 százalék volt ez az arány, a nagyratörő célkitűzés pedig az, hogy 2025-re száz százalékban újrahasznosított, illetve egyszerhasználatos műanyagtól mentes legyen a csomagolás. Emellett a vállalat termékei az április-júniusi időszakban már 14 százalékban zöld alapanyagokból készültek, ami kétszer olyan magas arány, mint 2021-ben volt. Ebben a mutatóban az 50 százalékos arány elérése a cél 2025-re.
A Schneider Electric EcoStruxure megoldásai segítették a cég ügyfeleit és beszállítóit abban, hogy jelentős előrelépést tegyenek a dekarbonizáció felé, így 2018 óta 381 millió tonnával tudták csökkenteni a CO2-kibocsátásukat. A 2025-ös célkitűzés az, hogy ez az érték elérje a 800 millió tonnát. Ennek támogatására idén júniusban a Schneider Electric és a Hitachi Energy megállapodott abban, hogy együttműködnek a megújuló energiaforrások, az adatközpontok, a bányászat és más ipari ágazatok zöldáram-megoldásaiban.
A társaság a közelmúltban kibővítette biológiai sokféleségre vonatkozó vállalását, melynek keretében 2030-ig csak olyan fát használnak az ellátási láncban és a működés során, ami nem erdőirtásból származik.
Az említett eredményeknek köszönhetően a Schneider Sustainability Impact (SSI) mutató az idei második negyedév végén 4,17 ponton állt, míg az év végi célérték 4,70. Az SSI a cég környezetvédelmi, társadalmi és irányítási (ESG) teljesítményét méri, részletezi a vállalat egyes globális és helyi fenntarthatósági céljai terén elért előrehaladást az éghajlat, az erőforrások, a bizalom, az esélyegyenlőség, a nemzedékek és a helyi közösségek terén tett hosszú távú kötelezettségvállalásokhoz képest. A Schneider Electric idei második negyedéves fenntarthatósági jelentése itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Tíz tipp, amivel csökkenthetjük a laptopok környezetre gyakorolt hatását
- Zöld megoldásokkal segíti az afrikai áramellátást a Schneider Electric
- Mesterséges intelligencia segíti az uszoda szellőztetését
- Harmadszor is a beszállítói toplista élén a Schneider Electric Európában
- Az energiaválság a számítástechnikai piacot sem kíméli
- A magyarok negyede már fenntarthatóan működő szálláshelyet keres
- Okos rendszerekkel tizedére eshet az energiafelhasználás
- Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért
- Hogyan lehetnek még zöldebbek épületeink?
- 3 dolog, amire érdemes figyelni Európában a jelenlegi energiaárak mellett
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?