Az Oracle új online szolgáltatása
, 2001. február 19. 13:45
Az Oracle bejelentette Support.Oracle.com nevű új szolgáltatását, amely az Oracle E-Business Suite ügyfélszolgálati alkalmazásait online szolgáltatás formájában teszi elérhetővé.
Online szolgáltatás lévén a Support.Oracle.com webböngészővel a világ bármely pontjáról elérhető. A globális elérhetőség lehetővé teszi, hogy a vállalatoknak ne kelljen regionális ügyfélszolgálati központokat létrehozniuk és üzemeltetniük. Ez nemcsak azt teszi lehetővé, hogy a vállalatok pénzt takarítsanak meg, hanem segít az ügyfélszolgálat színvonalának javításában is, mivel központilag karbantartott ügyfél-információkat bocsát az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársak rendelkezésére. A Support.Oracle.com bármely méretű vállalat számára hasznos lehet, amely el kívánja kerülni a nagyvállalati ügyfélszolgálati alkalmazások bevezetésével, karbantartásával kapcsolatos hagyományos nehézségeket és költségeket.
A Support.Oracle.com, amely az Oracle online ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) alkalmazáscsomagjának része, a www.support.oracle.com webcímen érhető el, és használata kezdetben ingyenes lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziĂłjĂĄnak forgalmazĂĄsĂĄt
- TovĂĄbbfejlesztett e-szĂĄmlĂĄzĂĄsi ĂŠs szĂĄmlaanalitikai alkalmazĂĄs
- A Rossman online áruházat nyitott
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben