A Viber szórakoztató és interaktív tippelős nyereményjátékkal ünnepli a labdarúgást
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője bejelentette, hogy bevezeti interaktív és játékos, futballal kapcsolatos funkcióit. A legkiemelkedőbb egy szórakoztató és interaktív tippjáték, amely barátságos versengést tesz lehetővé privát vagy csoportos beszélgetéseken belül. A felhasználók követheti a kedvenc csapatuk eredményeit a globális ranglistán, ahova felkerülnek az előrejelzések, amelyekkel esélyük nyílik különböző jutalmakat nyerni.
A labdarúgás a világ legnépszerűbb sportja, több mint 200 országban összesen több milliárdan rajonganak érte. A Viber kampánya úgy ünnepli a futballt, és azt a lehetőséget, hogy a világ minden sarkából összeköti a sport a rajongókat, hogy lehetővé teszi a felhasználók számára a mérkőzések követését és az azokon való részvételt.
Annak érdekében, hogy az alkalmazás több millió felhasználója együtt ünnepelhesse a sportot, a Viber szórakoztató szurkolói AR Lencséket, sportos kifejezésekkel teli matricacsomagot, valamint nemzetközi és nemzeti sportmédia Csatornákat is elérhetővé tesz a nemzetközi futballversenyek legfrissebb híreinek követésére. Ezek az új funkciók novembertől két hónapon keresztül lesznek elérhetők.
További funkciók:
● AR Lencsék: A Viber két AR Lencsét is indít, igazodva a gólszerző csapatokhoz, tematikus, focilabdás kerettel és egyéb újdonságokkal.
● Játékos Lencsék: Játékos Lencsékkel a felhasználók kipróbálhatják, milyen gólt szerezni.
● Matricák: Az új matricacsomag futballhoz kötődő képeket és kifejezéseket tartalmaz angol és még további 18 nyelven.
● Csatornák: Kilenc sportmédia Csatorna biztosítja, hogy a rajongók naprakészek maradjanak a hazai csapataikról szóló legfrissebb hírekkel és történésekkel kapcsolatban.
“Világszerte rengeteg szenvedélyes futballrajongó van, így arra törekedtünk, hogy a Viber globális közösségének lehetővé tegyük az egymással való kapcsolattartást és játékot. Izgatottan várjuk, hogy sokféle jutalmat és interaktív tartalmat kínálhassunk felhasználóinknak” – nyilatkozta Atanas Raykov, a Rakuten Viber top piacok növekedéséért felelős senior igazgatója. “Felhasználóink a barátaikkal, családtagjaikkal és kollégáikkal együtt ünnepelhetik hazai futballcsapatuk győzelmeit. A tippek megosztása, a legutóbbi mérkőzés eredményének ismerete, és a globális ranglista figyelemmel követése olyan egyszerű lesz, mint a Viber alkalmazás megnyitása.”
Kapcsolódó cikkek
- Egyre népszerűbb a Halloween Magyarországon
- Mi az üzenetküldő alkalmazások jövője?
- Elérhetővé válik a Viber a Microsoft Store és a Samsung Galaxy Store felületein
- A Viber AR lencsével és megosztható színes kártyákkal ünnepli a magyar hagyományokat
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- A magyarországi Viber-felhasználók vízibiciklizni és lángosozni szeretnek a legjobban a Balaton déli partján
- Fedezz fel új tartalmakat a Viber legújabb funkciójával!
- A Rakuten Viber aláírja az EU magatartási kódexét
- A Viber budapesti rendezvényén mutatta be új digitális megoldásait
- Elindult a Viber „Szeress magabiztosan” kampánya