Elérhetővé válik a Viber a Microsoft Store és a Samsung Galaxy Store felületein
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása bejelentette, hogy az alkalmazás elérhetővé válik a Microsoft Store és a Samsung Galaxy Store felületein. A frissítés által a Viber még szélesebb nemzetközi közönséghez jut el a Windows asztali rendszerek és a Samsung mobilok kapcsán.
Az asztali Viber-felhasználók körülbelül 90 százaléka Windows eszközt használ, az aktív androidos felhasználók 38,1 százaléka használ Samsung eszközöket, így a frissítés meghatározó mérföldkő mindkét felhasználói csoport számára. Az új frissítés lehetővé teszi, hogy a felhasználók mindkét platformon könnyedén letölthessék a Vibert.
A Microsoft megbízhatóan mindig a legújabb csúcstechnológiát hozza el eszközeire, alkalmazásának áruházában pedig több mint 669 000 alkalmazás tölthető le. A Windows Store-ban mostantól elérhető Viber asztali alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viberen keresztül közvetlenül a számítógépről vagy laptopról üzeneteket küldjenek és hívásokat kezdeményezzenek, ami a gyakori felhasználók körében népszerű funkcióvá vált. Az asztali alkalmazás funkciói a szeretteinkkel való kommunikációtól kezdve az üzleti ügyek intézésén át a csoportos hívásokig, a Csatornák használatáig és az emlékeztetők beállításáig mindenre kiterjed. A frissítés a szem megerőltetését is csökkenti, mivel a felhasználók nagyobb képernyőn tekinthetik meg Viber tevékenységeiket.
A Samsung Galaxy Store 125 országban elérhető. Mindkét felület több milliárd aktív felhasználóval rendelkezik, így a Viber a lehető legnagyobb, folyamatosan növekvő felhasználói bázist is eléri.
A Rakuten Viber a közelmúltban fontos mérföldkövet ért el: több, mint egymilliárd letöltést a Google Play Áruházból androidos eszközökre. Az alkalmazás ezen felül elérhető az Apple Store, a Huawei Store és a Xiaomi Store kínálatában is.
“A Microsoft és Samsung eszközöket használó többmillió Viber felhasználó számára az új frissítés még egyszerűbb hozzáférést tesz lehetővé a legújabb Viber frissítésekhez, mivel asztali és mobilalkalmazásaink folyamatosan fejlődnek, hogy biztonságos, privát és szórakoztató hívásokat, valamint üzenetváltásokat garantáljanak” – nyilatkozta Roi Zemmer, a Rakuten Viber Core Platform alelnöke. “Izgatottan várjuk, hogy több áruházban is teret kapjunk, és lehetőségünk legyen az új funkciók széleskörű bemutatására is.”
Kapcsolódó cikkek
- A Viber AR lencsével és megosztható színes kártyákkal ünnepli a magyar hagyományokat
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- A magyarországi Viber-felhasználók vízibiciklizni és lángosozni szeretnek a legjobban a Balaton déli partján
- Fedezz fel új tartalmakat a Viber legújabb funkciójával!
- A Rakuten Viber aláírja az EU magatartási kódexét
- A húsvéti locsolkodás a virtuális térbe lép a Viber különleges ünnepi lencséjével
- A Viber budapesti rendezvényén mutatta be új digitális megoldásait
- Elindult a Viber „Szeress magabiztosan” kampánya
- A magyar Viber felhasználók 73 százalékának a digitális adatvédelem a legfontosabb
- A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.