Legyen Divat a Női Vezető!
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére, ezért 2023. március 8.-án, immáron harmadik alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A kampány főszereplői olyan példaképek, akik pozitív, követendő utat mutatnak a fiatalabb generáció számára.
A Szövetség női vezetőinek száma az első kampányt követően 9 hónapon belül 40 főről 100 fő fölé emelkedett, jelenleg már közel 170 hölgy tagja van a szervezetnek, így a korábban kitűzött cél, hogy a női vezetők száma elérje a taglétszám 50%-át, rövid időn belül megvalósulni látszik.
A 2023-as tavaszi kampány a Menedzserszövetség női vezetőinek részvételével, megújult formában mutatja be a szervezet küldetését is tükröző 8 fókusztémát, "Women in Mission" alcímmel. Mind a 8 téma mellé 8 női vezető állt, hogy megmutassák: az összefogás erejével a közös célok könnyebben elérhetőek.
Az idei év 8 fókusztémája: Women in Art, Women in Balance, Women in Finance, Women in Innovation, Women in Mentorship, Women in Social Responsibility, Women in Spotlight, Women in Sustainability
Az InStyle magazin március 14-én megjelenő tavaszi lapszámának 9 oldalas divatanyagában szereplő női vezetők gondolatairól, az instyle.hu karrier rovatában olvashatnak bővebben. A nemzetközi nőnapon induló interjúsorozatban minden nap másik téma főszereplői osztják meg véleményformáló üzeneteiket. A magazinban megjelenő divatanyagban minden csapat számára más magyar tervezőt kértek fel a szervezők a kollekció biztosítására. (Fotók: Pejkó Gergő, Haj: Szofrán Zsolt, Color Frame Salon, Authentic Beauty Concept, Smink: Pallag Evelin)
Aż InStyle magazin mellett a TV2 Tűsarok című műsorában egy 9 részes sorozat indul a kampány keretében március 26-tól, 9 héten keresztül és idén minden csoportról egy-egy city light plakát is kiemelt helyen kihelyezésre kerül.
Kapcsolódó cikkek
- Netes csalások: nem csak a nagy hirdetőket kopasztják meg a hamis kattintások
- 27. Év Menedzsere Díjátadó Gála
- Az ESET új megközelítéssel és kiemelkedő véleményvezérekkel mutatja be, hogyan látja a technológia fejlődésének jövőjét
- A Jelen kihívása: a Jövő vállalatvezetése
- Legyen Divat a Női Vezető!
- A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
- Tegyük együtt zöldebbé Budapestet, és óvjuk meg a jövő számára!
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- Te is hős vagy! címmel indít kampányt a Central Médiacsoport
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták a Schneider Electric új okosgyárát a HuGBC Zéró Karbon pályázatán
A Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems díjat nyert a Magyar Környezettudatos Építés Egyesület (HuGBC) Zéró Karbon Díj pályázatán új építés kategóriában. Az üzem a vállalat egyik legnagyobb, egyedi megrendelésre termelő létesítménye Európában, és a cég legújabb, SF6-mentes középfeszültségű kapcsolóberendezése, az RM AirSeT fő európai gyártóközpontja.
A TCL jövőképe 2025-re
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője, felfedte jövőképét a következő évre, melyben az emberközpontú technológia élvonalába helyezi magát. A CCS Insight vezető technológiai elemző és tanácsadó cégnek adott videós interjújában Stefan Streit, a TCL Europe marketingigazgatója megosztotta a vállalat céljait és meglátásait a 2025-öt meghatározó technológiai trendekről.