Binance: a válogatott focista, Szalai Attila is beszáll a kripto-edukációba
Szalai Attila, a magyar labdarúgó-válogatott védője és Gál Roland, az egyik legismertebb magyar kriptotartalom-gyártó ezentúl márkanagykövetként működik együtt a Binance-szel – jelentette be a világ legnagyobb kriptotőzsdéje.
A magyar labdarúgó-válogatott és a Fenerbahce sztárvédője, Szalai Attila, illetve a Youtube-on tízezres követőtáborral rendelkező kripto-influencer, Gál Roland mostantól együttműködik a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének számító Binance-szel a digitális fizetőeszközzel kapcsolatos edukációban. A sportoló és a kriptotartalom-gyártó a következő hónapokban közösen osztja meg tapasztalatait a kriptovilággal kapcsolatban a social felületeken. Közös és egyéni tartalmak is várhatók, többek között megmutatják, hogy miként lesz egy profi focistából profi kriptós. Amellett, hogy témába vágó videókat, posztokat osztanak meg, interaktív kérdezz-felelek, nyereményjáték és más exkluzív tartalom is várható.
A nagykövetek célja, hogy bizonyítsák: a kripto nem csak a pénzügyi kérdésekkel hivatásszerűen foglalkozók számára kínál lehetőségeket – a megfelelő tartalmak fogyasztásával, tanulással, utánajárással tiszta képet kaphatnak az emberek arról, hogyan működik az az ökoszisztéma, ami egyre több témát szolgáltat a laikusok számára is. Fontosnak tartják az edukációt, és hogy ezáltal új kapuk nyíljanak meg azok előtt, akik kíváncsiak a Web3 és a blokklánc világára.
„Az idő előrehaladtával egyre nagyobb lesz az igény a kriptovalutákra, egyre inkább részéve válnak az emberek mindennapjainak. Például egy magyar válogatott meccsre NFT-vel is mehetünk majd, ami kizárja a hamisítás és jegyüzérkedés lehetőséget. Aztán ugyanezen a meccsen Szalai Attila vághat egy akkora gólt, hogy idén Puskás-díjat kap érte, ebből pedig létre lehet hozni egy NFT-kollekciót. Ez egyből nagyobb értékkel bír majd a gyűjtők körében, és lehet vele tovább kereskedni” – mondta Gál Roland.
Hozzátette, a Binance a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, ami egyben a leginkább a felhasználót a középpontba helyező márka. Megfontolt, aktív és összetartó közösséggel rendelkezik, ahol az a fontos, hogy a végfelhasználó, aki talán most veszi meg élete első kriptóját, a lehető leggyorsabban, legegyszerűbben és legbiztonságosabban tudjon vásárolni. A jó termék azonban nem elég, az embereket edukálni is kell.
A foci és a kriptovilág kapcsolata nem újkeletű. A tavalyi labdarúgó-világbajnokság alatt limitált kiadású NFT-k, csapatokhoz kötött szurkolói tokenek és speciális nyereményjátékok tartották lázban a kriptoközösséget, a trendbe természetesen a Binance is beszállt. A cég korábban több világhírű klubbal lépett stratégiai együttműködésre, például az olasz S.S. Lazióval, a portugál FC Portóval vagy a brazil Santos FC-vel. Cristiano Ronaldo pedig a Binance-szel közösen speciális NFT-kollekciót indított el tavaly novemberben.
„Platformunk célja, hogy szerte a világon növelje a pénzügyi szabadságot az emberek számára. A Binance mindenkinek elérhetővé teszi a kriptót azáltal, hogy széleskörű pénzügyi eszközökhöz biztosít hozzáférést egy növekvő hálózaton keresztül. Közben pedig garantáljuk a legalacsonyabb díjakat a tőzsdék között. Hiszünk abban, hogy a kripto nagyobb gazdasági függetlenséget adhat az egyéneknek” – közölte a Binance.
Kapcsolódó cikkek
- Franciaországban már kriptovalutával is fizethetünk az üzletekben
- Bizalom, átláthatóság, edukáció: ezek a Binance, a világ legnagyobb kriptotőzsdéjének iparági irányelvei
- Évet értékelt a Binance: már 128 millióan használják a világ legnagyobb kriptotőzsdéjét
- Biztonság: ezt várják el a magyarok a kriptovalutáktól
- Iparági előrejelzések 2023-ra
- A Binance 1 milliárd dollár értékűre növelte biztonságos eszközalapját
- Egy igazán környezetbarát kriptovaluta: LiveGreen Coin (LGC)
- Már nincs messze, hogy kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat
- Budapesten nyílt meg a régió első kripto bemutatóterme
- Imádják a VizslaSwapot: napi átlag 300 millió forint értékben kereskednek a magyar decentralizált kriptotőzsdén
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
Mesterséges intelligencia által generált könyvek árasztják el az Amazont
Az AI által generált könyvek megjelenése az Amazonon új kihívások elé állítja a könyvkiadást és a szerzői jogi szabályozást. Miközben a technológia lehetőséget ad új tartalmak létrehozására, fontos biztosítani a minőséget és a szerzők jogainak védelmét.
A jövő technológiái 2025-ben: Az MI térnyerésétől az energiaipar átalakulásáig
A mesterséges intelligencia térnyerése radikálisan átalakította a világot, és 2024-ben kiemelkedő szerepet kapott. A technológia folyamatos fejlődése és növekvő népszerűsége várhatóan idén sem fog lassulni, sőt, számos más technológiai területet is jelentős mértékben befolyásolni fog, így például a robotikát, az ellátási láncokat és az energiaipari átalakulást is 2025-ben – derül ki a Capgemini TechnoVision kiadványából.
Mobiltelefonok második élete: A Magyar Telekom újrahasznosítási megoldásai
A Magyar Telekom kutatása szerint a magyar háztartásokban átlagosan 1,7 darab, összesen mintegy 2,7 millió használaton kívüli mobiltelefon található, amelyek leginkább a fiókok mélyén rejtőznek. Az aktívan használt mobilkészülékek átlagos kora 2,8 év, és ezek 11%-a már korábban használt vagy felújított állapotban került jelenlegi tulajdonosaikhoz. A Recommerce, egy mobiltelefonok körforgását támogató európai cég adatai szerint a magyarok 41%-a nyitott arra, hogy megbízható forrásból származó felújított készüléket vásároljon. A Telekom a körforgásos gazdaság elveit követve lehetőséget biztosít arra, hogy a régi, használhatatlan készülékeket újrahasznosítás céljából leadják, a működőképeseket értékesítsék, illetve felújított készülékeket vásároljanak.