Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
A versenyre beérkezett 25 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulensei részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A pályázatot szponzoráló Atmedia, GroupM Akadémia és OMD munkatársaiból, illetve az IAB Hungary képviselőiből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2022-es év legjobbjai.
Alapszakon:
• Cím: "A streamingszolgáltatók marketingje: a Netflix Magyarország Facebook- és Instagram posztjainak hatékonyság-vizsgálata a középiskolások és egyetemisták körében"
• Szerző: Vas Bianka (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
• Konzulens: Dr. Kéri Anita
• A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Mesterszakon:
• Cím: "A fogyasztók védelme a közösségi médiában"
• Szerző: Bogáthy Edina (Debreceni Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar, Polgári jogi tanszék)
• Konzulens: Dr. Hajnal Zsolt
• A győztessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
A pályaművek értékelésében részt vettek:
• a szponzorok részéről: Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM);
• az IAB Hungary vezetősége részéről: Fináczy Dóra operatív vezető, Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök;
• valamint az IAB Hungary Adat, Oktatási és Influencer munkacsoportjának tagjai.
Indul a 2023-as pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával ötödik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketing címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2022. augusztus 1. és 2023. július 31. között védett meg a szerzője.
A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Pályázni 2023. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2024 márciusában kerül sor.
Kapcsolódó cikkek
- Sajtódíjat indít a Siemens
- Médiatanács: továbblépések helyi és körzeti rádiós pályázatokban
- Digitális kalandjátékon keresztül ösztönzi a diákokat a Vodafone Alapítvány
- Vasárnapig lehet jelentkezni a 600.000 forintos jutalomra
- Határidő-hosszabbítás: március 24-ig lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra
- Még egy hétig jelentkezhetnek a fiatalok a Samsung és az EdisonKids idei versenyére
- Lezárult a 31. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat beadási határideje
- Magyar startupok jelentkezését is várja Bécs
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elindult a MagNet Bank adományozási programja
A MagNet Bank Közösségi Adományozási Programja (röviden: KAP) idén is elindul – megújult feltételekkel. A program célja, hogy nonprofit szervezetek szabadon felhasználható támogatásban részesüljenek a bank ügyfeleinek döntése alapján.
Reflektorfényben a fenntarthatóság: Indul a Green Awards 2025
Elindult Magyarország egyik legnevesebb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, amelyet a Portfolió és a Green Cloud közösen szerveznek. A Green Awards powered by Green Cloud pályázat idén már negyedik alkalommal nyitja meg kapuit azok előtt a vállalatok előtt, akik kiemelkedő zöld megoldásaikkal formálják a jövőt.
Három győztest is avattak az IAB Hungary 2024-es szakdolgozatversenyén
Az IAB Hungary március 28-án hirdette ki a 2024-es Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázat nyerteseit, akik a konzulenseikkel együtt átvehették díjaikat. A versenyt, amelyet az Atmedia, a GroupM és az OMD támogattak, a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában rendezték meg.
Női példaképek a digitális gazdaságban
Harmadik alkalommal díjazták a 40 év feletti női példaképeket a digitális gazdaság területén, a pályázatot az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) hirdette meg. A díjra gazdasági társaságok és különböző szervezetek jelölték azokat a női kollégáikat, akik kiemelkedő eredményeikkel és munkásságukkal hozzájárulnak a digitális gazdaság és technológia fejlődéséhez. Ezzel nemcsak az ő tevékenységüket ismerik el, hanem azt is, hogy példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára, és bemutathatják a 40 év feletti női munkavállalók értékeit és lehetőségeit. Az "Inspiráló női vezetők" kategóriában Rakó Ágnes, a KPMG tanácsadási üzletágának társvezetője nyerte el a díjat.
Új pályázati lehetőségek a televíziós műsorkészítők számára
A Médiatanács március 11-i döntésének eredményeként ismét elérhetővé válik a pályázati lehetőség a televíziós műsorkészítők számára. Az ülés során a testület egy médiaszolgáltatót bírságolt meg burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt, és további eljárásokat indított médiafelügyeleti hatáskörében. Az NMHH egy külföldi társhatóságtól is kedvező választ kapott egy műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatos jelzésére.