Mesterséges intelligencia ír hirdetéseket egy ingatlanirodának
Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál már a mesterséges intelligencia (MI) generálja a hirdetési szövegeket.
Az MI alkalmazása az ingatlanirodákban forradalmi változásokat hoz a piacra. Korábban az ingatlanértékesítőknek órákat kellett eltölteniük a hirdetések megfogalmazásával és optimalizálásával. A mesterséges intelligencia alkalmazása ezen a területen egy újabb példa arra, hogy hogyan tudja a technológia támogatni az emberek munkáját. Az MI nem helyettesíti az emberi kreativitást és tapasztalatot, hanem kiegészíti azokat.
Az ingatlanirodák számára az MI alkalmazása további új lehetőségeket is kínál. A fejlesztést bevezető hálózat díjmentes értékesítői profilt biztosít azoknak, akik szeretnék kipróbálni magukat a szakmában és kihasználni az MI által generált hirdetések előnyeit.
„Mostantól az MI által generált hirdetési szövegek automatikusan készülnek, az értékesítő által megadott paraméterek és az ingatlan adatai alapján. Ez az új megoldás rengeteg időt spórol nekünk. Az ügynökök mostantól a hirdetések szövegére fordított idő helyett a legfontosabb feladatokra összpontosíthatnak, mint például az ügyfelekkel való kapcsolattartás, az ingatlanok megtekintése és a tárgyalások lebonyolítása” – árulta el Barna József, a Városi Ingatlaniroda – VING hálózatának vezetője.
Az ingatlanpiac folyamatosan változik és fejlődik, ez az újítás jelentős előrelépést jelent a szektorban. Az ingatlanirodák hatékonyabbá válnak, és az értékesítési folyamat gördülékenyebbé válik. Az MI forradalma már itt van, és az ingatlanirodákban alkalmazva az ingatlanértékesítők számára kínálja a jövő lehetőségeit.
Mi sem bizonyítja jobban a fentieket, mint hogy ezt a cikket is 90%-ban az MI fogalmazta valós információk alapján.
Képek: Városi Ingatlaniroda – VING
Kapcsolódó cikkek
- A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget
- Megkérdeztük a mesterséges intelligenciát milyen lesz a férfi divat 3023-ban?
- Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
- Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot
- Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
- NMHH: kevesebb szolgáltatáskiesést hozhat a távközlésbe a mesterséges intelligencia
- A mesterséges intelligencia korának üzleti megoldásait mutatta be az SAP
- Sokba kerülhet a cégeknek az uniós mesterségesintelligencia-szabályozásnak való megfelelés
- Nemzetközi kampányt indít a Telekom a STEM területen dolgozó nők láthatóságáért a képalkotó AI-ban
- Valóban elveszi a mesterséges intelligencia a magyarországi munkavállalók munkáját?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.