Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója

forrás: Prím Online, 2023. június 16. 18:10

Sportszerekkel foglalkozó áruházlánctól érkezett az eMAG Magyarország új marketingigazgatója - Lovas Tamás feladata lesz, hogy a márkát a vásárlók mellett a potenciális Marketplace kereskedőpartnerek számára is láthatóbbá tegye. A külső kereskedők bevonása ugyanis elengedhetetlen a vásárlói igények minél magasabb fokú kielégítése érdekében.

Új szakember, Lovas Tamás tölti be az eMAG Magyarország marketingigazgatói pozícióját – a közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró szakember a Decathlon sportáruházlánctól érkezik az ország piacvezető* online kereskedőjéhez, ahol több mint öt éven át töltötte be a marketingkommunikációs vezetői tisztséget.

 

Lovas Tamás az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is.  A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen. 

 

Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és PR stratégiájának összehangolása és a kommunikációs csapatának operatív vezetése. Az adatvezérelt, és az e-kereskedelmi óriás egyedi előnyeit hangsúlyozó kommunikációs ív vitelére az Eurolex Consulting PR ügynökség kommunikációs szakértőivel kiegészült házon belüli gárda áll a marketingvezető rendelkezésére.   

 

 

“Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A legfrissebb eTOPLISTA szerint az online kiskereskedelmi szektorban itthon továbbra is piacvezető az eMAG, az én feladatom pedig az lesz, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél láthatóbbá, vonzóbbá tegyem a márkát” – mondta el kinevezése kapcsán Lovas Tamás.

 

A pandémia visszaszorulása óta az eMAG-nál egyfajta átrendeződés zajlik a vállalat saját, illetve Marketplace kereskedőpartnereinek forgalmában, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki az összforgalomból. Jelenleg már hétmillió felett van az eMAG.hu-ról megrendelhető termékek száma, a választék további növelése kapcsán a Marketplace platform szerepe felértékelődött az eMAG-csoporton belül.

 

“Tamás érkezése nagy örömmel tölt el, mert személyében méltó szakemberrel bővül az eMAG hazai menedzsmentje. Az elmúlt évek folyamatos építkezése, az eMAG easybox csomagautomata-hálózat országos kiépítése és a hamarosan elkészülő új, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központunk együttesen komoly fegyvertényt jelentenek, erős kommunikációs jelenléttel pedig a vásárlók számára is érthető formában mesélhetjük el ezen jelentős fejlesztések előnyeit” – kommentálta Lovas Tamás kinevezését Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Kulcsszavak: +céginfó eMAG

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Terjednek az alacsony kódú technológiák

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat. 

2024. április 17. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09