Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója
Új szakember, Lovas Tamás tölti be az eMAG Magyarország marketingigazgatói pozícióját – a közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró szakember a Decathlon sportáruházlánctól érkezik az ország piacvezető* online kereskedőjéhez, ahol több mint öt éven át töltötte be a marketingkommunikációs vezetői tisztséget.
Lovas Tamás az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is. A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen.
Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és PR stratégiájának összehangolása és a kommunikációs csapatának operatív vezetése. Az adatvezérelt, és az e-kereskedelmi óriás egyedi előnyeit hangsúlyozó kommunikációs ív vitelére az Eurolex Consulting PR ügynökség kommunikációs szakértőivel kiegészült házon belüli gárda áll a marketingvezető rendelkezésére.
“Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A legfrissebb eTOPLISTA szerint az online kiskereskedelmi szektorban itthon továbbra is piacvezető az eMAG, az én feladatom pedig az lesz, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél láthatóbbá, vonzóbbá tegyem a márkát” – mondta el kinevezése kapcsán Lovas Tamás.
A pandémia visszaszorulása óta az eMAG-nál egyfajta átrendeződés zajlik a vállalat saját, illetve Marketplace kereskedőpartnereinek forgalmában, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki az összforgalomból. Jelenleg már hétmillió felett van az eMAG.hu-ról megrendelhető termékek száma, a választék további növelése kapcsán a Marketplace platform szerepe felértékelődött az eMAG-csoporton belül.
“Tamás érkezése nagy örömmel tölt el, mert személyében méltó szakemberrel bővül az eMAG hazai menedzsmentje. Az elmúlt évek folyamatos építkezése, az eMAG easybox csomagautomata-hálózat országos kiépítése és a hamarosan elkészülő új, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központunk együttesen komoly fegyvertényt jelentenek, erős kommunikációs jelenléttel pedig a vásárlók számára is érthető formában mesélhetjük el ezen jelentős fejlesztések előnyeit” – kommentálta Lovas Tamás kinevezését Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Új szerepköréhez jobban illő névre vált az IVSZ
- Irodát nyit Budapesten az Amazon Web Services
- Új értékesítési vezető a Schneider Electricnél
- Az IzzyPay új igazgatósági taggal erősíti vezetőségét
- A Magyar Telekom Igazgatósága megválasztotta új elnökét
- Szerbia után Szlovéniában is erősít a piacvezető magyar HR-szolgáltató
- Az ABB befejezte a Siemens kisfeszültségű NEMA motorokat gyártó vállalatának felvásárlását
- A Magyar Telekom 2023. első negyedéves eredményei
- Megjelent a Magyar Telekom 2022. évről szóló fenntarthatósági jelentése
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2025 legfontosabb technológiai trendjei
2025-ben a technológia újabb evolúciós ugrás előtt áll, amely alapjaiban formálja át az iparágakat, a globális gazdaságot és mindennapi életünket. A mesterséges intelligencia (AI) egyre fejlettebbé válik, a kvantumszámítástechnika és az edge computing terjedése új lehetőségeket nyit meg, míg a felhasználói élményre fókuszáló technológiák, mint az AR és a VR, egyre nagyobb teret kapnak idén – ezeket a trendeket prognosztizálják a Kingston Technology és az általa megkérdezett technológiai szakértők. De mit jelent mindez a vállalatok és a fogyasztók számára?
Vezérigazgatók előrejelzései 2025-re
A globális gazdaság gyorsulását a magyarországi cégvezetők 70%-a várja, a hazai gazdasággal kapcsolatban 60% nyilatkozott optimistán, de a saját vállalata növekedésében csak 39% bízik.
Megszületett Anna, a társkeresőket segítő AI
A mesterséges intelligencia egyre inkább átalakítja mindennapi életünket. Az üzleti világban például hatékonyabbá teszi a fordítói munkát, a kommunikációt, sőt még a döntéshozatalt is. Egyre több helyen találkozunk vele, sokszor észrevétlenül, a háttérben végezve el a feladatokat.
A FoxPost és Packeta egyesülése új lehetőségeket hoz a csomagküldésben
A FoxPost 2025-ben országszerte ezer új helyszínen telepít csomagautomatákat, miközben folytatja a Packeta Hungary Kft.-vel való integrációját, amely várhatóan szeptemberre fejeződik be. A cég szakértői szerint az e-kereskedelem piaca idén ismét növekedési ütemet mutathat.