Ventilátor helyett már klímában gondolkodnak a vásárlók
Az első kánikulai héten megháromszorozódott az eMAG-nál a léghűtő eszközök iránti kereslet, és a legnagyobb mértékű növekedést nem az egyszerű ventilátorok, hanem a klímaberendezések generálták. Utóbbiakból már nem ritka, hogy kettőt is rendelnek egy lakásba.
Kényelmük és jólétük érdekében a modern hűtőberendezések felé fordultak az első idei hőségriadót követő napokban az eMAG vásárlói. A piacvezető hazai e-kereskedő jelentős növekedést tapasztalt az eMAG a léghűtő eszközök iránti keresletben az elmúlt héten: kétszer annyi ventilátor és léghűtő (a ventilátor jégakkukkal hűthető víztartállyal szerelt, speciális változata) talált gazdára, mint a múlt heti forró napokat megelőzően.
Ennél érdekesebb trend, hogy a klímaberendezések iránti kereslet több mint háromszorosára nőtt ugyanebben az időszakban, ami azt mutatja, hogy egyre többen keresnek hosszútávú megoldást a nyári hőség ellen a “tüneti” jellegű megoldások, így a ventilátor vagy léghűtő berendezés helyett. Az eMAG-nál elsősorban a wifin keresztül vezérelhető, kedvező árú split klímaberendezéseket keresik a legtöbben – ezekből egyébként létezik olyan kivitel is, amely egyetlen külső egységről két beltéri egységet is képes kiszolgálni.
Ekker Róbert, az eMAG háztartási kis- és nagygép üzletágának vezetője szerint az eMAG-nál jól látható idei tendencia, hogy egy vásárló nem egy, hanem egyszerre két klímaberendezést is vásárol, hogy hatékonyan le tudja hűteni lakásának több helyiségét, így például a nappalit és a hálószobát is. A forgalmi adatokból az is látszik, hogy bár a jól ismert világmárkák (például Daikin, Gree, LG, Samsung) gépei népszerűek, a magyar vásárlók nem feltétlenül ragaszkodnak ezekhez, például az eMAG saját márkáihoz tartozó Star-Light egyik A++ besorolású splitklímája az egyik legnépszerűbb modell.
“A splitklímák online értékesítése az eMAG-nál már évek óta jelentős forgalmat generál, hiszen sok vásárló maga szereti kiválasztani a számára ideálisnak tartott márkát és modellt – a többszörösére nőtt kereslet ellenére továbbra sincs hiány a léghűtő készülkékekből. Idén már a legtöbb vásárlónk tisztában van azzal, hogy egy klímaberendezések kiszállítása előtt ki kell töltenie egy formanyomtatványt, amelyben nyilatkozik arról, hogy a készüléket a Nemzeti Klímavédelmi Hatóság által hitelesített szakember fogja felszerelni. Ha nem ismer ilyen szerelőt, az eMAG a saját partnerei közül ajánl ilyet. A klímaberendezések iránti vásárlási kedvet az is növeli, hogy a beszerelésre idén nem szükséges heteket várakozni, a megrendelés és a szerelés közt sokszor csupán néhány nap telik el” – mondta Ekker Róbert.
Kapcsolódó cikkek
- Másodpercenként tíz légkondicionálót adnak el világszerte
- Lovas Tamás az eMAG új marketingigazgatója
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
- Komoly áresés várható a klímapiacon
- A mesterséges intelligencia vajon átírja a klímatörténelmet is?
- Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
- Már a hálószobában is jelen lehet a mesterséges intelligencia
- Így választhatjuk ki a számunkra tökéletes klímát
- A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
- Fekete pénteki csúcs az eMAG-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új törvény szabályozza a kiberbiztonságot
A Parlament elfogadta a kiberbiztonsági szabályozás új keretrendszerét, a Magyarország kiberbiztonságáról szóló törvényt. A jogszabály új kötelezettségeket is ró az érintett vállalatokra – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A jogszabálynak meg nem felelő cég akár 10 millió eurós bírsággal nézhet szembe.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Sokan féltik otthonukat az elektromos tüzektől
Sokan tartanak az otthonukban keletkező elektromos tüzektől, az ezek elleni védelem kialakításához a többség szakember segítségét kéri – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A kutatás alapján a legtöbben 10 ezer és 100 ezer forint közötti összeget fordítanának arra, hogy lakásuk védett legyen az elektromos tüzektől.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.