Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
Csatlakozott a Webfleethez a régió egyik vezető szállítmányozási és logisztikai szolgáltatója, a Horváth Rudolf Intertransport Kft., amely közel 30 éve nyújt fuvarozási szolgáltatásokat az európai piacokon.
A vállalat teljes flottája csatlakozik a Bridgestone flottakezelési megoldásának számító Webfleet rendszer online platformjához, ahol egyetlen felületről nyomon követhető a járművek állapota, a vezetési stílus, a flotta eredményessége, a megrendelések, az üzemanyag-fogyasztás és más kulcsfontosságú mutatók. Az együttműködési megállapodás értelmében összesen 350 vontatót, 275 pótkocsit és 120 autóbuszt, furgont és személygépkocsit szerelnek fel a Webfleet telematikai eszközével.
„A telematikai rendszerek elengedhetetlenek a működésünkhöz. A választásunk azért esett a Webfleetre, mert ez a technológiailag legfejlettebb megoldás, amely képes elősegíteni, hogy az EU egész területén tovább javítsuk és optimalizáljuk flottánk működését." – nyilatkozta Horváth Dávid, a Horváth Rudolf Intertransport Kft. üzletfejlesztési igazgatója.
A flottafelügyelet mellett a Webfleetet a tachográfok adatainak távoli letöltésére és a járművezetők vezetési idejének kezelésére is használják majd. A vállalat lehetőséget lát az OptiDrive – vezetési stílusjavító funkcióban is, amely nemcsak az üzemanyag-fogyasztásra van hatással, hanem a biztonság növelésére is, amely a cég személyszállítási szolgáltatásai számára előnyös.
„Nagyon örülünk, hogy bár a magyar piac új piac a Webfleet számára, mégis egyre több helyi vállalat keresi flottakezelési megoldásainkat. Megtisztelő számunkra, hogy a Horváth Rudolf Intertransport Kft. bízik a Webfleetben, és velünk kívánja fejleszteni működését" – tette hozzá Dariusz Terlecki, a Webfleet lengyelországi és kelet-európai kereskedelmi tevékenységekért felelős regionális igazgatója.
A Horváth Rudolf Intertransport Kft. 1995 óta működik a fuvarozási piacon, több mint 110 000 négyzetméter raktárfelülettel rendelkezik, és közel 700 embert foglalkoztat. Legnagyobb ügyfelei közé olyan márkák tartoznak, mint a Bosch, a Rosenberger, a Thyssenkrupp, az Apollo Tyres, a Diehl, a Coloplast, a Bott és Bunge.
Kapcsolódó cikkek
- Eurohub: új struktúrát élesít a Raben Group
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Megújul a Trans-Sped flottája
- Nem lesz elég karácsonyi ajándék?
- Elindítja első, két vidéki várost összekötő gyűjtőjáratát a Dachser Magyarországon
- A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
- Budapestre érkezik a Dachser új selyemútja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Óriási sikerrel zárult a budapesti ISSEP 2024 nemzetközi konferencia
Az ELTE Informatikai Kar és a Neumann János Társaság közös szervezésében az informatikaoktatás jövőjéről Lágymányoson rendezték meg a 17. ISSEP Konferenciát.
Párbeszéd a fenntartható energiáért és mobilitásért – elkezdődött a Hungarian Battery Week
A tegnapi napon teltházzal vette kezdetét a Hungarian Battery Week a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban. A Magyar Akkumulátor Szövetség és a White Paper Consulting szervezésében megvalósuló esemény november 6–8 között biztosít fórumot az akkumulátoripar legfontosabb szereplői számára, hogy megvitassák az iparág aktuális kihívásait és jövőbeli lehetőségeit.
Az ABB felmérése szerint a legtöbb európai vállalat le akar válni a fosszilis tüzelőanyagokról
A fosszilis tüzelőanyagokról való áttérés az európai energiaszolgáltatók és az ipar számára egyaránt prioritást élvez, de a valóságban hiányosságok tapasztalhatók - több beruházásra van szükség a tiszta energiával kapcsolatos célok eléréséhez– derül ki az ABB Villamosenergia-elosztási Megoldások divíziójának új felméréséből. Franciaország, Németország, Olaszország, Norvégia és az Egyesült Királyság európai, elektrifikációs területre szakosodott beszerzési döntéshozóit kérdezték meg, akiknek több mint fele (51%) elismerte, hogy a vállalatuk nem rendelkezik elegendő erőforrással ahhoz, hogy teljesíteni tudja az energetikai átállással kapcsolatos vállalásait.