Microsoft Inspire: partnerség gyorsítja az AI-transzformációt

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 9. 14:41

Az együttműködés hagyományosan a Microsoft eredményességének egyik alappillére, a vállalat partneri ökoszisztémája világszerte több mint 400 000 partnert számlál. Éves konferenciájuk, a Microsoft Inspire idén is lehetőséget nyújtott arra, hogy elismerjék partnereik szerepét az ügyfelek sikerében, és megosszák egymással a Microsoft-termékekkel történő kapcsolattartás új lehetőségeit.

 

 

Az idei Microsoft Inspire-t június végén indította el a Microsoft a 2023-as Microsoft Partner of the Year Awards döntőseinek és győzteseinek megünneplésével. A díjak számos kategóriában nevesítik a partnerek eredményeit és innovációját különböző alkalmazási területeken és iparágakban, illetve az üzleti átalakulásban és a társadalmi hatások terén. Az Év Microsoft Partnere Díjat Magyarországon a Kontron Hungary (korábbi nevén S&T Consulting Hungary) nyerte el. 

 

A 2023-as Microsoft Inspire kiemelten fókuszált arra, hogy az AI-t az átalakulás eszközévé tegye, megmutatva, hogyan alkalmazhatják partnerei az AI-innovációkat a szervezetükben a legkülönfélébb módokon, a képzés kiterjesztésétől kezdve az ügyfelek sikerét elősegítő új termékekig és szolgáltatásokig. Erről szóltak az idei esemény legfontosabb bejelentései.

 

 

Bemutatkozik a Bing Chat Enterprise 

 

A Bing februári bevezetése óta számos vállalati ügyfél jelezte, hogy érdeklődéssel várják az új AI-eszközöket, ugyanakkor aggodalmukat fejezték ki az adatok biztonságát illetően. Ezért a Microsoft bemutatta a Bing Chat Enterprise szolgáltatást, amely mesterséges intelligencián alapuló csevegési felületet biztosít úgy, hogy közben garantálja a kereskedelmi adatok védelmét. Ami bemegy – és ami kijön –, az védett marad, így a kereskedelmi ügyfelek könnyebben kaphatnak megfelelő válaszokat, utat nyitva ezzel a hatékonyság fokozása és a kreativitás új módjai felé.

 

A Bing Chat Enterprise további költségek nélkül elérhető a Microsoft 365 E5, E3, a Business Premium és a Business Standard verzióra licencelt szervezetek számára. A fejlesztés a jövőben önálló előfizetésként is hozzáférhető lesz, felhasználónként és havonta 5 $-ért. Tudjon meg többet a Bing Chat Enterprise-ról és arról, hogyan veheti igénybe a szolgáltatást!

 

 

Íme a Microsoft 365 Copilot díjszabása

 

Az eseményen jelentették be a Microsoft 365 Copilot díjszabását is. A szolgáltatás a Microsoft 365 E3, E5, a Business Standard és Business Premium felhasználói számára havonta 30 $ áron lesz elérhető.

 

Míg egyes generatív AI-alkalmazások egyetlen képességre, így például a valós idejű átírásra vagy szövegírásra összpontosítanak, a Microsoft 365 Copilot több ezer készséget kínál. Azáltal, hogy a válaszokat olyan üzleti adatokra alapozza, mint a dokumentumok, e-mailek, naptárak, csevegések, találkozók és kapcsolatok, és ezeket összekapcsolja a felhasználó munkakörnyezetével – így például az épp futó megbeszéléssel, a témáról váltott e-mailekkel, vagy a múlt heti csevegésekkel –, a Copilot sokoldalúbb, relevánsabb és jobban hasznosítható válaszokat ad a felmerülő kérdésekre.

  

A Microsoft 365 Copilot olyan appokba van integrálva, amelyeket emberek milliói használnak nap mint nap. A Copilot beindítja a kreativitást a Wordben, elemzi az adatokat az Excelben, bemutatókat tervez a PowerPointban, osztályozza az Outlook-postaládát, összefoglalja az értekezleteket a Teamsben – akár részt vett rajta a felhasználó, akár nem –, és még sok minden másra is képes. 

 

 

 

Az értékesítők és ügyfélszolgálati munkatársak felruházása az AI lehetőségeivel

 

Az értékesítőknek az elérhető legtöbb lehetőséggel kell felruházniuk eszköztárukat. Ezért a Microsoft olyan funkciókkal bővítette a Microsoft Sales Copilotot közvetlenül a Dynamics 365 Sales szolgáltatáson belül, mint például a mesterséges intelligencia által generált lehetőségek összegzése, kontextusba helyezett e-mail piszkozatok, vagy értekezlet-előkészítések. Mindez lehetővé teszi az értékesítők számára, hogy javítsák a termelékenységet, és több üzletet kössenek az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) feladatautomatizálással (beleértve a Salesforce-t is) a gyakorlatban hasznosítható valós idejű betekintések, AI-támogatott tartalmak, valamint az ügyfélinterakciók személyre szabásával kapcsolatos javaslatok segítségével. Mindezek kiegészülnek a Microsoft Sales Copilotban már elérhető AI-képességekkel, például a Teams-hívások vagy az e-mail-folyamok összegzésével. A 2022 júniusában bejelentett Viva Sales már útjára indította az értékesítői élmény átalakítására irányuló fejlesztéseket, és az új képességek ma már a Sales Copilot részét képezik. 

 

A Microsoft Inspire-en azt is bemutatták, hogy az olyan ügyfelek, mint a Virgin Money, hogyan ruházzák fel ügyfélszolgálati részlegeiket a Copilot segítségével a Power Virtual Agentsben kialakított, személyre szabott chatbotokkal. A vállalkozások perceken belül betaníthatnak egy chatbotot természetes nyelv használatával arra, hogy a Bing Search segítségével belső és külső tudásforrásokra, ügyfélszolgálati alkalmazásokra és webes adatokra hivatkozzon. A Virgin Money chatbotja havonta több mint 195 000 ügyfélinterakciót kezel, és segít az ügyfélszolgálati munkatársaknak az összetettebb ügyfélkérdésekre összpontosítani.

 

Folyamatbányászat a Power Automate szolgáltatásban 

 

A vállalatoknak gyakran nehézséget okoz a munkafolyamataik akadályainak azonosítása és megszüntetése. Ennek elősegítése érdekében a Microsoft bejelentette a következő generációs AI-funkciók általános elérhetőségét a Power Automate Process Mining-on belül. Az AI-alapú betekintéssel, az alacsony kódigényű automatizálás révén a fejlesztés hozzájárul a meglévő folyamatok optimalizálásához, a hatékonyság növeléséhez. A folyamatbányászattal a felhasználók megérthetik, mi történik a vállalkozásukban, mesterséges intelligencia használatával elemzéseket, alkalmazási és automatizálási javaslatokat generálhatnak A Power Platform használatával pedig gyorsan elkészíthetik a szükséges megoldásokat. További információ a Power Automate folyamatbányászatáról.

 

 

Az Azure OpenAI szélesebb körű elérhetősége

 

Korábban komoly érdeklődés övezte az Azure OpenAI üzleti bevezetését, amelyet már több mint 4500 Microsoft-ügyfél használ. Egyebek mellett csevegőrobotokat építenek szervezeti adatok felhasználásával, szöveget foglalnak össze és tartalmat generálnak. Most világszerte még több szervezethez juthat el a szolgáltatás: a Microsoft kibővítette az Azure OpenAI szolgáltatáshoz történő hozzáférést, növelte annak elérhetőségét Észak-Amerikában és Nyugat-Európában, miközben most először elérhetővé tette Ázsiában is. 

 

Új Azure-képességek és befektetések

 

Mindezek mellett komoly beruházást jelentettek be az Azure Migrate & Modernize méretének és rendelkezésre állásának növelése érdekében, valamint elindították az Azure Innovate nevű vadonatúj, dedikált fejlesztést, válaszul az analitika és a mesterséges intelligencia iránti megnövekedett igényekre. Ezek az új ajánlatok sokrétűbb ösztönzőket és támogatást kínálnak a gyors, súrlódásmentes migrációtól kezdve az új, AI-alapú alkalmazások létrehozásáig. 

 

 

Kibővített stratégiai együttműködés az Epic-kel

 

A Microsoft stratégiai együttműködést indít az Epic-kel, egy vezető egészségügyi szoftvercéggel. A kollaboráció révén az AI erejével segítenek a klinikusoknak abban, hogy kevesebb időt töltsenek az adminisztratív feladatokkal és több idejük jusson a minőségi ellátás nyújtására. Az Epic integrálta az Azure OpenAI szolgáltatást az elektronikus egészségügyi nyilvántartás (EHR) szoftverébe, hogy többféle megoldást kínáljon: támogatja a klinikai adatok társalgási és intuitív módon történő feltárását, vagy segít a klinikusoknak hatékonyabban válaszolni a betegek üzeneteire. A Nuance DAX Express segítségével pedig az AI-alapú klinikai dokumentációs lehetőségeket közvetlenül az Epic munkafolyamataiba ágyazták be, hogy segítsenek a szolgáltatóknak tovább csökkenteni a kiégéshez vezető adminisztratív munkaterhelést, valamint bővíteni a betegek ellátáshoz való hozzáférését, és javítani az ellátás hatékonyságát. 

 

Emellett az Epic ügyfelei mostantól az Azure Large Instances használatával érhetik el a nagy méretű Epic EHR-adatbázisokat – másodpercenként akár 50 millió adatbázis-hozzáférést. Ez lehetővé teszi az Epic ügyfelei számára, hogy túllépjenek a megosztott nyilvános felhőinfrastruktúra-megoldások korábbi korlátain.

 

Az új Microsoft AI Cloud Partner Program

 

Egy másik mérföldkő a Microsoft Inspire kapcsán a Microsoft AI Cloud Partner Program következő generációjának elindítása: ezzel minden résztvevő számára lehetővé válik, hogy a Microsoft AI és a Microsoft Cloud kihasználásával értéket teremtsen ügyfelei számára. A Microsoft AI Cloud Partner Programon keresztül a vállalat átfogó beruházási portfóliót biztosít partnereinek, legyen szó bármilyen üzleti modellről, illetve az érettség bármely szakaszáról.

 

A Microsoft AI Cloud Partner Program a partnerek teljes életciklusát lefedi, beleértve a bevezetést, a készségfejlesztést, a piacra lépést, az ösztönzőket és az közös értékesítést. A partnerek részesülhetnek a program minden előnyéből, valamint hozzáférést kapnak az AI-specifikus új ajánlatokhoz és kedvezményekhez. A Microsoft partnereiknek nincs ezzel kapcsolatban teendőjük, hiszen mindegyiküket azonnal áthelyezték az új programba. 

 

 

További partnerfrissítések

 

A Microsoft számos új lehetőséget kínál partnereinek a piacra lépéshez és vállalkozásuk méretezéséhez, többek között:

 

ISV Success frissítések: Az ISV Success-t a legutóbbi Microsoft Inspire-en már beharangozták, és mostantól általánosan elérhető ISV-partnerek számára az AI Cloud Partner Programon belül. Az ISV Success termék- és felhőelőnyöket, demó- és sandbox-környezetet, valamint technikai tanácsadást kínál az alkalmazások létrehozásához és közzétételéhez. A közzétételt követően pedig értékesítési és marketingelőnyöket biztosít, amelyek révén felgyorsíthatóak az üzletek a Microsoft kereskedelmi piacterén. Emellett az ISV Success partnerei az ISV Success-előnyök részeként 2023 végén hozzáférést kapnak a GitHub Copilothoz is. 

Többoldalú privát ajánlatok: A Microsoft kereskedelmi piacterébe történő folyamatos beruházások részeként bejelentették a többszereplős privát ajánlatokat is. Ezzel lehetőség nyílik arra, hogy a partnerek együtt dolgozzanak a testreszabott ügyletek értékesítésében a Microsoft kereskedelmi piactéren keresztül.

Új Solutions Partner jelölések több partner számára: Az AI Cloud Partner Program részeként új jelöléseket vezetnek be, hogy további partnerek számára biztosítsanak lehetőséget technikai képességeik megkülönböztetésére és az ügyfélsikerek bizonyítására. Ezek közé tartozik egy új képzési szolgáltatási jelölés, valamint az ISV jelölések a Microsoft Cloudhoz és az iparági felhőkhöz igazodó megoldásokat építő partnerek részére, illetve egy támogatási szolgáltatási jelölés.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06