Éves fejlesztői konferenciáján a Huawei ismertette üzleti eredményeit és legújabb innovációit

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 18. 10:01

Üzleti újdonságok és innovációk sorát mutatta be augusztus elején rendezett éves fejlesztői konferenciáján a Huawei. A HDC.Together rendezvényen a vállalat több mint 300 fejlesztő és üzleti vezető körében ismertette a HUAWEI Mobile Services (HMS) közelmúltbeli növekedését, legújabb innovációit, üzleti együttműködéséket célzó megoldásait, valamint bemutatta a jövő évi terveit is. 

Emellett betekintést adtak Kína dinamikusan fejlődő mobilinternet-piacába, különös tekintettel a járvány utáni lehetőségekre. A vállalat 16 új hirdetési megoldással bővülő platformja, a Petal Ads még idén megduplázhatja forgalmát. 

 

Walter Ji Rengui, a Huawei Fogyasztói Üzletág Globális Ökoszisztéma Fejlesztési és Üzemeltetési Osztályának elnöke elmondta: „Az elmúlt évben figyelemre méltó eredményeket értünk el a termékinnováció és az üzletfejlesztés terén. Az eredmények tükrözik a növekedés iránti elkötelezettségünket, a világszerte regisztrált fejlesztők és együttműködő partnerek száma folyamatosan nő. Bár az elmúlt években rengeteg kihívással kellett szembenéznünk, a legnehezebb időszakon már túl vagyunk. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az innováció jövőjének alakítása mellett, a célunk, hogy úttörő megoldásokkal segíthessük a felhasználókat világszerte.”

 

Az AppGallery stabilan jelen van a legnagyobb alkalmazás-áruházak között

 

Az AppGallery mára globálisan stabilan a Top 3 mobilalkalmazás-ökoszisztéma között van, az alkalmazás-áruház 580 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, a gyorsalkalmazások (Quick Appok) pedig több mint 170 millió havi aktív felhasználót vonzottak eddig. Az alkalmazáskínálat további bővítésén 6,35 millió regisztrált fejlesztő dolgozik világszerte. A Newsweek amerikai hetilap „A 2022-es IFA legjobbjának” választotta az AppGalleryt, amely Mobile Game Awards-on 2023-ban elnyerte az „Év legjobb alternatív alkalmazás-áruháza” díjat is.

 

 

Idén megduplázódhat a Petal Ads hirdetési forgalma

 

A Huawei saját mobilhirdetési ökoszisztémája, a Petal Ads révén felismerte, hogy a nemzetközi mobilhirdetési piac még gyerekcipőben jár, és csak kevés szolgáltató képes teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Ebben a makrogazdasági trendekkel szemben is ellenálló, kiaknázatlan szegmensben a Petal Ads nagy lehetőséget lát abban, hogy segítse a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok megteremtésében, és elősegítse a különböző régiók – köztük Kína – összekapcsolását. 

 

A platform célja egy hatékony, pontos, növekedés által vezérelt üzleti ciklus felépítése. A Petal Ads adatprofilokat és AI-algoritmusokat használ, hogy elősegítse az AppGallery, a Huawei tulajdonában lévő média és a legfontosabb hirdetési szolgáltatók piaci terjeszkedését – ezzel növelve a felhasználói kört, és végső soron a kapcsolódó alkalmazások, hírfolyamok, termékek, tartalmak és szolgáltatások népszerűségét. A platform, amely hamarosan 16 új típusú hirdetési formával bővül, várhatóan megduplázza hirdetési forgalmát idén. 

 

Rugalmas fogyasztói magatartás várható a kínai piacon 

 

A gazdaság fellendülésével párhuzamosan a fogyasztói magatartás világszerte visszatért a járvány előtti szintre: az emberek magabiztosabban vásárolnak és jellemzően a mobilinterneten keresztül informálódnak, és újra aktívabban vásárolnak mobiltelefonjukon keresztül. Különösen érvényes ez a tendencia a kínai piacra: idén a zömében mobileszközök által uralt kínai hirdetési piac várhatóan még tovább növekszik. 

 

Egy tőzsdei befektetők számára készült kereskedő alkalmazás, a QuestMobile által végzett kutatás eredményei azt mutatják, hogy ígéretesek a kilátások a mobilhirdetések hatékonyságát illetően. A felmérés szerint a mobilalkalmazások letöltései markánsan növekedtek 2023 első felében a turizmus, valamint az utazási- és a szórakoztatóipar gyors fellendülése miatt. A rendezvényen tartott panelbeszélgetésben Juan Manuel Ortiz Pascual, a Turismo Andalucía marketingvezetője leszögezte: „az lesz a marketing kulcsa, hogy hogyan lehet pontosan és hatékonyan elérni a potenciálisan utazni vágyó felhasználókat.” 

 

Új együttműködési lehetőségek

 

Az idei HDC.Together konferencián a Huawei szándéknyilatkozatot írt alá két kiemelkedő partnerével, a Poly-Gamma hirdetési vállalattal és a Tourismo Andalúciával. Az új partnerség a Petal Ads-szel lehetővé teszi a Poly-Gamma számára, hogy prémium kategóriás felhasználókat érjen el a kínai és a globális piacon egyaránt. A Tourismo Andalúciával kötött megállapodás pedig lehetővé teszi, hogy a turisztikai vállalat a Huawei hirdetési platformján, a Petal Ads-en népszerűsítse Dél-Európa egyik legszebb turisztikai célpontjaként számontartott andalúziai régiót a kínai turisták körében is.

 

Justin Chen, a Huawei Consumer Cloud Service Advertising elnöke elmondta: “Miközben a Petal Ads a bevételszerzés izgalmas útjára lép, mi továbbra is határozottan a jövőre összpontosítunk. A küldetésünk egyértelmű: hatékony és pontos eszközöket kell biztosítani a vállalkozások számára, és ösztönözni a növekedést. Számos innovatív megoldásunkkal készen állunk arra, hogy újradefiniáljuk a teljesítményalapú marketinget, miközben mindenki számára biztonságos hirdetési környezetet biztosítunk.”

Kulcsszavak: Huawei Petal Ads

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást

Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.

2024. november 22. 19:55

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36