Éves fejlesztői konferenciáján a Huawei ismertette üzleti eredményeit és legújabb innovációit

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 18. 10:01

Üzleti újdonságok és innovációk sorát mutatta be augusztus elején rendezett éves fejlesztői konferenciáján a Huawei. A HDC.Together rendezvényen a vállalat több mint 300 fejlesztő és üzleti vezető körében ismertette a HUAWEI Mobile Services (HMS) közelmúltbeli növekedését, legújabb innovációit, üzleti együttműködéséket célzó megoldásait, valamint bemutatta a jövő évi terveit is. 

Emellett betekintést adtak Kína dinamikusan fejlődő mobilinternet-piacába, különös tekintettel a járvány utáni lehetőségekre. A vállalat 16 új hirdetési megoldással bővülő platformja, a Petal Ads még idén megduplázhatja forgalmát. 

 

Walter Ji Rengui, a Huawei Fogyasztói Üzletág Globális Ökoszisztéma Fejlesztési és Üzemeltetési Osztályának elnöke elmondta: „Az elmúlt évben figyelemre méltó eredményeket értünk el a termékinnováció és az üzletfejlesztés terén. Az eredmények tükrözik a növekedés iránti elkötelezettségünket, a világszerte regisztrált fejlesztők és együttműködő partnerek száma folyamatosan nő. Bár az elmúlt években rengeteg kihívással kellett szembenéznünk, a legnehezebb időszakon már túl vagyunk. Továbbra is elkötelezettek vagyunk az innováció jövőjének alakítása mellett, a célunk, hogy úttörő megoldásokkal segíthessük a felhasználókat világszerte.”

 

Az AppGallery stabilan jelen van a legnagyobb alkalmazás-áruházak között

 

Az AppGallery mára globálisan stabilan a Top 3 mobilalkalmazás-ökoszisztéma között van, az alkalmazás-áruház 580 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik, a gyorsalkalmazások (Quick Appok) pedig több mint 170 millió havi aktív felhasználót vonzottak eddig. Az alkalmazáskínálat további bővítésén 6,35 millió regisztrált fejlesztő dolgozik világszerte. A Newsweek amerikai hetilap „A 2022-es IFA legjobbjának” választotta az AppGalleryt, amely Mobile Game Awards-on 2023-ban elnyerte az „Év legjobb alternatív alkalmazás-áruháza” díjat is.

 

 

Idén megduplázódhat a Petal Ads hirdetési forgalma

 

A Huawei saját mobilhirdetési ökoszisztémája, a Petal Ads révén felismerte, hogy a nemzetközi mobilhirdetési piac még gyerekcipőben jár, és csak kevés szolgáltató képes teljes körű globális megoldásokat kínálni a hirdetőknek. Ebben a makrogazdasági trendekkel szemben is ellenálló, kiaknázatlan szegmensben a Petal Ads nagy lehetőséget lát abban, hogy segítse a hirdetőket a kereskedelmi kapcsolatok megteremtésében, és elősegítse a különböző régiók – köztük Kína – összekapcsolását. 

 

A platform célja egy hatékony, pontos, növekedés által vezérelt üzleti ciklus felépítése. A Petal Ads adatprofilokat és AI-algoritmusokat használ, hogy elősegítse az AppGallery, a Huawei tulajdonában lévő média és a legfontosabb hirdetési szolgáltatók piaci terjeszkedését – ezzel növelve a felhasználói kört, és végső soron a kapcsolódó alkalmazások, hírfolyamok, termékek, tartalmak és szolgáltatások népszerűségét. A platform, amely hamarosan 16 új típusú hirdetési formával bővül, várhatóan megduplázza hirdetési forgalmát idén. 

 

Rugalmas fogyasztói magatartás várható a kínai piacon 

 

A gazdaság fellendülésével párhuzamosan a fogyasztói magatartás világszerte visszatért a járvány előtti szintre: az emberek magabiztosabban vásárolnak és jellemzően a mobilinterneten keresztül informálódnak, és újra aktívabban vásárolnak mobiltelefonjukon keresztül. Különösen érvényes ez a tendencia a kínai piacra: idén a zömében mobileszközök által uralt kínai hirdetési piac várhatóan még tovább növekszik. 

 

Egy tőzsdei befektetők számára készült kereskedő alkalmazás, a QuestMobile által végzett kutatás eredményei azt mutatják, hogy ígéretesek a kilátások a mobilhirdetések hatékonyságát illetően. A felmérés szerint a mobilalkalmazások letöltései markánsan növekedtek 2023 első felében a turizmus, valamint az utazási- és a szórakoztatóipar gyors fellendülése miatt. A rendezvényen tartott panelbeszélgetésben Juan Manuel Ortiz Pascual, a Turismo Andalucía marketingvezetője leszögezte: „az lesz a marketing kulcsa, hogy hogyan lehet pontosan és hatékonyan elérni a potenciálisan utazni vágyó felhasználókat.” 

 

Új együttműködési lehetőségek

 

Az idei HDC.Together konferencián a Huawei szándéknyilatkozatot írt alá két kiemelkedő partnerével, a Poly-Gamma hirdetési vállalattal és a Tourismo Andalúciával. Az új partnerség a Petal Ads-szel lehetővé teszi a Poly-Gamma számára, hogy prémium kategóriás felhasználókat érjen el a kínai és a globális piacon egyaránt. A Tourismo Andalúciával kötött megállapodás pedig lehetővé teszi, hogy a turisztikai vállalat a Huawei hirdetési platformján, a Petal Ads-en népszerűsítse Dél-Európa egyik legszebb turisztikai célpontjaként számontartott andalúziai régiót a kínai turisták körében is.

 

Justin Chen, a Huawei Consumer Cloud Service Advertising elnöke elmondta: “Miközben a Petal Ads a bevételszerzés izgalmas útjára lép, mi továbbra is határozottan a jövőre összpontosítunk. A küldetésünk egyértelmű: hatékony és pontos eszközöket kell biztosítani a vállalkozások számára, és ösztönözni a növekedést. Számos innovatív megoldásunkkal készen állunk arra, hogy újradefiniáljuk a teljesítményalapú marketinget, miközben mindenki számára biztonságos hirdetési környezetet biztosítunk.”

Kulcsszavak: Huawei Petal Ads

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megújult a Telekom Hello Biznisz

A vállalkozások fontos szerepet játszanak a gazdaságban és a mindennapjainkban, hatásuk nagyobb, mint gondolnánk: előreviszik, tuningolják az országot. A Telekom megújult platformja éppen ezért a vállalkozások működését segíti. 

2024. november 8. 20:21

Robotokat is épít az OMODA és JAECOO autók gyártója, a Chery Group

A vevők tájékoztatását végző asszisztens egy autószalonban, vagy éppen az idős és magányos emberek otthoni egészségügyi felügyeletét ellátó segítő – számos területen lehet alkalmazni Mornine-t, a Chery Group és az AIMOGA közös fejlesztésű humanoid robotját. A Chery idei innovációs konferenciáján megmutatta, hogy a robotok már most is milyen sokoldalúan támogathatják az embereket és a vállalkozásokat.

2024. november 8. 18:40

Együttműködik a Menedzserek Országos Szövetsége és a VOSZ

A Menedzserek Országos Szövetsége és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) ünnepélyesen aláírta stratégiai együttműködési szerződését, amely megerősíti a két szervezet közötti együttműködést a vállalkozásvezetők továbbképzése és oktatása terén.

2024. november 8. 16:53

Mobilitás és környezet: a jövőbe mutató járműiparról tartott konferenciát a Széchenyi-egyetem

Újabb állomásához érkezett a tizenegyedik éve megrendezett Felsőoktatási Társadalmi és Gazdasági Együttműködések Konferencia a győri Széchenyi István Egyetem Közúti és Vasúti Járművek Tanszéke, valamint Járműipari Kutatóközpontja szervezésében. A „Mobilitás és környezet” címet viselő kétnapos tudományos esemény idén a jövőformáló járműipari kutatásokra fókuszált.

2024. november 8. 11:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51