Online oktatási központot hoz létre a Palletways

forrás: Prím Online, 2023. augusztus 30. 14:36

A Palletways Csoport olyan fejlesztéseket hajt végre, amelyekkel tovább javítja az ügyfelek kiszolgálását, növeli az elégedettségi szintjüket és tovább erősíti a szolgáltatásminőséget.

A Palletways Csoporton belül 2023 első félévében a határidőre teljesített kiszállítások közel 2%-kal haladták meg az előző év azonos időszakát. Idén januártól júniusig a szállításról való tájékoztatás és az egy órán belüli kézbesítés igazolása egyaránt 1,4%-kal haladta meg a 2022-es adatokat, míg az összes időben történő teljesítés – amely magában foglalja az átvételt és a kiszállítást is – közel 4%-kal javult.

 

A kiváló szolgáltatásminőségi adatok további támogatása érdekében a Palletways Group „Oktatási Központot” hozott létre a weboldalán, amely azt a célt szolgálja, hogy a fogyasztók tudják, mire számíthatnak a raklapos szállítással kapcsolatban. Ezen az online felületen oktatóvideók és a témák széles skáláját lefedő gyakran feltett kérdések találhatók, valamint lehetőség nyílik a csapattal való kommunikációra is, ha valaki nem talál választ a kérdésre.

 

 

Az Oktatási Központot első sorban azon végfelhasználó ügyfelek számára tervezték, akik online rendelnek árut, és a Palletways „Raklapok a fogyasztóknak” (P2C) szolgáltatásán és a Palletwaysonline-on – a Palletways e-kereskedelmi platformján – keresztül kapják meg a szállítmányt.

 

Luis Zubialde, a Palletways Group vezérigazgatója elmondta: „Nem mi gyártjuk azokat a dolgokat, amelyeket szállítunk. Mi kizárólag szolgáltatással foglalkozunk. Ez az oka annak, hogy folyamatosan kihívások elé állítjuk magunkat, és időről-időre feltesszük magunknak a kérdést: mit csinálhatnánk jobban. Ezt azért csináljuk, hogy folyamatosan javítsuk a szolgáltatásunk színvonalát, és tovább növeljük a köztünk és a versenytársaink között tátongó szakadékot. Sikereinket a működésünk minden területére kiterjedő folyamatos beruházásainknak köszönhetjük. Az, hogy az online ajánlatunkra fókuszálunk, segít nekünk abban, hogy továbbra is magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk bármilyen méretű és bármilyen ágazatban tevékenykedő ügyfelünknek.”

 

Balatonyi Balázs, a Palletways magyarországi hálózatának értékesítési vezetője hozzátette: „A hozzánk érkező megkeresések nagy része hasonló témákat követ: az ügyfelek a szállításuk állapotával kapcsolatban érdeklődnek, vagy azt szeretnék tudni, hogyan változtathatják meg a kézbesítési időpontot. Az ezekre és még sok más kérdésre adott válaszokat mostantól egy új, felhasználóbarát felületre gyűjtöttük. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek egy helyen férhetnek hozzá a hasznos információkhoz, amelyek segítenek nekik megérteni, hogy pontosan mire számíthatnak a szolgáltatással kapcsolatban.” 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?

A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.

2025. február 10. 10:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34