A bajnokok ligájában a Schneider Electric
A Bajnokok (Champions) közé sorolta a Canalys kutatócég az idén első alkalommal kiadott „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” elemzésében a Schneider Electricet a partneri ökoszisztémájában és a szervezet egészén belül a fenntarthatóság előmozdításában elért eredményeiért. A Schneider Electric egy új SaaS megoldást is bemutatott, ami segít a vállalat értékesítési partnereinek a klímavédelmi törekvéseik gyorsabb megvalósításában.
Idén első alkalommal készítette el a Canalys kutatócég tanulmányát arról, hogy hol tartanak a világ meghatározó vállalatai a teljes értékláncukat figyelembe véve a fenntarthatósági törekvések megvalósításában. A „Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” című elemzésben négy kategóriát határoztak meg attól függően, hogy az egyes cégek mennyire tekinthetők vezetőknek ezen a területen, illetve mennyire gyorsak, lendületesek a céljaik valóra váltásában. A fenntartható üzleti ökoszisztéma létrehozásában leginkább élen járó cégek kerültek a „Champions” kategóriában és ezen vállalkozások közé sorolta a Canalys a Schneider Electricet, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalatot is.
A fő értékelési kritériumok közé tartozott a vezető szerep a fenntarthatósági törekvésekben, a cég saját fenntarthatósági stratégiája, az adatok átláthatósága, az előrehaladás és az átalakulás üteme, valamint a partnerek véleménye. A Schneider Electric amellett, hogy a klímabarát működést és létesítmény üzemeltetést támogató termékek, valamint épületvezérlési és energetikai megoldások sokszínű portfólióját kínálja, aktív szerepet vállal a dekarbonizációs stratégiák kialakítására és fejlesztésére törekvő partnerei támogatásában szakértelme megosztásával, például képzések formájában.
A vállalat az elmúlt évben az energiapiaci helyzet gyors változásaira reagálva még nagyobb figyelmet fordított az energiahatékonyságra termékeiben és partnerei támogatásában egyaránt. A cég a partnereknek nyújtott támogatással segítette őket az ügyfeleik számára energiafelmérések és -auditok kidolgozásában, valamint olyan kezdeményezésekkel is támogatta erőfeszítéseiket, mint az új mySchneider IT partnerprogram, a partnereknek szóló fenntarthatósági iskola és a fenntarthatóságot felvállaló partnereket és beszállítókat díjazó Sustainability Impact Awards.
A Schneider Electric újabb lépése a partnerei klímavédelmi törekvéseinek támogatásában a közelmúltban bemutatott Zeigo Activate nevű megoldás. Az előfizetéses modellben elérhető szoftver mint szolgáltatás (Saas – Software as a Service) eszköz révén a vállalat partnerei kiszámíthatják, mérhetik és elemezhetik a szén-dioxid-kibocsátást, majd pontos, elérhető dekarbonizációs célokat tűzhetnek ki, és személyre szabott stratégiát dolgozhatnak ki a fenntarthatóság javítására.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- A világ első hűtőszekrénye 70 százalékban újrahasznosított műanyag belsővel
- Új vezető a Schneider Electric hazai Secure Power csapatánál
- 40%-kal estek vissza a klímatechnológiai beruházások 2023-ban
- Energiahatékonysági kihívásokkal küzd a mobil távközlés és az IKT szektor
- Így csökkentheti az ipar a globális szén-dioxid-kibocsátást
- Schneider Electric megoldásokkal lesz még energiahatékonyabb a Decathlon Horvátországban
- Siemens-kutatás: egyre jövőtudatosabbak a magyar vállalatok
- Ismét a világot megváltoztató cégek között a Schneider Electric
- Kevésbé aggódnak a magyarok a klímaválságon, mint a globális átlag
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.