Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
Idén november 17-én, a korai órákban veszi kezdetét az eMAG Black Friday-e, amelyen több mint 700 ezer termék lesz elérhető az éves legjobb áron a piacvezető* online kiskereskedőtől, összesen mintegy négymilliárd forint értékű kedvezménnyel. Az eMAG megbízásából készült reprezentatív felmérés szerint a Black Fridayt ismerők magyarok döntő többsége online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. A fekete pénteken vásárolni tervezők több mint fele 30 ezer és 100 ezer forint közötti összeget költene. Az eMAG az idei fekete pénteki rendeléseket már a Dunaharasztiban létesült új óriásbázisról szolgálja majd ki, ahol a magas fokon automatizált rendszerek hatékonyabb kiszolgálást tesznek lehetővé.
Az eMAG megbízásából készült friss, reprezentatív felmérés** szerint a Black Fridayt ismerő magyarok döntő többsége (69,9%) online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. Ha Black Friday akciókról van szó, a magyarok számára az eMAG az első számú opció, amelyet a legtöbben (37,1%) vesznek figyelembe.
A felmérés eredményei szerint az idei Black Friday kampányokon vásárolni szándékozók több mint fele 30 és 100 ezer forint közötti összeget tervez költeni, míg a felhasználók közel egyötöde ennél is többet, százezer és kétszázhúszezer forint közötti összeget szán erre.
A tavalyi magas arányt megtartva a ruházati kategória továbbra is a magyarok fekete pénteki vásárlási listájának élén áll. Ezt követi az elektronikai termékek és autós kiegészítők kategóriája, amely 2023-ban megelőzik a háztartási kisgépeket. A cipő továbbra is a harmadik legnépszerűbb Black Friday termékkategória maradt. Az idei válaszok az okoseszközök iránti érdeklődés növekedését mutatják, míg a divatkiegészítők és a mosógépek esetében a tavalyi csúcs után most csökkenés tapasztalható.
4 milliárd forint értékű kedvezmények a Black Friday alkalmából az eMAG-nál
A fenti preferenciákhoz igazodva szervezi idén november 17-én zajló Black Friday-át az eMAG több mint egymillió akciós ajánlattal. Az akciós napon a társaság 200 ezer darab ruhát és divatkiegészítőt, hasonló mennyiségű játékot, baba-mama terméket, lakásfelszerelést és kerti kiegészítőt kínál majd árengedménnyel. Az eMAG 4 milliárd forint összértékű kedvezményt kínál majd fekete péntekén, és tíz termékből hét az év legalacsonyabb árán lesz elérhető.
A jövő évi párizsi olimpiát tökéletes minőségben élvezni vágyókat 20 ezer darab akciós televízió várja, IT-kiegészítőból és laptopból 30 ezret, okostelefonból és egyéb kütyüből 100 ezer darabot áraz le ezen a napon az eMAG. Az energiatakarékosságból új háztartási nagygépre vágyók 50 ezer fekete pénteki árú hűtőszekrény és mosógép közül válogathatnak majd, míg háztartási kisgépből 100 ezer darab lesz akciós.
Automatizált raktár = gyorsabb kiszolgálás
A 2023-as Black Friday kapcsán jelentős előrelépés az eMAG számára, hogy a vállalat több hónapos próbaüzemet követően felavatta új, korszerű, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központját Dunaharasztiban. Ennek belsejében algoritmusvezérelt futószalag, automata szortírozógép, és a csomagok elhelyezkedését vizsgáló szenzorok ezrei teszik a korábbinál jóval hatékonyabbá a rendelések kiszolgálását. Az élesben az idei Black Fridayen debütáló rendszert az eMAG november 13-i exkluzív sajtóbejárásán mutatta be a nyilvánosságnak.
A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 1-ig vállalja a társaság, idén pedig tavaly ilyenkorhoz képest százzal több, jelenleg hétszáz helyszínen működő easybox csomagautomatában való átvétel lesz a legkedvezőbb kiszállítási mód.
"A Marketplace eladók idén fontos szerepet játszanak az eMAG Black Friday kampányában, számuk megközelíti a 11 ezret. Részvételük a fekete pénteki kampányunkban jelentős növekedést eredményezhet eladásaikban, ezért támogatjuk az eladókat magasabb jutalék-visszatérítéssel az általuk nyújtott nagyobb kedvezményekért. Az eladók bevonásával az eMAG kínálata idén közel 9,8 millió termékre bővült, mely révén a vásárlókat érdeklő termékkategóriák száma is nőtt. A Dunaharasztiban létesített új, high-tech logisztikai központunk 40 milliárd forintot beruházással valósult meg: az a létesítmény nem csupán a Black Friday-es rendelések teljesítését segíti, hanem biztosítja számunkra a megfelelő kapacitást a következő évekre is, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújthassunk magyar ügyfeleinknek" – mondta Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Érdekes tények az eMAG dunaharaszti raktárbázisáról:
• Jelenleg 30 ezer nagyméretű terméket és 735 ezer darab normál méretű terméket tárolnak a belsejében, amelyek készen állnak arra, hogy kiszállítsák őket a Black Friday-es megrendelőknek
• Az új logisztikai bázisban mintegy duplaannyi terméket tud raktározni az eMAG az előző raktáraihoz képest.
• A bevételezés, kiadás kapacitása pedig ugyancsak 100 százalékkal nagyobb az eMAG korábbi magyarországi logisztikai kapacitásainál
• Komoly feladat felügyelni a közel 800 ezer termék meglétét, csak a raktár fő cellájában 1200 biztonsági kamera működik, a jelenleg használatban lévő raktárrészekben pedig további 150 kamerát szereltek fel.
• Az összesen 4,5 ezer négyzetméteres alapterületű futószalag behálózza be a raktárbázist. Ez előzetesen beprogramozott logika szerint működik, a rendszer már a bevételezés pillanatában tudja, hogy egy adott terméktípus későbbi leghatékonyabb kiszedéséhez melyik szint melyik sorában érdemes elhelyezni az adott terméket.
Fotók: eMAG/Tyukodi László
____________________
*A GKID-Mastercard eTOPLISTA 2022 szerint
**A felmérést a Kantar Romania készítette, az adatfelvétel 2023. október 17. és 27. között, CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) módszertannal zajlott, magyarországi városokban és vidéki településeken élő 18 és 55 év közötti férfi és nő (1000 fő) körében. A magyarországi felmérés egy regionális kutatás része, amely Bulgáriára és Romániára is kiterjedt.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
- Gyorsabb és hatékonyabb lett az eMAG ügyfélszolgálat a hibrid chatbot bevezetésével
- Nyakunkon az iskolakezdés, ezek a legmenőbb gyerekbarát tanszerek
- Robotoknál is megfordul az online rendelt csomagunk, mielőtt hozzánk kerül
- 2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
- Az eMAG legyen veled! Ezek a legnépszerűbb Star Wars termékek
- A GLAMI új AI-technológiát alkalmaz a divatwebáruházak termékkínálatának katalogizálására
- Hogyan és mit rendelnek a nők az eMAG-ról?
- A jó árú élelmiszereket és gépeket keresték a vásárlók 2022-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.