A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!

forrás: Prím Online, 2023. november 22. 20:33

Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása. 

 

A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:

  •     Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
  •     Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
  •     Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába

 

 

 

Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55