Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

forrás: Prím Online, 2024. február 8. 09:30

22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.

 

’Az Év Honlapja’ pályázat ünnepélyes díjátadójára 2024. február 7-én a Magyar Marketing Szövetség által szervezett MARKETING TRENDFORUM szakmai konferencia keretében került sor az ETELE Cinema-ban.

 

Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Bonyhádi Gábor, a zsűri elnöke ünnepélyes keretek között hirdették ki a 2023. év nyerteseit. A meghívott vendégek és az örömteli nyertesek a díjátadót követő állófogadáson ünnepelhették meg az elmúlt év sikereit.

 

„A Digitális Transzformáció és vele a mesterséges intelligencia vállalati kultúrába való berobbanása temérdek új lehetőséget nyújt majd számunkra, hogy közelebb kerülhessünk a célközönségünkhöz és egyedülálló módon kapcsolódhassunk hozzájuk. A legújabb mesterséges intelligencia alapú technológiai fejlesztések nemcsak újraformálják a versenypiacot, hanem megváltoztatják a fogyasztók viselkedését is, új kihívások elé állítva a vállalatokat.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

 

A pályázatra a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (30), a Szolgáltatás (22), a B2B weboldalak (22), illetve Az Év Applikációja (21) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, Egészségügy, valamint Márkasite kategóriában is.

 

 

Idén két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,AI alapú marketing megoldások”. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új ,,Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén. Az AI pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszönhetően már 30 kategóriában volt lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatta a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérettethette meg magát.

 

2023-ban ‘Az Év Honlapja’ díjat nyert a Balatoni Hajózási Zrt., a MODEM Modern és Kortárs Művészeti Központ, a Deadline Agency, az Úri cipő – kaptafa és Villány a BOR VÁROSA honlapja.

 

Továbbá az Óbuda Group, a CryptoScan, a FutureSmile, a mateking.hu és a Coloron webshop, valamint Kassai Lajos webáruháza, a Kalandauto.hu, a MONTEEN, a Nívó, a Virágbéke és az OTP Otthon Lakásökoszisztéma.

 

A zsűri a legjobbak közé sorolta a Tippmixprot, a Cipősdoboz Akciót, a Flexi Fórumot, a Billingot és a Veszprémi állatkert weboldalát.

 

Idén a BudapestGO, a digitális útitárs nyerte ’Az Év applikációja’ díjat.

 

’Az Év Technológiai Megoldása’ a SimpleBusiness, a vállalkozók jobb keze: bankkártyaelfogadás telefonnal.

 

A Salonic MobilApp landing oldal pedig ’Az Év Kreatív Megoldása’ lett.

 

Az estről díjjal térhetett haza még a Diverzum – diákkedvezmények, a Semmelweis HELP, a Nutriversum, a Yettel.hu, illetve a Spirit Hotel Thermal Spa*****. Valamint a Rossmann Online Drogéria, a Fajszi Paprika Manufaktúra, a KÉSZ Csoport és a Gazdasági Versenyhivatal Online Árfigyelő rendszere is.

 

'Az Év Honlapja Abszolút díj' győztese az “Amiről a sírok mesélnek – Avar temető Babarcon” pályázat. A projekt a babarci kora avar temetőt interaktív módon mutatja be. A társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület dinamikus és interaktív tartalmat nyújt, ami könnyedén szólítja meg a mai fiatalokat, így az oktatás területén kiválóan használható. Az alkalmazás egyedülálló megközelítése az oktatásban és a kulturális örökség bemutatásában példaértékű, és tökéletesen megtestesíti a modern kor oktatási igényeit.

 

A Közönségdíjat több mint 6300 szavazattal a Magyar Szervátültetettek Szövetségének applikációja a Millió lépés nyerte. Céljuk az aktív életre ösztönzés és, hogy növeljék a szervátültetés ismertségét. Gratulálunk a díjhoz, amely méltó elismerése a kiváló munkának az egészségtudatosság terén. 

 

Az Internetes Kultúra Fővárosa vándordíjat idén Debrecen város tudhatja magáénak!

 

Gratulálunk a nyerteseknek!

 

A díjazottak teljes listája a következő linken érhető el: https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2023

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary

Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.

2024. szeptember 3. 11:39

50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény

Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított közös programjának, amely a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására indult. Az elmúlt három évben mobiltelefonra, tabletre, laptopra, perifériás eszközökre és szoftverekre lehetett pályázni. Iskolakezdéskor ezek az eszközök különösen nagy segítséget jelentenek a tanulási nehézséggel küzdő vagy súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek és az őket nevelő családok számára, a legtöbb nyertesnek ugyanis korábban még soha nem volt hasonló eszköze.

2024. augusztus 30. 11:39

Idén is keresik a legjobb honlapokat

’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.

2024. augusztus 14. 17:12

A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra

A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.

2024. augusztus 11. 12:19

Robotok a bankban? Már itt tartanak a pénzintézetek

Az IT egyik leggyorsabban fejlődő területe az automatizáció, ami a gyakran ismétlődő, bonyolult folyamatok és feladatok elvégzését gyorsabbá és hatékonyabbá teszi – véli a K&H IT vezetője. A bank ezért már az információtechnológiai fejlesztésben, a terméktesztelésben, az ügyfelek igényeinek kiszolgálásában és a kollégák munkafolyamatainak egyszerűsítésében is alkalmazza ezeket a megoldásokat. Most pedig a K&H STEM pályázat keretében a fiatal IT egyetemi hallgatók is megmutathatják 2024. október 31-ig, milyen új, kreatív megközelítést látnak az automatizáció alkalmazására. 

2024. augusztus 7. 19:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33