A K&H piacvezető a Euromoney pénzintézeti rangsorában
A K&H felkerült a Euromoney Market Leader listájára mind a digitális megoldások, mind pedig a társadalmi felelősségvállalás kategóriában. A pénzügyi szaklap egyben „kimagasló tekintélyűnek” értékelte a bank vállalati üzletágát.
A brit Euromoney pénzügyi szaklap több mint 30 éve értékeli és díjazza a világ pénzügyi intézményeit, amelyek valamely szakterületen bizonyították kiválóságukat. A Euromoney Market Leaders 100 ország pénzügyi szolgáltatóit rangsorolja és ismeri el kiváló teljesítményüket. Idén a K&H Csoport három elismerést is kapott: a digitális megoldások és a társadalmi felelősségvállalás kategóriában felkerült a piacvezetők listájára, míg a bank vállalati üzletága „kimagasló tekintélyű” minősítést kapott.
„Megtisztelő, hogy a világ legelismertebb pénzügyi magazinja nagyra értékelte erőfeszítéseinket” – nyilatkozta Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette: „A K&H stratégiája középpontjába állította a digitális átállást és fenntarthatósági célok elérését. Újabb és újabb digitális megoldásokkal állunk elő, amelyek megkönnyítik ügyfeleink pénzügyeinek intézését, egyben hatékonyabbá teszik saját szervezetünk működését is. A társadalmi felelősségvállalási tevékenységünk része, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a környezeti fenntarthatóságra”.
A K&H vállalati ügyfeleinél folyamatosan növeli a környezetre pozitívan ható tevékenységek finanszírozását és csökkenti azokat, amelyek a károsak. Ipari és agrárvállalati ügyfeleinek segít felkészülni a zöld átállásra. Felelős befektetési alapjai nem fektetnek szennyező iparágakba. Lakossági ügyfeleinek kedvezményesen kínál zöld pénzügyi termékeket, saját vállalati működése során pedig drasztikusan lecsökkentette karbon-lábnyomát, így elérte, hogy a K&H immár nettó zérókibocsátású pénzintézet.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális átállás: néha nem árt egyet hátra lépni
- A 2024-es Samsung televíziók csökkentett szén-dioxid-kibocsátását ismerték el
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Rangos európai fenntarthatósági toplistára került egy magyar megújuló villamosenergia-előállító cég
- Szén-dioxid-mentes jövőre készül a HEINEKEN
- Erre számíthat az építőipar és az ingatlanszektor 2024-ben!
- Újra indulnak a DigitalTech EDIH térítésmentes kurzusai
- Megoldódik egy eddig elásott hulladéktípus újrahasznosítása
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
- K&H: a digitalizáció áll a cégek figyelmének középpontjában
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB felmérése szerint a legtöbb európai vállalat le akar válni a fosszilis tüzelőanyagokról
A fosszilis tüzelőanyagokról való áttérés az európai energiaszolgáltatók és az ipar számára egyaránt prioritást élvez, de a valóságban hiányosságok tapasztalhatók - több beruházásra van szükség a tiszta energiával kapcsolatos célok eléréséhez– derül ki az ABB Villamosenergia-elosztási Megoldások divíziójának új felméréséből. Franciaország, Németország, Olaszország, Norvégia és az Egyesült Királyság európai, elektrifikációs területre szakosodott beszerzési döntéshozóit kérdezték meg, akiknek több mint fele (51%) elismerte, hogy a vállalatuk nem rendelkezik elegendő erőforrással ahhoz, hogy teljesíteni tudja az energetikai átállással kapcsolatos vállalásait.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
MediaMarkt: Rekordköltés várható Black Friday alatt
A Black Friday Magyarországon is az egyik legkiemeltebb vásárlási alkalmak egyike, de a MediaMarkt megbízásából készített legfrissebb kutatás szerint a korábbi évekhez képest átalakult az emberek hozzáállása. A felmérés – amelyet a Publicis Group Hungary finanszírozásával és a PwC kivitelezésével készített a vállalat-, azt mutatja, hogy az akciós árak kereslete továbbra is kiemelkedő, azonban maga a „fekete péntek” már egyre kevésbé bír különleges jelentőséggel.
Januártól a 4iG Csoport 'One' márka alatt egyesíti távközlési kereskedelmi szolgáltatásait
Utolsó szakaszához érkezik a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. A cégcsoport sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
Átformálják a villamos hálózatokat a Schneider Electric Enlit Europe-on bemutatott újdonságai
Az európai villamos hálózat mintegy 40 százaléka több mint 40 éves, ezért jelentős változtatásokra van szükség, hogy képesek legyenek integrálni az új technológiákat, kezelni a növekvő mennyiségű megújuló forrásból származó energiát és kiszolgálni a jövőbeli fogyasztói igényeket. A Milánóban megrendezett Enlit Europe 2024 kiállításon a Schneider Electric számos innovációt mutatott be, amelyek támogatják a hálózatok üzemeltetőit, hogy megfeleljenek a legújabb kihívásoknak.