Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.
A Kyndryl, a világ legnagyobb technológiai szolgáltatásokat nyújtó vállalatának szakértői szerint a generatív mesterséges intelligencia a közeljövőben meghatározó szerepet fog betölteni az ügyfélszolgálatokban, a pénzügyi szolgáltatásokban és az oktatásban.
Az AI-támogatott szolgáltatások hatékonysága és még további lehetőségek kiaknázásának mértéke nagyban függ attól, mennyire robosztus, és biztos alapokon áll egy cég adatstratégiája, mert bármilyen AI-technológia – és az általa elérhető megoldások – csak annyira lehetnek jók, mint amennyire jók az AI rendszerbe táplált adatok.
A Kyndryl szakértelemmel bír az adatok architektúrájának kialakításában, ezért erős adat-alapokat tud létrehozni az ügyfeleinél, igazodva a vállalkozásoknál és közintézményeknél az AI és generatív AI területén végrehajtott jelentős beruházásokhoz.
Felismerve a generatív mesterséges intelligenciában rejlő diszruptív lehetőségeket, a Kyndryl mesterséges intelligencia-felkészítési programot indított. A program célja, hogy segítse az ügyfeleket a generatív AI integrálásának és lehetőségeinek meghatározásában. A Kyndryl átfogó szolgáltatásokat kínál, amelyekkel eligazítja ügyfeleit az AI-ra és generatív AI-ra épülő megoldások feltárásában, létrehozásában és bevezetésében. Az ügyfelek optimális támogatása és a főbb platformokkal való kompatibilitás biztosítása érdekében a Kyndryl olyan iparági vezető cégekkel kötött stratégiai együttműködési megállapodásokat, mint a Microsoft, az Amazon Web Services és a Google Cloud, továbbá kooperál egy szélesebb körben is az AI ökoszisztémájában.
Az ügyfélszolgálat területén a Kyndryl arra számít, hogy a mesterséges intelligencia jelentős szerepet fog játszani. A várakozások szerint a vállalkozásoknak egyre nagyobb igénye lesz az ügyfelekkel való gyors és hatékony kommunikációra, és a generatív AI támogathatja ezt a fejlődést. A Kyndryl ezt már bebizonyította egy olyan rendszerrel, amely az AI segítségével elemzi az ügyfelek nyelvezetét, hogy válaszoljon vagy a megfelelő operátorhoz kapcsolja az ügyfelet, ami jobb ügyfélélményt és rövidebb várakozási időt eredményezett. Ez a megoldás nemcsak az ügyfelek elégedettségét növelte, hanem a várakozási időt is csökkentette, akár 50 százalékkal.
A generatív mesterséges intelligencia néhány további lehetséges alkalmazási területe: Automatizálhatja a help deskek standard feladatait, válaszolhat a gyakran feltett kérdésekre és kezelheti a rutinszerű adminisztrációt. A banki és biztosítási ágazatban az emberi beavatkozással és felülvizsgálattal párhuzamosan egyszerűsítheti a hitelkockázat értékelését és javíthatja a csalások felderítését. Az oktatásban pedig a személyre szabott tanulás eszköze, amely az oktatási tartalmat a diákok egyéni igényeihez igazítja, és AI-alapú chatbotok segítségével támogatást nyújt.
A generatív mesterséges intelligencia lehetőségei különösen kiemelkedőek ezekben az ágazatokban, mert az támogatja innovatív megoldások kifejlesztését, és gyorsítja a reagálást a változó kihívásokra. A Kyndryl, elősegítve ügyfelei számára a generatív AI egyszerre felelősségteljes és stratégiai alkalmazását, továbbra is az AI élvonalában marad.
Kapcsolódó cikkek
- Elfogadta az Európai Parlament a mesterséges intelligenciáról szóló rendeletet
- Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén
- Mosolytervezés felsőfokon: már a fogászatban is hódít az AI
- Újabb SAP fejlesztések az AI korszakban való érvényesüléshez
- A HONOR megmutatta az idei MWC-n a jövőt
- Az MI-vezérelt egyemberes vállalkozásoké a jövő? – izgalmas beszélgetés a Széchenyi István Egyetemen
- Kell-e félteni a munkánkat az AI-tól?
- Vállalati adatokon tanított generatív AI: a jövő útja a cégeknek
- Deepfake technikák terjedése: harc az újgenerációs kibercsalások ellen
- Az új One UI 6.1 frissítéssel még több Galaxy készüléken válnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.