Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 22-én adta át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Idén egy szegedi és egy budapesti egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó oklevelet.
A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A Médiakutató folyóirat az alapszakos nyertesnek különdíjként egy publikálási lehetőséget is felajánlott. A zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2023-as év legjobbjai:
Alapszakon:
Cím: "Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében"
Szerző: Dér Dorottya Noémi (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
Konzulens: Huszár Sándor
A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Huszár Sándor, az Szegedi Tudományegyetem oktatója, középen Dér Dorottya Noémi alapszakos nyertes, a kép jobb oldalán Török Diána, az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat pályázatát támogató GroupM Akadémia vezetője
Mesterszakon:
Cím: Az internet cuki sztárjai
Szerző: Nagy Diána (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzési szak)
Konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor
A győztessel készült interjú az IAB blogon itt érhető el.
Dr. Csordás Tamás Viktor, a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, Nagy Diána mesterszakos nyertes és Novák Dániel, a Legjobb szakdolgozat versenyét támogató OMD digitális vezetője
A pályaművek értékelésében a szponzorok részéről Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM), az IAB Hungary vezetősége részéről Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök, valamint az IAB Hungary Oktatói Klubjának, illetve az Oktatási és az Influencer Munkacsoportjának tagjai vettek részt.
Indul a 2024-es pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője. A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Pályázni 2024. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2025 márciusában kerül sor.
Fotók: Koncz Márton
Kapcsolódó cikkek
- Női szakemberekkel mutat példát a fiataloknak az IVSZ és a WiTH
- Napelemes pályázat: ezek az akkumulátorok legnagyobb buktatói
- Digitális készségek fejlesztését célzó hazai projektek indulhatnak egy rangos európai díjért
- Újabb izgalmas találmányok nevezhetnek a Magyar Ipari Célgép Nagydíjra
- Még lehet jelentkezni a 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatra
- Ismét várja korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését az OXO csoport
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
- Fiatalok számára hirdet 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatot a Vodafone Alapítvány
- Ismét diákok tervezik a jövőt: indul a Megoldások a holnapért negyedik szezonja
- Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.
Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja
A Kulturális és Innovációs Minisztérium megbízásából a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő, „STEMpont” komplex pályaorientációs és tehetséggondozó program (NTP-STEM-23) megvalósítására kiírt pályázatán az ELTE Informatikai Kar 20 millió forint, a Természettudományi Kar pedig csaknem 18 millió forint támogatási összeget nyert el.