Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 22-én adta át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Idén egy szegedi és egy budapesti egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó oklevelet.
A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük két pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. A Médiakutató folyóirat az alapszakos nyertesnek különdíjként egy publikálási lehetőséget is felajánlott. A zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatok lettek a 2023-as év legjobbjai:
Alapszakon:
Cím: "Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében"
Szerző: Dér Dorottya Noémi (Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, kereskedelem és marketing alapszak)
Konzulens: Huszár Sándor
A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.
Huszár Sándor, az Szegedi Tudományegyetem oktatója, középen Dér Dorottya Noémi alapszakos nyertes, a kép jobb oldalán Török Diána, az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat pályázatát támogató GroupM Akadémia vezetője
Mesterszakon:
Cím: Az internet cuki sztárjai
Szerző: Nagy Diána (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing mesterképzési szak)
Konzulens: Dr. Csordás Tamás Viktor
A győztessel készült interjú az IAB blogon itt érhető el.
Dr. Csordás Tamás Viktor, a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, Nagy Diána mesterszakos nyertes és Novák Dániel, a Legjobb szakdolgozat versenyét támogató OMD digitális vezetője
A pályaművek értékelésében a szponzorok részéről Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM), az IAB Hungary vezetősége részéről Kenessey Adrien projektvezető, Papliczky Pál ügyvezető és Sopov István elnök, valamint az IAB Hungary Oktatói Klubjának, illetve az Oktatási és az Influencer Munkacsoportjának tagjai vettek részt.
Indul a 2024-es pályázat!
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője. A pályázat feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga, legalább jó (4) minősítésű szakdolgozattal
– digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat
– kitöltött jelentkezési lap
Pályázni 2024. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat. A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2025 márciusában kerül sor.
Fotók: Koncz Márton
Kapcsolódó cikkek
- Női szakemberekkel mutat példát a fiataloknak az IVSZ és a WiTH
- Napelemes pályázat: ezek az akkumulátorok legnagyobb buktatói
- Digitális készségek fejlesztését célzó hazai projektek indulhatnak egy rangos európai díjért
- Újabb izgalmas találmányok nevezhetnek a Magyar Ipari Célgép Nagydíjra
- Még lehet jelentkezni a 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatra
- Ismét várja korai fázisban lévő technológiai vállalkozások jelentkezését az OXO csoport
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
- Fiatalok számára hirdet 6 millió forint összdíjazású ötletpályázatot a Vodafone Alapítvány
- Ismét diákok tervezik a jövőt: indul a Megoldások a holnapért negyedik szezonja
- Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!