Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország, amelynek célja az e-kereskedelmi know-how fejlesztése, és a magyar kis- és középvállalatok online értékesítési csatornáinak fejlesztése a régióban.
A VOSZ és az eMAG Magyarország 2024. április 12-én ünnepélyes keretek között stratégiai megállapodást írt alá, amelynek célja, hogy a magyarországi kis- és közepes méretű vállalkozások aktívabban működjenek közre a hazai és a határon átnyúló online kereskedelemben.
Az együttműködés részeként a VOSZ és az eMAG tervezi, hogy közösen vagy külön-külön különböző programokat tesznek elérhetővé és információkat bocsátanak rendelkezésre annak érdekében, hogy például az e-kereskedelem felé nyitó VOSZ-tagok hozzáférjenek azokhoz a tudáseszközökhöz, amelyek segítségével a hazai vagy külföldi piacokon folytatott tevékenységükhöz kapcsolódóan több online értékesítést tudnak végezni, legyen szó akár stratégiai vagy taktikai jellegű tevékenységről.
Ezen túlmenően az eMAG Magyarország a Marketplace platformján keresztül támogatja a magyar vállalkozásokat exporttevékenységük és -képességük fejlesztésében a határon átnyúló értékesítésben, három országban – Magyarországon, Romániában és Bulgáriában – nyitva lehetőséget számukra.
"Az eMAG magyarországi webáruházában tíz termékből csaknem hatot már a Marketplace partnerek értékesítenek. Így nem meglepő, hogy a piactér üzleti modell egyik fontos hazai zászlóshajójaként fontosnak tartjuk, hogy ne csak a magyar vállalkozások online kereskedelem felé való nyitását segítsük Marketplace platformunkon keresztül, hanem a határon átnyúló kereskedelmet is támogassuk. A 35 millió lakosú magyar-román-bolgár piacok elérése jelentős kiaknázatlan potenciált rejt a magyar kereskedők számára, és együttműködésünkkel szeretnénk tudatosítani bennük, hogy a külföldi piacok felé való nyitás sokkal kevesebb erőfeszítéssel jár, mint gondolnák” – kommentálta az együttműködés létrejöttét Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Eppel János, a VOSZ elnöke hangsúlyozta az együttműködés fontosságát, ahogy fogalmazott: „A VOSZ célja a mikro-, kis- és középvállalkozások fejlődésének és sikeres működésének elősegítése és a vállalkozói aktivitás növelése a vállalkozások erőforrásellátottságának elősegítésével, különösen a tudás-tőkét, illetve a finanszírozási lehetőségek biztosításával oly módon, hogy az üzleti életben elérhető tudást, illetve ún. legjobb üzleti megoldásokat összegyűjti, rendszerezi és azokat a tagok számára átadja, tanácsot, szolgáltatást nyújt ezzel kapcsolatban. A Szövetség olyan partnerekkel dolgozik együtt, akik a vállalkozók munkáját könnyítik meg – az eMAG mindenképp közéjük tartozik. A VOSZ-nál kiemelt területként kezelik a digitalizációt, ebben az eMAG ugyancsak élen jár.”
Kapcsolódó cikkek
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Ezt tudja most egy tévé, amit egy tipikus magyar vásárló választ
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője
- „Az év vállalkozója” egyik díjazottja Pest vármegyében: Hajós István
- Akciós napi fogyasztási cikkekre mentek rá az eMAG Black Friday első órájában a vásárlók
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- 2 milliárd forint felett az első év forgalma a Rejoy.hu-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.