K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
Hála a digitális megoldásoknak, az utóbbi években jelentősen egyszerűsödött a kkv-k adminisztrációja. Ilyenek a bankszámlával összekapcsolható online számlázók, amelyekkel már automatikusan történik a beérkező utalások és a számlák párosítása, a mobiltelefont bankkártyaelfogadó terminállá formáló softPOS megoldás, vagy az online számlanyitás és az e-posta.
A digitális megoldásokban rejlő lehetőségeket a K&H több mint 115 ezer kis- és középvállalkozói ügyfele is látja: szinte mindegyikük rendelkezik valamilyen elektronikus csatornával, amelyet döntő többségük napi rendszerességgel használ is. A kimenő utalások közel 99 százalékát elektronikus úton hajtják végre, a mobilbankot pedig már 68 ezren használják közülük, főként átutalásra, a számlatranzakciós történet ellenőrzésére és a kártyalimitek átállítására.
Újabb mérföldkő a digitalizációban
A kkv-knak immár saját virtuális pénzügyi asszisztensük is lehet, ráadásul ingyen. Kate, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztense tavasztól ugyanis elérhető a kkv-ügyfelek számára is. A K&H 2022-ben elsőként a lakossági ügyfeleknek tette elérhetővé az új technológiát. 2023 őszére pedig Kate-nek (és fejlesztőinek) sikerült eljutniuk arra a szintre, hogy a digitális pénzügyi asszisztens már beszédhanggal adott átutalásokat is végrehajt. Ez a megoldás rendkívüli mértékben megkönnyíti és felgyorsítja a bankolást. Nincs szükség a funkciók közötti keresgélésre, elegendő megkérni Kate-et, hogy rögzítsen be egy utalást, vagy mutassa meg a PIN-kódot, esetleg állítsa be a bankkártyához tartozó készpénzfelvételi limitet, vagy szükség esetén tiltsa le a bankkártyát. Miután Kate rögzítette az ügyfél kérését, már csak a megszokott módon jóvá kell hagyni a megbízásokat. A K&H-nak azoknak az ügyfelei, akik lakossági számlájuk kapcsán már találkoztak Kate-tel, vállalkozói profiljukban ugyanúgy számíthatnak Kate segítségére mint, ahogy azt megszokták már a lakossági ügyek intézésekor.
Kate a nemzetközi piacon is a legkorszerűbb technológiák közé tartozik: van személyisége, rögtön a nyitóoldalon elérhető, nem csak végrehajtja az utasításokat, de szükség esetén végig is vezeti az ügyfelet a folyamaton. Személyre szabott üzeneteket is tud küldeni, valamint szabadszavas megfogalmazásokat is lehetővé tesz és megért.
A K&H tavasztól fokozatosan elérhetővé teszi Kate, a digitális pénzügyi asszisztens szolgáltatásait valamennyi, mobilbanki applikációval rendelkező vállalkozói ügyfele számára is. Ezzel lehetővé válik, hogy a kkv-tulajdonos a lehető legkönnyebben kezelje pénzügyeit, idejét és energiáját pedig elsősorban vállalkozása fejlesztésére tudja összepontosítani.
Kapcsolódó cikkek
- Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
- Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
- Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
- Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
- Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
- Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
- Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
- Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
- A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
- Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.