Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
Az eMAG elindította Magyarországon a Genius nevű előfizetéses hűségprogramját, amelyen keresztül többek között ingyenes szállítást és heti dedikált kedvezménykampányokat kínál. Az eMAG Genius előfizetői több mint hatmillió – Genius jelvénnyel ellátott – termékre vonatkozóan vehetik igénybe az előfizetést, amelyek az eMAG, és a Marketplace platformon működő partnerkereskedők kínálatában érhetők el.
• A Genius-felhasználók több mint hatmillió termék közül választhatnak ingyenes szállítással a mindennapi szükségletekhez – például tisztítószert, divatcikket, fogyasztási és szépségápolási cikkeket
• Hat hónapos ingyenes próbaidőszak kötelezettség nélkül, legfeljebb tíz megrendelésre
• Az eMAG Genius éves előfizetési díja 4990 forint, ami két mozijegy vagy öt csomagautomatás átvétel díjának felel meg
• Az eMAG Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy egy további felhasználóval bővítsék az előfizetésüket további költségek nélkül
• Exkluzív ajánlatok az előfizetők számára a heti Genius Deals keretében
Az eMAG Genius országszerte elérhető, és az ügyfelek tíz megrendelés erejéig, legfeljebb hat hónapon át ingyenesen kipróbálhatják azt. A próbaidőszak lejárta után maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, amelynek éves díja két mozijegy árának vagy öt csomagautomatás átvétel normál díjának felel meg. A Genius Family opció lehetővé teszi az előfizetők számára, hogy további felhasználóval, akár egy barátjukkal vagy rokonukkal bővítsék előfizetésüket további költség nélkül, akik ugyanúgy élvezhetik a szolgáltatás összes előnyét.
"Magyarországon az elmúlt másfél évben jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre: saját dunaharaszti logisztikai komplexumunk üzembe helyezését követően bevezettük az egynapos kézbesítést Budapesten és Pest megyében, és ma már több mint 850 csomagautomatába szállítunk országszerte szombati napokon is. Májusban vezettük be a Kisállatbolt szekciót, és a több mint 8 millió termék áruhitelre történő vásárlásának lehetőségét is, és mivel egyre több kategóriában vásárolnak a vásárlók, mostanra eljutottunk egy olyan szakaszba, amikor szeretnénk, hogy bárki részesüljön abból, amit az online kiskereskedelem nyújtani tud. Mivel az emberek a rendszeres bevásárlásaikat az internetre helyezték át, és havonta néhányszor mosószert, mosogatószert és sampont rendelnek, elindítottuk Genius nevű szolgáltatásunkat, amelynek előfizetői időt takaríthatnak meg azzal, hogy nem kell a forgalomban vagy a parkolóhely keresésével kell tölteniük az idejük, miközben pénzt is megtakaríthatnak az akciós kampányainkon" – mondta Daradics Kinga, az eMAG ügyvezető igazgatója a bejelentés kapcsán.
Ingyenes átvétel és kiszállítás országszerte
A Genius szolgáltatásra előfizető ügyfelek a bruttó 3990 forintnál nagyobb értékű, a programban elérhetőként megjelölt termékekre vonatkozó rendeléseiket az országszerte elérhető 850 csomagautomata valamelyikében ingyenesen vehetik át ahelyett, hogy minden alkalommal 990 forintot fizetnének ezért. A 8990 forint feletti értékű rendelések esetén a házhozszállítás is ingyenesen elérhető az előfizetők számára.
Az eMAG Genius Dealsen keresztül a vállalat az eMAG Genius előfizetők számára hetente frissülő exkluzív akciós ajánlatokat is kínál. Bármely eMAG-előfizető hat hónapig tíz rendelés erejéig ingyenesen kipróbálhatja az eMAG Geniust, bankkártyaadatok megadása nélkül. A próbaidőszak lejárta után az ügyfelek maguk dönthetnek arról, hogy előfizetnek-e a szolgáltatásra, az eMAG nem terheli automatikusan ki az előfizetési díjat. Az ingyenes próbaidőszakhoz az emag.hu/genius webcímen lehet aktiválni. Az előfizetés azonnal aktívvá válik, és a kedvezmények azonnal elérhetővé válnak az ügyfeleknek.
Kapcsolódó cikkek
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
- Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
- Ezt nem gondoltuk volna: még segít is a hazai webshopoknak a Temu
- A rövid futamidejű, kamatmentes ajánlatok pörgetik az áruhitelt az eMAG-nál
- Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
- Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.
Gyakornoki lehetőségek és álláshelyek várták a hallgatókat a Széchenyi-egyetem Állásbörzéjén
A győri Széchenyi István Egyetem novemberi Állásbörzéjén közvetlenül találkozhattak a hallgatók és a térség gazdasági életének meghatározó szereplői. A résztvevők nemcsak az állásajánlatokat ismerhették meg, de a hallgatói csapatokhoz való csatlakozás lehetőségét, sőt a jelentkezés és a felvételi interjúk fortélyait is.