A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
Az év legmelegebb napjainak beköszöntével nem meglepő módon az eMAG-nál Magyarországon múlt hétfőn (július 15.) a légkondicionálók, kedden (július 16.) pedig a szobai ventilátorok eladásai* tetőztek. Míg a klímák eladásai a múlt hét második felére a hőhullám enyhülésével visszatért a szokásos szintre, a ventilátorok forgalma a hét további napjain is magasabb maradt a szokásosnál.
• Az eMAG ügyfelei idén július 16-án rendelték a legtöbb szobai ventilátort a webáruháztól és Marketplace partnereitől, míg a légkondicionálók július 5-én - az év legmelegebb napjainak köszönhetően - érték el a csúcsot.
• Az eMAG-nál a legnépszerűbb klímaberendezések a splitklímák, de néhány mobil klímaberendezés is bekerült a top 30 termék közé
• A hazai eMAG-vásárlók körében a torony és a talapzatos szobai ventilátor típusok a legnépszerűbbek
A legtöbben álló vagy toronyventilátort rendeltek
Megfizethető áruk miatt a szobai ventilátorok továbbra is a legnépszerűbb léghűtő eszközök a hazai fogyasztók körében. Az eladott darabszámot tekintve az idén eladott 20 legnagyobb ventilátor több mint fele toronyventilátor vagy álló kivitelű modell volt, míg az asztali és a padlóra szerelhető modellek aránya egyaránt 15 százalék körül alakult eddig. Érdekesség, hogy az eMAG top 20 modellje között viselhető (nyakhűtő) ventilátorok és egy egyszerű, jégkockákkal tölthető léghűtő ventilátor is szerepel.
A splitklímák uralják a légkondicionálók toplistáját
Az eMAG-nál a harminc legnépszerűbb légkondicionáló közel 80 százaléka splitklíma, míg a mobil klímák alig több mint 10 százalékot tesznek ki a cég saját forgalmazásában, és Marketplace partnereinek eladásaiban együttvéve. A fennmaradó részt a különböző kiegészítők (pl. légterelők) generálták.
A legnépszerűbb splitklímák az A++ energiaminősítésű, inverteres vezérlésű, fűtésre alkalmas készülékek, amelyek többsége wifin keresztül is vezérelhető. A három legnépszerűbb mobil klímaberendezés közül kettő szintén támogatja a wifi-vezérlést, és két modell elegendő kapacitást kínál akár nagyobb helyiségek hűtéséhez is.
Ezek a legnépszerűbb termékek, amelyeket a vásárlók italok hűtésére használnak
Bár a nyár a thermotáskák szezonja is, az eMAG értékesítési adatai azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók inkább hordozható elektromos hűtőtáskákat vásárolnak, amelyek hatékonyabb hűtést biztosítanak a forró nyári napokon. Idén a 27-32 liter űrtartalmú hűtőládák voltak a legnépszerűbbek, népszerűek az autó szivargyújtójáról működtethető modellek, és sokan online rendelnek hűtőblokkokat.
A desszertkészítő kis háztartási gépek közül a fagylalt- és ostyakészítő gépek együttesen az eMAG idei húsz legnépszerűbb termékének egyharmadát teszik ki. Ebben a kategóriában azonban messze a legnépszerűbbek a gofrit/palacsintát készítő sütők.
Kapcsolódó cikkek
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.