Kizárólag Continental gumiabroncsokkal szerelik fel a Brabus két tuningautóját
A Brabus kizárólag Continental SportContact 7 gumiabronccsal szereli fel két új szuperautóját. Nemcsak a Brabus 930, hanem a tuning cég eddigi legerősebb modellje, az 1000 lóerős Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” is gyárilag a nagy teljesítményű abroncsot kapja, amely optimálisan ötvözi a teljesítményt és a biztonságot. Az abroncsot a sportos vezetők igényeinek megfelelően tervezték.
• A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” és a Brabus 930 modelleket kizárólag a Continental nagy teljesítményű SportContact 7 gumiabroncsaival szerelik fel.
• A Brabus az első 1000 lóerős szuperautójánál is a Continental által nyújtott biztonságra és teljesítményre támaszkodik
• A Continental és a Brabus autótuning cég régóta közösen fejleszt gumiabroncsokat
A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapjaira épül. A szuperautó mindössze 2,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. A V8-as biturbó maximális nyomatéka 1820 Nm, amelyet a sebességváltó védelme érdekében elektronikusan 1620 Nm-re korlátoztak. Ebből adódóan a szuperautó végsebessége: 316 km/óra. Ehhez a nyomatékhoz a SportContact 7 teljesítményének és biztonságának köszönhetően tökéletes választás a kerekekre, amelyek gumiabroncsmérete 275/35 ZR 21 az első tengelyen és 335/25 ZR 22 a hátsón. Ezeket a gumikat a speciálisan kifejlesztett, új Brabus Monoblock P kialakítású központi zárral ellátott kerekekre szerelték.
Az új Brabus 930 alapja a Mercedes-AMG S 63 E Performance. Az autó 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és elektronikusan 290 km/órás végsebességre korlátozták. A 22 colos Brabus Monoblock ZM „PLATINUM EDITION” 22 colos keréktárcsákat először használják ezen az új szupersportkocsin. A németországi Bottropban működő tuning cég elől 265/35 ZR 22, hátul 295/30 ZR 22 méretű SportContact 7 abroncsokat szerelt fel a modellre. Ez illeszkedik a high-tech kerekek új stílusához, amelyek komplex kovácsolási és CNC megmunkálási eljárással készülnek. A kerekek közepe homorú, és a bennük található nagy, fekete kerékdizájn és a 20 filigrán, polírozott felületű küllők kombinációja jellemzi őket.
A Continental és a Brabus gumiabroncs-specialistái több mint 25 éve dolgoznak szorosan együtt, hogy a tuning cég termékei biztonságosak, mégis sportosak legyenek az utakon. A SportContact 7 már bizonyította rátermettségét a tuning és a gyári szegmensben is. A nagyteljesítményű gumiabroncs független teszteken is kiválóan szerepel: 2024 áprilisában a SportContact 7-et az Auto Bild német magazin a sportos vezetés tesztgyőztesének nevezte, és „példás” minősítést kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Az új Mercedes-AMG G63 gyári, első szereléssel kizárólagosan General Tire gumiabroncsaival érhető el
- Kényelmet és biztonságot nyújtanak a Continental innovációi az új Mercedes-Benz E-osztályban
- A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
- A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
- A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
- A Continental abroncsa megnyerte a német Auto Zeitung autógumi tesztjét is
- A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
- A Continental 2023-ban növelte eredményét és további javulást tervez idénre is
- A Continental első helyezést ért el az ADAC nyári gumiabroncs tesztjén
- Nemzetközi formatervezési díjat nyert a Continental gumiabroncsa
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Budapesten tanítják vezetni a jövő autóit a Bosch mérnökei
A Bosch Budapesti Fejlesztési Központjában számtalan jövőbemutató autóipari fejlesztés zajlik, melyek a vezetés biztonságát és kényelmét szolgálják. Az egyik leghasznosabb extrát jelentik a parkolást segítő rendszerek, a Bosch szakemberei pedig már olyan járműveket fejlesztenek Budapesten, amelyek emberi beavatkozás nélkül képesek parkolni. Ehhez minden részletre kiterjedő tesztelésre, az autók szigorú „oktatására” van szükség. A jövő autóinak titkait tárja fel a Bosch Magyarország Podcast aktuális adása, melyben a parkolási megoldások fejlesztésének legaktuálisabb és legizgalmasabb kérdései kerülnek reflektorfénybe.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.