Az LG legújabb innovációja fokozott védelmet nyújt a kültéri képernyők besárgulása ellen
Az LG Electronics (LG) bemutatta a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett ún. Anti-Discoloration, azaz elszíneződésgátló technológiáját. Az elismert szabványügyi és tesztelő szervezet, az UL Solutions által hitelesített új technológia segít megelőzni a képernyő besárgulását, amely a kültéri digitális kijelzők esetében gyakori probléma a napfénynek való kitettség miatt. Az innovatív technológia egyszerre őrzi meg a képmegjelenítés minőségét és stabilizálja a teljesítményt, és kitolja a kültéri környezetben használt LG digitális kijelzők élettartamát.
Az LG az első vállalat, amelynek digitális kijelzőkhöz kifejlesztett elszíneződésgátló technológiája megkapta az UL hitelesítését. Az LG átfogó vizsgálati módszertant és hibaértékelési kritériumokat dolgozott ki, a UL Solutions pedig független félként értékelte a terméket ezek mentén. Ezt megelőzően nem léteztek nemzetközileg elismert szabványok vagy vizsgálati módszerek a kijelzők besárgulással szembeni ellenállóságának mérésére.
Az elmúlt években a kültéri kijelzők használata általánossá vált egyebek mellett autós éttermekben, buszmegállókban, iskolákban és stadionokban, de egyre nagyobb igény mutatkozik irántuk egyéb üzleti területeken is. A napfénynek való tartós kitettség azonban idővel sárgás színűvé változtathatja ezeket a képernyőket. Az LG most bemutatott Anti-Discoloration technológiája segítségével a kijelző hosszú távon is megőrzi eredeti tulajdonságait.
Az új technológiával az LG célja az volt, hogy a kültéri kijelzőket használó üzleti partnerei számára jobb minőséget nyújtson. A vállalat kutatásainak eredményei alapján az ügyfelek egyre gyakrabban cserélték a kültéri kijelzőket, és az elszíneződési problémák miatt a képernyőkön keresztül nyújtott szolgáltatásokban is elakadások voltak tapasztalhatók. Az LG elszíneződésgátló technológiájával gyártott kültéri kijelzők fejlett, hőálló anyagokkal készülnek, amelyek még szélsőséges körülmények között is megállják a helyüket. Az UL-hitelesítéssel rendelkező új technológiát már számos új, nagy fényerejű, kültéri LG kijelzőbe is beépítették, és a tervek szerint a jövőben tovább bővül az e megoldással felszerelt termékek köre.
„Az elszíneződésgátló technológiával ellátott termékekre kapott UL-hitelesítés biztosíték arra, hogy digitális kijelzőmegoldásaink hosszú távon is megfelelő teljesítményt és minőséget nyújtanak” – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának vezető alelnöke és üzleti kijelzőkért felelős vezetője. „Célzott kutatási és fejlesztési programjainkkal a továbbiakban is azon dolgozunk majd, hogy azonosítsuk és megoldjuk azokat a kellemetlenségeket, amelyek rontják az LG digitális kijelzők nyújtotta élményt, ezáltal pedig folyamatosan növeljük partnereink és felhasználók elégedettségét.”
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Az LG új légkondicionáló K+F labort hozott létre Európában
- Megérkezett az új, vezeték nélküli LG OLED evo AI M4
- Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján
- Mammográfiához tervezett diagnosztikai monitort mutat be az LG
- Az LG innovatív megoldásaival könnyen digitalizálható bármilyen üzleti, oktatási vagy kereskedelmi tér
- Az LG az idei ISE-n mutatja be üzleti felhőplatformját
- Az LG egy sokoldalú, útközben használható kijelzőmegoldást mutatott be
- Az LG piacra dobta új 49 hüvelykes, 32:9 képarányú gaming kijelzőjét
- A digitális oktatáshoz tervezett interaktív kijelzőmegoldásokat az LG
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.